Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was begin juni in de Doubie en zag ergens rond 21, 23 (29?) een slanke meid met een brutale kop, lang donkerbruin haar, ik denk Turks. Ze zat op haar knieën waardoor dat strakke kontje zichtbaar was; daar zou ik graag eens achter plaatsnemen. Iemand ervaring met deze dame?
Op bovenstaande vraag nooit reactie gekregen. Ik zie haar nog wel eens staan, maar nog niet binnengewipt. Ik zag echter op Doubletstraat 35(?) ook een rijpe blondine zitten in de middag, die zou ik ook wel eens willen bezoeken. Iemand die haar naam weet en ervaring met haar heeft?

Op bovenstaande vraag nooit reactie gekregen. Ik zie haar nog wel eens staan, maar nog niet binnengewipt. Ik zag echter op Doubletstraat 35(?) ook een rijpe blondine zitten in de middag, die zou ik ook wel eens willen bezoeken. Iemand die haar naam weet en ervaring met haar heeft?
Als je íets geils ziet dan ga je toch naar binnen en niet vragen op een site vragen of het wat is op Internet waar als je al antwoord krijgt ieder een andere mening of ervaring heeft.

Begrijp geen moer van de huidige hoerenlopers meer.

Op bovenstaande vraag nooit reactie gekregen. Ik zie haar nog wel eens staan, maar nog niet binnengewipt.
Dan is de enige mogelijkheid om even een praatje te maken en haar naam te vragen : wellicht vind je dan een topic over haar.....
Ik zag echter op Doubletstraat 35(?) ook een rijpe blondine zitten in de middag, die zou ik ook wel eens willen bezoeken. Iemand die haar naam weet en ervaring met haar heeft?

Ik denk dat je de Hongaarse Sandra bedoelt .
Ze begint om 9 uur (zegt ze ) .

17 augustus gaat ze op vakantie .....

Terug
Bovenaan Onderaan