De macht van het woord

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zichzelf vind ik de essentie van de eerdere oproep om wat meer rekening te houden met gevoeligheden wel sympathiek maar al de rest eromheen zeer zorgelijk.
Ik ook, maar wat ze in haar laatste stukje schrijft, is iets wat ze zelf doet. Zij neemt geen verantwoordelijkheid mbt haar thuis ontvangst, maar loopt te klagen op een site waar juist potentiële klanten zouden kunnen zitten. Wie is hier nu de malle Eppie?

Ik vraag me dan ook af of ze deze teksten op andere review site zet 😇

Voor de TS…wil je thuis ontvangen maar geen recensies…stop dan met openbaar adverteren…snappie? 🤓

Oh ja…en stop met hier klagen. De tendens hoe erover gedacht wordt is neem ik aan wel duidelijk uit reacties van zowel bezoekers als wat DVP's. Ik lees liever epistels hoe fijn mensen het met elkaar hebben gehad tijdens een date 😝
Wil je toch blijven klagen, doe dat dan bij de overheid en gemeenten om hun het beleid te laten aanpassen. Jij blij, wij blij, iedereen blij. Dat is constructiever dan hier.
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet in de forum regels worden opgenomen dat een reeds eerder gebanned (of doelbewust verwijderd) account niet onder naam van een ander account mag terugkomen. Kortom (voor de heren mods) : een IP block kan een begin zijn icm een e-mail account block.

Ter verduidelijking staat dit wat mij betreft los van dit topic, maar geldt het in z'n algemeen.
Dat is al zo, ik heb ook begrepen van de moderators dat ze hier op letten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greg
Ik ben van mening dat @Portrera zeker haar zegje mag doen op dit forum, en ze heeft ook wel een beetje een punt, maar.. ze moet het ook van "onze" kant bekijken.
Zonder dit forum zouden oplichters en slecht presterende dames gewoon hun goddelijke gang kunnen gaan.. Als iedere sekswerker top zou zijn geweest was dit forum er waarschijnlijk niet eens.. beetje saai, iedere review: Het was top!! 🙄
Dus ik vrees dat ze ermee zal moeten leren leven. En als ze geen risico's wil lopen gewoon wit op een vergunde locatie gaan werken.
 
Ik vind het leuk om recensies te lezen en te schrijven, maar alleen als ik weet dat het geen ongemak teweeg brengt.
Stel je even het omgekeerde voor; dat alles wat je in de slaapkamer met haar hebt gedaan (of de douche, de keukentafel...😉)
voor iedereen hier te lezen valt. Sommigen van ons zouden daar (duidelijk😁) geen probleem mee hebben, maar dat geldt niet voor iedereen, dus even vragen lijkt me nog wel zo vriendelijk...zeker voor iemand die je een heerlijke tijd heeft bezorgd
 
En als de date zwaar tegen viel. Afspraken niet nakomen en een onfris en onverzorgd lichaam. Wat schrijf je dan..
 
Zonder dit forum zouden oplichters en slecht presterende dames gewoon hun goddelijke gang kunnen gaan..
Hey Ted,
Dat punt begrijp ik, maar het zijn eigenlijk twee heel verschillende problemen, hè
Ik heb al eerder duidelijk gemaakt dat ik er niets tegen heb om duidelijke gevallen van oplichting aan de kaak te stellen
(en dit natuurlijk zonder toestemming)
'slecht presteren' klinkt toch wel wat alsof het een toets is, waarbij jij de leerkracht bent....maar misschien heb jij het als leerkracht wel slecht uitgelegd, als je begrijpt wat ik bedoel ?
 
Ik vind het leuk om recensies te lezen en te schrijven, maar alleen als ik weet dat het geen ongemak teweeg brengt.
Stel je even het omgekeerde voor; dat alles wat je in de slaapkamer met haar hebt gedaan (of de douche, de keukentafel...😉)
voor iedereen hier te lezen valt. Sommigen van ons zouden daar (duidelijk😁) geen probleem mee hebben, maar dat geldt niet voor iedereen, dus even vragen lijkt me nog wel zo vriendelijk...zeker voor iemand die je een heerlijke tijd heeft bezorgd
Precies!
Als je een hele leuke tijd beleefd hebt met een bepaalde dame... mag je dat zeker vermelden in een recensie... Mijn mening toch! Behalve natuurlijk als de dame zelf vraagt om dat NIET te doen (heb ik al enkele malen meegemaakt). Dan respecteer je dat ook! (en kan je daarna nog terugkeren voor méér geile sex haha!)

Maar een positieve recensie wil nog niet zeggen dat je ook alle geile, intieme genot in detail moet gaan beschrijven he! Meer nog, dit kan dan weer valse verwachtingen scheppen. Iets waar DVP's écht niet op zitten te wachten!

En... geile stomende sex helemaal beschrijven zoals je ze zelf ervaren hebt, met alle geile, pittige details... kan héél leuk zijn! Ook voor haar. Dus... dat kan je dan eventueel wel versturen naar haar (e-mail)adres... Haha!
Have fun!
 
Je komt bij een dame die adverteerd met pzc. Meteen als jou leuter eruit is zit de Fiep al om je lul.Dus dat is al een zware tegenvaller,daarna wil jij even de pan uitlikken,de beentjes gaan uit elkaar en het is net of je boven een haringkar hangt,die 3 weken in de zon heeft gestaan..wat ga je dan schrijven
 
Als ik nu in een recensie schreef : Cumcum beloofde een eerlijke discussie, maar kwam zijn afspraak niet na...te mijden... hoe eerlijk zou dat dan zijn ?
Ik vroeg een realistisch voorbeeld, en ik denk niet dat het voorbeeld dat jij gaf realistisch was. Als jij dat echt hebt meegemaakt vergis ik mij dus, maar dan is het aan jou om dat duidelijk te maken.
Zolang dat niet duidelijk is, schrijf ik geen recensie over jou als debatvoerder...
Misschien charcheert @Cumcum hier een beetje, maar dit soort dingen gebeuren wel degelijk.
 
Je komt bij een dame die adverteerd met pzc. Meteen als jou leuter eruit is zit de Fiep al om je lul.Dus dat is al een zware tegenvaller,daarna wil jij even de pan uitlikken,de beentjes gaan uit elkaar en het is net of je boven een haringkar hangt,die 3 weken in de zon heeft gestaan..wat ga je dan schrijven
Dit geeft de discussie over beffen, gelijk weer wat meer gespreksstof,
 
Eens, maar volgens TS mag je dat dus niet, want jouw review kan haar in problemen brengen omdat ze thuis ontvangt in een gemeente waar dat niet mag. Dus de waarheid komt dan niet boven tafel. Tsja…zo kan ik er vanuit haar oogpunt nog wel een paar bedenken, alles onder de noemer dat het haar in problemen brengt.
Kortom, het probleem verplaatst ze naar deze site, niet naar haar eigen keuze om lokale regels aan de laars te lappen.
 
Raamdame worden.
Geen reclame nodig en geen adres.
Wat wil je nog meer.
Ik weet alleen niet als je een raam huurt of je je dan moet legitimeren. Dan weet de verhuurder wie je bent. Als hij dan ook nog een kopie van je ID ben je nog verder van huis.
Maar wellicht doen die het ook zonder factuur voor de boekhouder. ;)JokePrive
 
Laatst bewerkt:
Ik vroeg realistisch. Je gaat me toch niet vertellen dat dat jou echt overkomen is ?
Dames die aangeboden diensten niet uitvoeren en er een slechte vaginale hygiëne op nahouden (die geur van een haringkar is natuurlijk een beeldspraak) zijn echt heel erg realistisch, dat jij dat misschien niet meegemaakt hebt doet daar niets aan af.
 
Ik ben van mening dat @Portrera zeker haar zegje mag doen op dit forum, en ze heeft ook wel een beetje een punt, maar.. ze moet het ook van "onze" kant bekijken.
Als Portrera zich dan ook meteen als DVP kenbaar maakte; uiteraard.
Nu kom je er gaandeweg achter dat ze dat is. Beetje als bij een leuke dame op bezoek gaan en bij uitkleden een "verrassing" tegenkomt.
Dus ik vrees dat ze ermee zal moeten leren leven. En als ze geen risico's wil lopen gewoon wit op een vergunde locatie gaan werken.
Ze heeft toch al duidelijk gesteld dat de insteek is dat "men"er achter komt dat zij dingen doen die niet zijn toegestaan/opgegeven.
Wit is dus geen optie voor haar.

Ik ben er trouwens nog niet achter of ze een soort Ombudsvrouw is die voor een aantal dames spreekt, of haar eigen problemen projecteert als vertegenwoordiger van de branche.
 
Laatst bewerkt:
Als Portera zich dan ook meteen als DVP kenbaar maakte; uiteraard.
Nu kom je er gaandeweg achter dat ze dat is. Beetje als bij een leuke dame op bezoek gaan en bij uitkleden een "verrassing" tegenkomt.

Er zijn er hier meerdere op de site hoor die niet aanduiden dat ze dvp zijn. Maar het is wel altijd (of toch meestal) duidelijk dat ze dat zijn, dus ik denk dat ze misschien niet weten hoe ze dat kenbaar kunnen maken ... of er gewoon niet de moeite voor doen.
 
Er zijn er hier meerdere op de site hoor die niet aanduiden dat ze dvp zijn. Maar het is wel altijd (of toch meestal) duidelijk dat ze dat zijn, dus ik denk dat ze misschien niet weten hoe ze dat kenbaar kunnen maken ... of er gewoon niet de moeite voor doen.
Lees haar eerste 2 posts uit 2021 over dit onderwerp maar

En

Op basis daarvan dacht ik persoonlijk dat het een wandelaar was die opkwam voor de thuiswerkster.
 
Als Portera zich dan ook meteen als DVP kenbaar maakte; uiteraard.
Nu kom je er gaandeweg achter dat ze dat is. Beetje als bij een leuke dame op bezoek gaan en bij uitkleden een "verrassing" tegenkomt.

Ze heeft toch al duidelijk gesteld dat de insteek is dat "men"er achter komt dat zij dingen doen die niet zijn toegestaan/opgegeven.
Wit is dus geen optie voor haar.

Ik ben er trouwens nog niet achter of ze een soort Ombudsvrouw is die voor een aantal dames spreekt, of haar eigen problemen projecteert als vertegenwoordiger van de branche.
Dame zit thuis zelf illegaal te werken en wil ons hier een lesje leren hoe we ons netjes in de samenleving moeten gedragen zodat ze illegaal haar zakken kan blijven vullen, het moet niet gekker worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet alleen niet als je een raam huurt of je je dan moet legitimeren. Dan weet de verhuurder wie je bent. Als hij dan ook nog eeen kopie van je ID ben je nog verder van huis.
Ze moeten zich wel degelijk kunnen legitimeren, en voor zover ik weet moet de verhuurder ook controleren of haar papieren in orde zijn.
 
Dame zit thuis zelf illegaal te werken en wil ons hier een lesje leren hoe we ons netjes in de samenleving moeten gedragen zodat ze haar zakken kan blijven vullen, het moet niet gekker worden.
Die indruk heb ik ook, iemand die misschien ook een uitkering en toeslagen ontvangt, waar ze eigenlijk geen recht op zou hebben, als ze haar prostitutiewerk zou opgeven. Ik kan het mis hebben, maar ik heb wel erg deze indruk, dus ik begrijp van uit haar oogpunt wel dat ze daarom onder de radar wil blijven van de gemeente en instanties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan