Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie is die meid met kort blond haar op volgens mij 5K2.. is ze nog wat? wilde vandaag naar binnen stappen, maar twijfelde dus ben ik maar naar mijn vaste gegaan :)
 
Vicky haar specialiteit vind ik het pzc, ook beffen is mogelijk en verder de gebruikelijke dingen.
Cim heeft ze in haar begin tijd wel gedaan maar zegt dat nu niet meer te doen.
Ze heeft veel vaste klanten en dat zegt ook wel iets over haar dienstverlening.
 
Vicky haar specialiteit vind ik het pzc, ook beffen is mogelijk en verder de gebruikelijke dingen.
Cim heeft ze in haar begin tijd wel gedaan maar zegt dat nu niet meer te doen.
Ze heeft veel vaste klanten en dat zegt ook wel iets over haar dienstverlening.
Bedankt voor de info meidengek!! Ik ga maar een keertje proberen. Is weer wat anders dan de columbiaanse dames.
 
Heren,

Gisteravond rond 2100 stond er een bloedmooie Nederlandse dame/studente in de Geleen. Slank, brunette. Als je vanaf de pisbakken de straat in loopt, na 50m aan de linkerkant.
Ze deed niet aan 50 euro maar vanaf 100e/30min. Ik had een vluggertje in mijn hoofd, dus doorgelopen en bij een andere dame geweest.
Maar deze girl next door blijft in mijn hoofd hangen. Iemand enig idee hoe ze heet en of ze er vaker is?
 
Iemand weet wie is de jonge dame in 22k1 (denk ik... Oude kamer van Bianca).
Skinny blond met brillen.
Jongedame...skinny...blond...brilletje....
Een paar raampjes verder heb ik deze dame bezocht.
Zou dezelfde kunnen zijn...misschien ook niet...

 
Werk ze niet op donderdag? Ik was vanmiddag aan het wandelen, maar zag haar niet. Jammer..
Ik weet niet exact haar werkschema, als ze klanten op afspraak heeft zal je haar niet veel zien, ik kijk altijd of ik op de bovenverdieping boven haar etalage het licht ziet branden of dat het raam op een kier staat om te zien of ze aanwezig is.
 
Vanavond een wandeling gemaakt in de Doubletstraat. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben van het aanbod. Er stonden veel dames achter het raam. Oude bekenden maar ook een paar nieuwe gezichten. Het gaat de goede kant op👍

Op 7 k2 stond een dame, ik herken haar ergens van… wellicht heb ik haar elders bezocht.
 
Vanavond een wandeling gemaakt in de Doubletstraat. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben van het aanbod. Er stonden veel dames achter het raam. Oude bekenden maar ook een paar nieuwe gezichten. Het gaat de goede kant op👍

Op 7 k2 stond een dame, ik herken haar ergens van… wellicht heb ik haar elders bezocht.
@Marco12 bedoel je die dame met vaak roze bikini en tattoo's op haar been en rug. Stond eerst aan de overkant op 12. Haar service is matig vind ik. Pzc doet ze niet. Standaard service en snel afwerkend. Na twee keer stotend wil ze andere standje altijd. Leuke dame of te zien. Maar haar inzet is aan de lagere kant. Haar naam ben ik vergeten. Wellicht weet andere wandelaars het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan