Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al eerder kondigde ik aan wat betreft het schrijven op dit forum met vroegpensioen te zullen gaan. Toch steeds uitgesteld, om diverse mij moverende redenen. Nu is het zover. Want …

buiten de rubrieken gewijd aan de raamprostitutie om heb ik zo ongeveer alles gezegd dat ik heb te zeggen;

daarnaast heb ik op dit forum meermaals onder verschillende titels steeds maar weer (variaties op) hetzelfde moeten lezen en ik pas ervoor om u alsmaar oude uit de sloot gehaalde koeien als jonge kalveren te presenteren.

Van alle "raam-steden" worden de plezierstraten in ons geliefde Den Haag door de genotzoekers niet alleen druk bezocht, maar evenzeer druk beschreven. Hulde.

Maar met betrekking tot Den Haag Algemeen erger ik me vreselijk (nee, niet groen en geel, want dan herkent u me in de Geleenstraat) aan onder andere het hier volgende.

Weet iemand of X aanwezig is ? (Ja, ik heb een sterk vermoeden dat er wel degelijk "iemand" is die dat wel eens zou kunnen weten.)

Ik heb haar in die passage zien staan. Weet iemand hoe zij heet ? (Dat zal best wel "iemand" weten - mogelijk … zijzelf ... ?)

Heeft iemand ervaring met X ? (Er zal zeker wel iemand zijn die "ervaring heeft" met haar - tenzij ze tot op heden àlle klanten categorisch heeft geweigerd.)

Ik begrijp best dat talloze lieden Den Haag Algemeen zien als een soort V.V.V. (Vraagbak Voor Vensterfanaten), maar telkens als je denkt: ha, een nieuw stukje over een van de voor ons zo aantrekkelijke Haagse raambuurten, dan … vergeet het maar …

Weet iemand of X a en/of b en/of c doet ? En zo ja, waarom dan niet met mij ?

Weet iemand of X nog werkt ? En zo nee, waarom niet ? (Waarom X niet meer werkt ? Of waarom "iemand" dat niet weet ?)

Weet iemand waar X is gebleven ? (Amber Alert)

Is iemand al bij X geweest ? (Nee ? Helemaal niemand ? Dan moet ze ook vandaag maar weer naar de voedselbank.)

Weet iemand of X binnenlands of buitenlands is of half om half ? En is ze geschoren ? (Ja, van ònderen wel, máár …)

Weet iemand of X aan tongen doet ? (Doet ze, maar alléén veilig. Met condooms om de beide tongen.)

Weet iemand … (Ik kreeg steeds meer de neiging om te antwoorden: nee, dat weet nu eens ècht lek-ker he-le-maal nie-mand …)

Daarnaast - dat geef ik volmondig toe - is er een aardig aantal schrijvers dat ook in de Haagse Afdeling van dit forum wel degelijk bruikbare en nuttige informatie biedt.

Zoals onlangs - in zeer uitgebreide vorm - De fleppendeflepper deed.

En dat geldt vanzelfsprekend in optima forma voor de onmisbare Paulus 2, altijd kernachtig (In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister schreef Goethe al; kun je dus van mijn schrijfsels niet zeggen) en iedere dag relevant.

Maar ik, ik groet vriend (die ene) en vijand en houd het voor gezien.

En … daar gáán we weer: weet iemand …

voor hoe lang ? Nee, zelfs ik weet dat niet. Voor eeuwig, maar je weet maar nooit.

Er zijn immers historische precedenten ten aanzien van het "afscheid nemen". Van dat door de variétéartieste Heintje Davids tot aan dat door de filosoof Johan Derksen onlangs.

Post scriptum scriptaque mea omnia: heren, wat betreft informatief schrijven (en nòg een zekere activiteit): stijf volhouden …

En wat betreft de praktijk in het veld: ook dit aanstaande Voormalige Lid blijft actief met zijn lid ...











 
Was bij een kennis in Den Haag, dus besloot de Geleen en de Doublet even te checken.

Maar zoals wel vaker het geval is vind ik doordeweekse dagen in Den Haag spannender qua aanbod dan een zaterdag.

In de Doublet vooral mij iets te dikke Latina's met flinke memmen, maar ook van die mega konten wat niet echt mijn ding is.
Sowieso amper echt mooie dames.

Ter hoogte van nummer 34 stond een aardige type qua koppie, lang slank lijf en goede looks, maar ze had voor mijn gevoel net wat te veel tattoo's en keek ietwat verveeld, heel zakelijk.
Vroeg me even af of het Gia was die ik alleen uit de Alkmaar en Doublet verhalen ken waardoor ze altijd wel mijn interesse had, tot ze me een keer een boze pm stuurde nav iets wat ik gezegd had.

Dat zou een reden moeten zijn om haar niet te willen bezoeken, maar stoute ik dacht ook: Iemand die online boos op je is maar niet weet dat jij het bent en dan toch neuken...dat heeft ook wel wat.

Maar vond het raar om bij haar raam te vragen of ze het was en dan door te lopen als ze nee zei, of misschien genept te worden als ze het niet was en ja zei....dus liep sowieso maar door.

Verder zo'n serie van 4 ramen waar alle dames met hun kont naar je toe staan. Een kont was echt wel lekker, de rest van de konten matig en om nou louter op basis van een paar billen je keuze te maken.....

De mooiste dame van de Doublet vanavond stond ter hoogte van nr. 5 of 7.

Lang, slank, echt een knap gezicht, stijlvol, vriendelijke glimlach.....en toen ging een heel klein beetje mijn trans alarm af.....weet ook niet waarom....denk een latina, had ook een oostblok dame kunnen zijn....ben nou wel erg benieuwd of iemand meer weet.

Wie kan dat zijn op die plek?

Beetje a-typische, sympathieke, misschien zelfs ietwat verlegen dame op het oog.

Iets te chique eigenlijk voor de op konten gefocuste zaterdag-avond groepjes mannen.

Door naar de Geleen en daar was ik dus alweer te laat. Rond middernacht kan het daar echt over en uit zijn. Vorige maand was ik er rond 22 uur en was het aanbod enorm, maar nu waren er misschien nog 10, hooguit 12 ramen gevuld.

Viel me tegen voor een zaterdag-avond, zeker omdat ik de vorige keer op een dinsdag flink wat keuze-stress had en mijn favoriet Alexa bezocht die nu ook weer af en toe in Amsterdam werkt.

Er waren toen zeker 3 dames die ik ook had willen bezoeken en waar ik nu op hoopte, maar de Hunse-kant van de Geleen kende nagenoeg alleen maar onverlichte ramen, er stond letterlijk nog 1 dame en aan de andere kant stond ook niemand waarvan ik dacht: Dat komt wel in de buurt.

Geen Alexa, helaas geen Alice meer (huil!), ook geen Antonia te bespeuren.....en ook niet die 3 onbekende dames die vorige keer mijn interesse hadden.....ben maar snel terug gegaan richting Amsterdam, waar het bommetje vol was, zowel qua wandelaars, toeristen als dames hoewel ik er pas rond 2 uur 's nachts rondliep.

Maar was moe van een dagje winkelen, visite en wandelen in Den Haag en in Amsterdam kan ik iedere dag van de week gaan, dus ben een beetje teleurgesteld naar huis gegaan.
Het idee was 1 of 2 P&N instap-tarief vijftig euro bezoekjes in Den Haag en dat zat er qua aanbod gewoon niet in vandaag.

Had ik nu perse bij een dame naar binnen willen gaan, dan had ik het waarschijnlijk bij mijn qua looks favoriete, optik-fuck dame gedaan en 150€ voor 20 minuten moeten neerleggen en nog meer gebaald dat mijn dagje Den Haag zinloos was geweest.

Nou ja, kan gebeuren!
 
Laatst bewerkt:
De mooiste dame van de Doublet vanavond stond ter hoogte van nr. 5 of 7.

Lang, slank, echt een knap gezicht, stijlvol, vriendelijke glimlach.....en toen ging een heel klein beetje mijn trans alarm af.....weet ook niet waarom....denk een latina,
Ik heb nog nooit een Trans gezien in de Doublet, ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn.
 
Laatst bewerkt:
@knightrider Als ik een gok mag wagen ga ik voor deze.


Maar of je er wat aan hebt is een tweede.
 
Iemand enig idee wie het geweest kan zijn?

Mooie, vrij lange slanke jonge dame op nr 5 of 7.
Bijna model type.

Zou Irina kunnen zijn, 5k1
Maar kans om die om die voor een latina of een trans aan te zien lijkt mij 0.0
Dan moet je bijna wel stomdronken zijn geweest schat ik zo in.

Maar kan ook zijn dat Irina al weer weg is, laatste keer geen Irina gezien en mega naambordje hing ook niet meer op 5K1.
En als het bordje er wel hing, dan had je de naam wel vermeld.

Dus meteen maar de vraag voor de anderen: Is Irina er nog steeds?
 
Wellicht heb ik dus Elisa zien staan.

Ik vond het echt een mooie jonge meid die vriendelijk stond te glimlachen naar me, maar daarbij net niet heel toeschietelijk werd.
Zo op het eerste gezicht toch wel 1.70 meter, maar misschien had ze hakken aan.

Die Elisa van K7, is dat deze? https://www.girlsreview.nl/threads/elisa-den-haag-doubletstraat-10k1.13652/.

Ben over een paar weekjes waarschijnlijk weer in Den Haag, als ik haar dan zie zal ik eens binnen gaan en iig haar naam vragen, ben nou wel benieuwd of het Elisa of toch iemand anders is.

Ik was nagenoeg nuchter en Irina is er blijkbaar niet dus die kan het niet zijn. Jij kent Gabriella goed @modjomaster, waarom denk je dat ze het niet was want als ik jou recensies lees had ze dat kunnen zijn, wat @MEIDENGEK ook al aangaf.

Je hebt trouwens gelijk hoor @MEIDENGEK meestal check ik het zelf wel, maar was bij kennissen langs en schoot rond 23.30 uur nog even langs de Doublet en de Geleen, zag minder mooie meiden dan toen ik er vorige keer was en ging na de Doublet richting Geleen, twijfelde een en dacht dat ik daar een favoriete dame van me zou treffen, maar die was er niet en toen kwam het er niet meer van om terug te lopen. Zo'n moment.
Maar ben dus wel benieuwd!
 
ik weet dat omdat Gabriella er gisteren ook niet was er stond een kleine dvp op haar kamer geen modelletje
Dat maakt de zoektocht een stuk makkelijker. Als ze er zaterdag-avond rond 23 uur niet was, was zij het op zeker niet dus.

Dan zou Elisa nog kunnen, maar daar is maar 1 recensie van waaruit niet echt duidelijk wordt hoe die er uit ziet.....zou haar kunnen zijn...
 
Dat maakt de zoektocht een stuk makkelijker. Als ze er zaterdag-avond rond 23 uur niet was, was zij het op zeker niet dus.

Dan zou Elisa nog kunnen, maar daar is maar 1 recensie van waaruit niet echt duidelijk wordt hoe die er uit ziet.....zou haar kunnen zijn...
Elisa is klein mooie tieten en leuk gezichtje en staat op de kamer van Natalia die er helaas niet is 7K3
 
Dag noorderburen, ik kom binnenkort naar Den Haag en wou even weten waar ik best terecht kan voor soft sm (anal play, strap-on) in combinatie met blowjob en neuken. Bezoek normaal de ramen in Antwerpen, dus voor wie het wat zegt: type Selena, Gloria, Maria et cetera...
 
Elisa is klein mooie tieten en leuk gezichtje en staat op de kamer van Natalia die er helaas niet is 7K3
Ai Ai Ai...deze dame leek me minstens 1.70 qua lengte dus dan valt Elisa wellicht ook af.....zou er soms een nieuwe dame gestaan hebben?
Hoop nu wel echt dat ze er volgende keer ook staat.....had gewoon naar binnen moeten stappen.....fotomodel looks op Doublet nr 5 of 7 zaterdag avond 23 uur, knap koppie, slank, donker bruin haar, kan niet Irina, Gabriella of zelfs Elisa zijn tenzij die enorme hakken aan had wellicht.....

Was er maar een @Paulus2 van de Doublet dan wisten we het vast al.
Hoewel ik @modjomaster of anderen ook dankbaar ben als we er achter komen hoor.
 
Laatst bewerkt:
Ai Ai Ai...deze dame leek me minstens 1.70 qua lengte dus dan valt Elisa wellicht ook af.....zou er soms een nieuwe dame gestaan hebben?
Hoop nu wel echt dat ze er volgende keer ook staat.....had gewoon naar binnen moeten stappen.....fotomodel looks op Doublet nr 5 of 7 zaterdag avond 23 uur, knap koppie, slank, donker bruin haar, kan niet Irina, Gabriella of zelfs Elisa zijn tenzij die enorme hakken aan had wellicht.....

Was er maar een @Paulus2 van de Doublet dan wisten we het vast al.
Hoewel ik @modjomaster of anderen ook dankbaar ben als we er achter komen hoor.
Als je een exacte lokatie hebt dan kunnen we je verder helpen.
De dame die je hebt gezien is denk ik Ella.
Cup A of kleine B, 1.60m, slank, donker haar, heeft soms een bril op en een zeer knap gezichtje. Ze staat op 7k2.

Er is nog geen review van haar.
 
Laatst bewerkt:
.

Ongetwijfeld een paar vergeten en zeker een paar onbekend , maar deze dames waren rond 12/13 uur aanwezig in de Doub :



Op 40 Kika , Fatima , Elise en Elisa

Op 30 Saskia en Tanja

Op 28 dame met lange blonde haren (de goede)

Manuela op 26ak1 in een duidelijk te groot doorzichtig wit "rompertje" met er onder zwarte slip en bh...

Claudia op 26 Raam op kier en gordijn dicht : Niet gezien en ook niet gehoord..

Jazmin op 24

Maya op 22
Aimy op 22
En ff kwijt wie de "derde in de rij" was op 22

Op 20 Lisa

Hoek Passage etalage , de witte bikini meid

Sol op 10 en 2 buurvrouwtjes

Luna met naambordje

Monica brasil op 8k5

Amanda brasil op 8a1

Op 4 slechts 1 jong dametje gezien : rest waarschijnlijk "druk"

Op 1 Maria en een oudere vaste bewoonster

Op 1a de gezusters Alina en Diana

Ana (DomRep) op 3 (heeft recensietopic met nr 1ak2)

Adriana op 3 ( haar mooie kale mutsie even bewonderd en meer... + naaste buurvrouw + dame met Indonesisch uiterlijk

Camela op 21 , naambordje stond er ..

Carolina v/h Patricia = de Zus van Camela op 21 k4 in de steeg

Yvonne op 29k4

Laura brasil op 25vk2

Sandra passage 11/25 k5

Rosalinda passage 11/25 k11 of een look-a-like

Lorena passage 11/25 k12

Stella passage 11/25

Jennifer passage 11/25

Alicia op 73

Antonia Passage 75pk4


🥳 En last but not least : Op 79 Dora badpak : vk beige/zwarte streepjes en ak zwart


.
 
Laatst bewerkt:
Dag noorderburen, ik kom binnenkort naar Den Haag en wou even weten waar ik best terecht kan voor soft sm (anal play, strap-on) in combinatie met blowjob en neuken. Bezoek normaal de ramen in Antwerpen, dus voor wie het wat zegt: type Selena, Gloria, Maria et cetera...
Deze types met dezelfde kwaliteiten ga je niet vinden in Den Haag
 
Dag noorderburen, ik kom binnenkort naar Den Haag en wou even weten waar ik best terecht kan voor soft sm (anal play, strap-on) in combinatie met blowjob en neuken. Bezoek normaal de ramen in Antwerpen, dus voor wie het wat zegt: type Selena, Gloria, Maria et cetera...
ze types met dezelfde kwaliteiten ga je niet vinden in Den Haag
Nee, alleen met betere kwaliteiten.
Nou Paulus, dan wil ik namen weten. Je maakt me nieuwsgierig :p
 
Haha, het is gewoon een reactie op een opmerking die volgens mij nergens op slaat. De betreffende dames uit Antwerpen ken ik niet, maar in Den Haag zijn er ook genoeg dames met kwaliteit te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan