Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet ga je goed manZo, vandaag nog even een onverwacht bezoekje gedaan in Den Haag Geleenstraat, ik ben zeer geslaagd.
Helaas is dit even mijn laatste keer, ivm privéomstandigheden. Dus ook voor deze website. Mijn account zal ik blijven bestaan, maar ga niks meer liken, plaatsen, etc. Alleen misschien af en toe kijken. Misschien ga ik zelfs deactiveren voor even.
Ik wens alle wandelbroeders in Den Haag, veel plezier en succes nog. Het ga jullie goed.
En voor Paulus, jij bedankt voor het melden als dames aanwezig/afwezig zijn, daar ben ik ook zeer dankbaar voor.
Hierbij een tot ziens, en wie weet tot ooit. Dag dag![]()
het is erg rustig.Welke toppers zijn er op dit moment in de geleenstraat?
Asha is vergelijkbaar met een Mercedes 200 diesel uit de jaren tachtig met 600 duizend kilometer op de teller , ze blijft goed slurpen en blurpen en op het einde van haar carrière kan zij terugkijken dat zij veel heeft betekend en goede dingen heeft gedaan voor het hoerenlopersbestaan.Ascha Geleenstraat is top!
Belastingkorting.Asha is vergelijkbaar met een Mercedes 200 diesel uit de jaren tachtig met 600 duizend kilometer op de teller , ze blijft goed slurpen en blurpen en op het einde van haar carrière kan zij terugkijken dat zij veel heeft betekend en goede dingen heeft gedaan voor het hoerenlopersbestaan.
Deze dame verdient een lintje en een belastingklimaat als zij met pensioen gaat.
Waar heb je dit gezien?Ik zag net ergens voorbij komen dat Erika weer in Den Haag is.
Als ze werkt, kan iemand dat misschien doorgeven.
Super bedankt.
Nee niet gezien. Volgens mij nog op vakantieIemand Irina gezien doublet 5k1 ?
rond 14 uur gespot vandaagIs Bianca van nr23 aanwezig? Mijn dank is groot![]()
zou leuk zijn.Ik zag net ergens voorbij komen dat Erika weer in Den Haag is.
Als ze werkt, kan iemand dat misschien doorgeven.
Super bedankt.