Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha, yes ! Heb ze beide gepakt voor 70. Voelde me helemaal de koningLekker Clint, je hebt ze zeker flink volgeschoten.
volgens mij is Katalina Cubaans en voor zover ik weet zat ze altijd op 11/25 K13Is katalina de dame op 11/25p k10? Met de colombiaanse vlag?
Die Yessy met haar dikke kont? Die staat ook op mijn to do lijst als ik nog eens in Den Haag ben.Kom net terug van de doublet. Gigantische Yessy m'n schat is weer terug. Katalina is ook weer terug !
Ik dacht dat het 5k2 was. Maar heeft ze geen lang blond haar? Doet ze ook extra? CIM ofzo?@jam Kort blond haar, dan denk ik dat je Vicky van 5 k3 bedoeld, en of het nog wat is, ik heb al een paar jaar veel plezier met haar dus ja, het is zeker wel wat.
Dan moet het Vicky zijn zoals @MEIDENGEK zei. Even op zijn info wachten of het interessant is voor mij.5k2 is een nieuwe dame. Alina is weg uit deze kamer. Naam onbekend. Is wat voller en stevig qua lichaamsbouw. Cup b. Jaar of 30-35 denk ik.
Bedankt voor de info meidengek!! Ik ga maar een keertje proberen. Is weer wat anders dan de columbiaanse dames.Vicky haar specialiteit vind ik het pzc, ook beffen is mogelijk en verder de gebruikelijke dingen.
Cim heeft ze in haar begin tijd wel gedaan maar zegt dat nu niet meer te doen.
Ze heeft veel vaste klanten en dat zegt ook wel iets over haar dienstverlening.
Dat moet haar inderdaad zijn. 98k3 komt ook overeen met mijn herinnering. Bedankt!Een kamernr zou handig zijn geweest.
Wellicht bedoel je Linda, over haar is een topic.
Jongedame...skinny...blond...brilletje....Iemand weet wie is de jonge dame in 22k1 (denk ik... Oude kamer van Bianca).
Skinny blond met brillen.
Werk ze niet op donderdag? Ik was vanmiddag aan het wandelen, maar zag haar niet. Jammer..@jam Kort blond haar, dan denk ik dat je Vicky van 5 k3 bedoeld, en of het nog wat is, ik heb al een paar jaar veel plezier met haar dus ja, het is zeker wel wat.
Bedoel je de Doubletstraat?Zat vandaag een dame vgm op 23 k2. Weet alleen haar naam niet. Vrij tengere dame. Kan iemand me helpen?
Ik weet niet exact haar werkschema, als ze klanten op afspraak heeft zal je haar niet veel zien, ik kijk altijd of ik op de bovenverdieping boven haar etalage het licht ziet branden of dat het raam op een kier staat om te zien of ze aanwezig is.Werk ze niet op donderdag? Ik was vanmiddag aan het wandelen, maar zag haar niet. Jammer..
@Marco12 bedoel je die dame met vaak roze bikini en tattoo's op haar been en rug. Stond eerst aan de overkant op 12. Haar service is matig vind ik. Pzc doet ze niet. Standaard service en snel afwerkend. Na twee keer stotend wil ze andere standje altijd. Leuke dame of te zien. Maar haar inzet is aan de lagere kant. Haar naam ben ik vergeten. Wellicht weet andere wandelaars het wel.Vanavond een wandeling gemaakt in de Doubletstraat. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben van het aanbod. Er stonden veel dames achter het raam. Oude bekenden maar ook een paar nieuwe gezichten. Het gaat de goede kant op
Op 7 k2 stond een dame, ik herken haar ergens van… wellicht heb ik haar elders bezocht.
Dat was inderdaad in de doubletstraatBedoel je de Doubletstraat?