Recensie Delores, Carpe Diem, Boxtel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

foefel

Newbie
Forumpionier
13
06/07/21
4
1
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/deloris
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na enkele goede berichten op hun site, een afspraakje gemaakt met Delores. Ik had een vip massage genomen van een uur voor 130 euro. Ik was mooi op tijd maar Delores kwam later en heb 10 min. in de jacuzzi moeten wachten.Dus niet samen douchen. Toen ze kwam zag een knap meisje met een getint kleurtje waar je een gesprek mee kon voeren, maar daar kwam ik niet voor. Ze kwam langs me zitten en ik dacht het feest kan beginnen. Maar er gebeurde niets, helemaal geen actie ze legde haar hoofd op mijn schouders en ik kon een beetje met haar borstjes spelen.
Dus helemaal geen massage in de jacuzzi. Na 15.min.op het matras gaan liggen waar ze met de rug en body massage begon, dat deed ze niet slecht alleen miste ik de erotishe opbouw. Daarna omgedraaid en afgemaakt met body massage en hand matige hoogtepunt. Ook weer niet samen douchen en ik stond na 50 min. buiten. Voor mij geen herharling.
 
Je had bij de receptie je beklag moeten doen en niet hier.
Als ik niet tevreden ben over de geboden service laat ik het ook weten.
Nu weten we dat wij bij een afspraak met Delores hetzelfde kunnen verwachten, omdat jij hebt verzuimd het ter plekke te melden en zij zich kan beteren.
Zijn toch duur verdiende centjes die wij daar uitgeven.

IKKE
 
Dus helemaal geen massage in de jacuzzi.
Dit herken ik. Yu en Mi had eerder rond etenstijd de jacuzzi gratis in de aanbieding. Aangezien ik een bezoekje meestal combineer met een concert kom Ik dus meestal rond etenstijd. Dat varieerde van zeer geile massages in de jacuzzi tot jouw ervaring. Voordeel bij Yu en Mi geen extra kosten voor jacuzzi.
In 1 bepaald privehuis pakte ik wel eens een jacuzzi. Geen aanbieding maar extra dokken. Ook daar wisselende ervaringen. Daar heb ik me toen aangewend nooit bij een 1e keer een jacuzzi te nemen maar tijdens de 1e keer de dvp te vragen hoe ze daar over denkt. Er zijn er die het verafschuwen en niet de mouite doen om dit te verbergen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan