Allemaal aan de toilet kant?Ja, zeker 6, maar weet niet tot hoelaat ze blijven.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAllemaal aan de toilet kant?Ja, zeker 6, maar weet niet tot hoelaat ze blijven.
thanks man , in de middag of avond heb je der gespot ?Camilla van de rose passage k4 is weer terug, evenals haar vriendin op k3.
In de middag natuurlijk.thanks man , in de middag of avond heb je der gespot ?
Dames met zwart haar zijn er wel genoeg en je zou voor een dame waar je graag heen wil een leren zwart rokje kunnen kopen dan zal ze deze vast wel aan trekkenZijn er dames (met bij voorkeur zwart haar) in de Haagse straten die leren rokjes/broeken hebben?
Op bovenstaande vraag nooit reactie gekregen. Ik zie haar nog wel eens staan, maar nog niet binnengewipt. Ik zag echter op Doubletstraat 35(?) ook een rijpe blondine zitten in de middag, die zou ik ook wel eens willen bezoeken. Iemand die haar naam weet en ervaring met haar heeft?Was begin juni in de Doubie en zag ergens rond 21, 23 (29?) een slanke meid met een brutale kop, lang donkerbruin haar, ik denk Turks. Ze zat op haar knieën waardoor dat strakke kontje zichtbaar was; daar zou ik graag eens achter plaatsnemen. Iemand ervaring met deze dame?
Als je íets geils ziet dan ga je toch naar binnen en niet vragen op een site vragen of het wat is op Internet waar als je al antwoord krijgt ieder een andere mening of ervaring heeft.Op bovenstaande vraag nooit reactie gekregen. Ik zie haar nog wel eens staan, maar nog niet binnengewipt. Ik zag echter op Doubletstraat 35(?) ook een rijpe blondine zitten in de middag, die zou ik ook wel eens willen bezoeken. Iemand die haar naam weet en ervaring met haar heeft?
Dan is de enige mogelijkheid om even een praatje te maken en haar naam te vragen : wellicht vind je dan een topic over haar.....Op bovenstaande vraag nooit reactie gekregen. Ik zie haar nog wel eens staan, maar nog niet binnengewipt.
Ik zag echter op Doubletstraat 35(?) ook een rijpe blondine zitten in de middag, die zou ik ook wel eens willen bezoeken. Iemand die haar naam weet en ervaring met haar heeft?
Vorige week was ze op vakantie.Paulus2
Weet jij of Alex/Anna aanwezig is Hunsestraat 37 b2.
Ja, dat weet ik, ze is nog met vakantie.Paulus2
Weet jij of Alex/Anna aanwezig is Hunsestraat 37 b2.
Kathy denk ikWelke shemale heeft de grootste lul in de geleenstraat?
willen we dat weten?Welke shemale heeft de grootste lul in de geleenstraat?
ik heb haar maandag niet gezien, en het Colombiaans vlaggetje was ook weg bij haar raam.Is Ingrid Doublet 79 k 6 deze week nog aanwezig? Of is ze al weg
ik heb haar maandag niet gezien.Wanneer is de Colombiaanse topper cristal weer terug in de doub weet iemand dat ?
Ik merk ook vaak dat sommige toppers veel klanten krijgen en dan in een keer verdwijnen. Blijkbaar hebben ze dan genoeg geld verdiend. De zelfde gezichten die ik al 1 jaar lang zie zijn de dames die bijna nooit klanten krijgen.In deze vakantietijd tel ik in de Geleenstraat 's-middags 55 a 60 dames, een heel stuk minder dan vroeger, maar toch ruime keus.
Is de vriendin ook Trans of naam bekend?Kelly is aanwezig op k2 met een vriendin op k7.
zij staat in die passage toch links? En werkt ze ook in de avond?Kathy denk ik