Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet je of Alice (ooit Maya in het SKW) momenteel in het land is en werkt in de Geleenstraat @Paulus2 ?? Heeft ze vaste dagen of valt er geen pijl op te trekken? Vandaag gezien? Iets bekend over morgen? (Ik probeer maar....)
 
Ok, thx @H._ , dus dan is ze iig wel in het land.....nou nog proberen in te schatten wanneer Alice zoal werkt want ik kom van buiten de stad.....wellicht weet @Paulus2 dat....maar voor hetzelfde geld is het niet helemaal te zeggen qua dag van de week/ uren etc..... :)
 
Doublet, avond dienst.

Ik heb deze week al tweemaal een vrouw gezien die altijd naar de grond kijkt, met een soort van hoofddoek om. Gypsy mogelijk Arabisch en staat op 7K4. Iemand ervaring mee?

Ik ben normaal meer aangetrokken tot vrouwen die hun best doen (lieve lach, of knipoog) maar deze heeft iets, ben benieuwd. Iemand ?
 
Deze dame was volgens het oude forum een Turkse, naam ben ik even kwijt. Recensies waren positief en ik kan dat met een eenmalig bezoekje beamen. Nooit meer aan toe gekomen haar te bezoeken.
Dit is inderdaad een Turkse uit Bursa, Ik heb haar een jaar of twee geleden ook eens bezocht, was voor mij een matige ervaring. Ze had het bij mij alleen maar over extra geld om het wat rustiger aan te doen. Ik zag haar van de week, voor dat ze begon aan haar shift, naar haar werkadres lopen, ze zag er wel wat ouder uit in het daglicht dan ik had verwacht.
 
Deze dame was volgens het oude forum een Turkse, naam ben ik even kwijt. Recensies waren positief en ik kan dat met een eenmalig bezoekje beamen. Nooit meer aan toe gekomen haar te bezoeken.
Prettig te horen. Ik denk dat ik maar eens tegen mijn principes in ga (geen aandacht, geen bezoek). Mocht ik dat doen, dan volgt er zeker een recensie!
 
Wandelbroeders, een tijdje geleden schreef ik hier over een hele mooie meid in de Doub.
Ze had me na binnenkomst en betaling en uitkleden geweigerd wegens een te groot apparaat.
Sindsdien zag ik haar niet meer maar zojuist zag ik haar weer op 5 k1, tijdens de dagshift dus.
Echt een heel mooi moppie om te zien.
Ben benieuwd of iemand al bij haar geweest is en hoe het was.
Kan geen recensie vinden.
Ik wil zeker nog een keer proberen bij haar binnen te glippen...
Ik zou het aankomende winter nog een keer proberen, wellicht dat hij dan een maatje kleiner is ?
 
ik heb vorig jaar tussen september en november een aantal keren Yessica bezocht ze zat 31 k5 of k6 in de Doublet.
Ze is volgens eigen zeggen een vijfdertig jarige Domicaanse met een donkere huid, maar geen negerin en behoorlijke tieten. Ze werkte alleen in de daguren. Ze is in nov. 2020 terug gegaan voor een 2 maanden naar haar moederland, heeft iemand haar nog wel eens gezien.

Ik ben zelf een aantal keren de laatste paar maanden overdag op in de Doubletstraat geweest, maar heb haar nog niet kunnen spotten.
 
@knightrider
De precieze dagen en uren van Alice weet ik niet, maar meestal begint ze rond het middaguur en volgens mij werkt ze ook 's-avonds.
Als je zin hebt om naar Den Haag te komen voor Alice moet je het maar laten weten.
Zijn haar borsten niet te klein voor je, haha?
 
ik heb vorig jaar tussen september en november een aantal keren Yessica bezocht ze zat 31 k5 of k6 in de Doublet.
Ze is volgens eigen zeggen een vijfdertig jarige Domicaanse met een donkere huid, maar geen negerin en behoorlijke tieten. Ze werkte alleen in de daguren. Ze is in nov. 2020 terug gegaan voor een 2 maanden naar haar moederland, heeft iemand haar nog wel eens gezien.

Ik ben zelf een aantal keren de laatste paar maanden overdag op in de Doubletstraat geweest, maar heb haar nog niet kunnen spotten.
Is dit die met het "barbie" pakje aan ?
 
Van 1 weet ik de leeftijd, de anderen hebben hun leeftijd niet aan mij verteld, dus ze liegen ook niet.
@dominico
Ik ben dus wel benieuwd wie volgens jou wel 30 is.
 
Laatst bewerkt:
Doublet, avond dienst.

Ik heb deze week al tweemaal een vrouw gezien die altijd naar de grond kijkt, met een soort van hoofddoek om. Gypsy mogelijk Arabisch en staat op 7K4. Iemand ervaring mee?

Ik ben normaal meer aangetrokken tot vrouwen die hun best doen (lieve lach, of knipoog) maar deze heeft iets, ben benieuwd. Iemand ?
Opperman. Deze dame is Turks. Ik weet niet haar naam maar ik ben bij haar naar binnen geweest voor de Lockdown. Ik vond haar wel top. Op Hookers heb ik weleens een recensie geschreven. kort samengevat: Ik kwam binnen en we kleden ons uit en ze lag al op bed toen ik erbij wilde kwam ze naast het bed staan en ging ze met haar billen tegen mijn jodokus aan rijden, ik dacht eerst dat ze hem er zonder van achteren in wilde stoppen maar het hoorde allemaal bij de show. Ze deed dit redelijk lang. We zijn op bed beland en daar begon ze me te pijpen en uiteraard heb ik haar bereden. Ze is geen klokkijkster. Misschien wel grappig voor de kenners onder ons ze zegt de zus te zijn van Dilara die ook een tijd op nummer 7 heeft gestaan, ik meen kamer 1 ofzo. Dilara, haar zusje zwerft ook nog ergens in de doub, weet niet precies waar maar dat komt omdat ze veel van kamer verwisselt. Dilara heeft tussen de lockdowns ook nog op kinky geadverteerd en vroeger in Alkmaar gewerkt maar omdat het zo rustig daar is zijn ze naar Den haag gekomen. Dus zeker een bezoekje waardig.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Opperman. Deze dame is Turks. Ik weet niet haar naam maar ik ben bij haar naar binnen geweest voor de Lockdown. Ik vond haar wel top. Op Hookers heb ik weleens een recensie geschreven. kort samengevat: Ik kwam binnen en we kleden ons uit en ze lag al op bed toen ik erbij wilde kwam ze naast het bed staan en ging ze met haar billen tegen mijn jodokus aan rijden, ik dacht eerst dat ze hem er zonder van achteren in wilde stoppen maar het hoorde allemaal bij de show. Ze deed dit redelijk lang. We zijn op bed beland en daar begon ze me te pijpen en uiteraard heb ik haar bereden. Ze is geen klokkijkster. Misschien wel grappig voor de kenners onder ons ze zegt de zus te zijn van Dilara die ook een tijd op nummer 7 heeft gestaan, ik meen kamer 1 ofzo. Dilara haar zusje zwerft ook nog ergens in de doub, weet niet precies waar maar dat komt omdat ze veel van kamer verwisselt. Dilara heeft tussen de lockdowns ook nog op kinky geadverteerd en vroeger in Alkmaar gewerkt maar omdat het zo rustig daar is zijn ze naar Den haag gekomen. Dus zeker een bezoekje waardig.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
@TOM HOOKER dankje kerel...ik moet maar eens gaan..

Zodra gedaan, recensie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan