Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was tot een paar jaar geleden altijd samen met Jurgitta (de slet) haha.. op 49 waar Jurgitta verdween maar deze onregelmatig ineens weer verschijnt. Mooie kop. Lekker figuur. Bloedmooie kont. Stoute ogen. Felle rode lippen.
 
Wat een kutavond. Tot aan iets over 9 op Kayla gewacht, gordijn ging niet open terwijl ze zei dat ze wel zou werken.
Misschien zou ze later beginnen, had ze een langdurend klant, geen idee. Had geen zin meer om te wachten. Twijfelde om Sonja nog te appen, maar zij verdient geen quickie, maar een lange afspraak waarbij ik als eerste ben en los kan gaan, dus dat maar overgeslagen.
Ene Denisa er tegenover bezocht. Dame met een superknap gezicht die ik al eerder over de straat zag lopen, maar voor het eerst achter een raam.
Haar knappe en vriendelijke gezicht haalde me over. Dacht nog om extra bijbetalen voor pijpen zonder condoom eventueel, uiteindelijk niet gedaan en maar goed ook. Pijpen was zo ongelooflijk plichtmatig, niet fijn. En ze was ook nog eens veel slanker dan ze van buiten eruit zag. Als er iets is wat mijn libido omlaag haalt is dat het wel. Conclusie; met een half stijve geprobeerd te neuken, maar als iemand die van curvy houdt was het zo vervelend dat het er gewoon niet van kwam. Ze probeerde het met de hand af te maken, maar als het eenmaal niet lukt is het ook echt game over bij mij. Dame was wel erg vriendelijk, naar eigen zeggen 37 terwijl ik haar begin 20 had geschat. Maar qua lichaam echt niets voor mij.

Joanna was er overigens. Jessica ook.
 
ik liep gisteren na jaren weer een keertje door de geleen en wat me opviel was 1 dame in de passage 110pk11 ze had ook een bordje met Albanië op haar ruit weet iemand wie dat is en is er al een review van ze had mooi lang zwart haar en lief gezichtje? Volgens mij zag ik ook Diana na jaren maar nu met blond haar maar weet het niet zeker ik ken Diana namelijk van jaren geleden uit de doubie waar ze was gestart.
 
Deze dame
ja dat is ze harstikke bedankt Paulus2 jammer dat ik niet naar binnen ben geweest ik dacht dat is zon TMM met zo'n mooi gezicht blijkt dus gelukkig wel een goeie te zijn met wat opties :)
 
Zou Nena ook vandaag werken op zondag? Ik kom namelijk speciaal voor haar vanuit België. En na een bezoek aan haar zou ik eventueel eens bij Kika langsgaan op Doublet 40 maar ik vraag me af of haar vriendin/collega een 3tal ramen voor haar raam de moeite is voor een blowjob. Ik heb hier vernomen dat ze Julia zou heten? Het is een kleine dame met oranje bruin haar, altijd omhuld in een zwart topje met doorkijkstof. Ze ziet er een beetje mengeling van Filipijns/Thais uit. Kika is een heel goed adresje voor een blowjob zonder condoom. Ik betaal haar daarvoor 40. Ik verwacht dat haar vriendin dezelfde diensten levert van hetzelfde niveau. Samen op het einde mijn leeggeschoten pistool leegzuigen. Want dat is wat Kika goed kan; na leeggeschoten te hebben nog een paar keer in haar mond nemen. Echt tot de laatste druppel.
 
Laatst bewerkt:
Nena niet gezien en het bordje hangt er ook (nog) niet. Alleen Sol zien zitten. Is niet te doen met die platen. Zeker niet met dit druilerig weer. 1x heen en weer gelopen en weer weggegaan.
 
Nena niet gezien en het bordje hangt er ook (nog) niet. Alleen Sol zien zitten. Is niet te doen met die platen. Zeker niet met dit druilerig weer. 1x heen en weer gelopen en weer weggegaan.
Een week geleden vond ik het nog wel meevallen. Toen was het zonnig weer. Maar ben toen ook bijna op m'n bek gegaan door te struikelen over een opeenvolgende plaat. Ik denk dat menig dames zich dan wel een breuk kunnen lachen. Als je Nena nog niet gespot hebt zal ze er vandaag niet zijn. Jammer. Had me echt op haar verheugd. Maar dan kan hopelijk Kika soelaas bieden of iemand die ik nog niet geprobeerd heb. Bedankt @Royw73 voor jouw reactie.
 
Was tot een paar jaar geleden altijd samen met Jurgitta (de slet) haha.. op 49 waar Jurgitta verdween maar deze onregelmatig ineens weer verschijnt. Mooie kop. Lekker figuur. Bloedmooie kont. Stoute ogen. Felle rode lippen.
Vaak bij jurgitta uit Litouwen geweest
Mocht ze nog ergs ontvangen zou ik haar graag weer bezoeken heeft iemand meer info ?
 
Echt heel weinig bezetting in Doublet momenteel. In eerste helft van de straat die zekere Sol gezien. Dan 1 dame in korte passage, in stenen passage 2 dames waaronder Lorena. In grote witte passage 2tal dames. En dan nog enkele dames waaronder die ssbbw die ik zo dadelijk nog eens ga bezoeken zodra ze klaar is met haar make-up. Manuela gezien voor de liefhebbers en Kika met haar oranje bruinharige vriendin een 3tal ramen ervoor.
 
Ik was gister helaas te laat....Camelia ging al naar huis....zag er afgeleefd en afgeneukt uit... had er ook nog wel eens overheen willen gaan leek me geil maar jammer...misschien vandaag?
 
Ik zag gisteravond een aantal bekende Doublet wandelaar gezichten in de Geleen.
Was ook best druk in de Geleenstraat, en ik vond dat er best mooie dames stonden in vergelijking met de Doublet.
Al kun je in de Doublet soms ook wel eens geluk hebben een parel te treffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan