Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was afgelopen zaterdag daar, hopende op Sonja, uiteindelijk bij een meid langsgegaan die uit Singapore kwam. Iemand die haar naam kent? Ze ontving aan de rechterkant, dus 128 of 130. Redelijke kont ook in doggy.
 
Wil niet over de prijzen gaan zeiken maar dit maak ik nu mee vandaag.
Dacht vandaag die Braziliaanse Monica te bezoeken. Aan de deur geweest en ze zei 35, toen vroeg naar PZC ging ze van 35 naar 60 euro. Ik heb haar vriendelijk bedankt. Het wordt wel te gek, meestal geef ik al iets extra maar ja nu schiet het niet op
 
Wil niet over de prijzen gaan zeiken maar dit maak ik nu mee vandaag.
Dacht vandaag die Braziliaanse Monica te bezoeken. Aan de deur geweest en ze zei 35, toen vroeg naar PZC ging ze van 35 naar 60 euro. Ik heb haar vriendelijk bedankt. Het wordt wel te gek, meestal geef ik al iets extra maar ja nu schiet het niet op

Belachelijk! En ze heeft niet eens een heerlijk figuur, eerder aan de dikke kant.

Van 35 naar 60 is echt extreem.
 
Vanavond even onverwachts in de Doub geweest, toch een redelijke bezetting voor een dinsdagavond. Wat mij opviel dat de dames van Doublet 12 € 50,00 vroegen aan een collega wandelaar, ook de twee Roemeense dames vroegen € 50,00 aan iemand die voor mij liep. Ik begrijp het niet zo, want zo bijzonder zagen die dames van 12 er niet uit. Het moet niet gekker worden in de Doub.
 
Wat mij opviel dat de dames van Doublet 12 € 50,00 vroegen aan een collega wandelaar, ook de twee Roemeense dames vroegen € 50,00 aan iemand die voor mij liep. Ik begrijp het niet zo, want zo bijzonder zagen die dames van 12 er niet uit. Het moet niet gekker worden in de Doub.
Ik begrijp het ook niet meer, er wordt al vaker gezegd dat je de dames bij nummer 12 gewoon moet vermijden. Ze spreken het gewoon met elkaar af. Doublet is verkloot sinds corona, in 2018/2019 was het veel beter qua prijzen en de dames die er stonden waren ook beter. Nu vind ik het aanbod gewoon veel slechter en vragen de dames ook nog meer dan 35, ik begrijp dat gewoon niet. Nu alles steeds gekker en duurder wordt, is de fun voor mij weg, ik wil al lang een punt achter dit zetten. Alleen soms ga je uit verveling toch nog even kijken. Maar ik ben er wel klaar mee.
 
Ik begrijp het ook niet meer, er wordt al vaker gezegd dat je de dames bij nummer 12 gewoon moet vermijden. Ze spreken het gewoon met elkaar af. Doublet is verkloot sinds corona, in 2018/2019 was het veel beter qua prijzen en de dames die er stonden waren ook beter. Nu vind ik het aanbod gewoon veel slechter en vragen de dames ook nog meer dan 35, ik begrijp dat gewoon niet. Nu alles steeds gekker en duurder wordt, is de fun voor mij weg, ik wil al lang een punt achter dit zetten. Alleen soms ga je uit verveling toch nog even kijken. Maar ik ben er wel klaar mee.
Als een supermooie dame € 50,00 vragen, kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar dit waren gewoon in mijn ogen lelijkerds, met te veel vet op de verkeerde plaatsen en geen knap gezicht of lekker lichaam. Ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.
Ik weet niet of € 50,00 de standaard gaat worden bij de Roemeense dames? Maar het is een zorgwekkende situatie. Ik zou zeggen, gewoon mijden deze dames.
 
Als een supermooie dame € 50,00 vragen, kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar dit waren gewoon in mijn ogen lelijkerds, met te veel vet op de verkeerde plaatsen en geen knap gezicht of lekker lichaam. Ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.
Ik weet niet of € 50,00 de standaard gaat worden bij de Roemeense dames? Maar het is een zorgwekkende situatie. Ik zou zeggen, gewoon mijden deze dames.
Ja als een dame knap is, snap ik het ook wel. De dames bij 12 vind ik ook lelijk hoor, en ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.

Er waren al meerdere dames die 50 vragen in de straat, Ruby ook..ik vroeg aan haar of dat haar nieuwe prijs is, zij zegt nee dit is al heel lang mijn prijs. Maar ik geloof dat niet, want ik zie bij haar topic dat wandelaars gewoon 40 betalen. Misschien dat het voor nieuwe klanten 50 is. Sommige dames denken echt dat elke man dom is ofzo en dat wij alles geloven wat zij zeggen en dan ook nog volhouden dat wat zij zeggen waar is terwijl je weet dat het gewoon dom gelul is. Een Roemeense dame met donker haar die nu bij 18 staat vroeg aan mij vorig jaar 300 zonder schaamte en dan ook volhouden dat dit haar prijs is na dat ik haar hebt geconfronteerd over dat ze niet moet liegen over de prijs. Ik heb dit soort dingen dingen al vaker meegemaakt ook in Amsterdam en dan nog hogere bedragen voor standaardtarief, dat dom gelul van die dames continu en volhouden dat het waar is en andere dingen wat ik heb meegemaakt neemt de fun bij mij weg en heb ik gewoon geen zin meer om naar de hoeren te gaan, daarom wil ik al lang een punt achter dit zetten. Veel prostituees zijn een pathologische leugenaar en helemaal die Roemenen.
 
Ja als een dame knap is, snap ik het ook wel. De dames bij 12 vind ik ook lelijk hoor, en ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.

Er waren al meerdere dames die 50 vragen in de straat, Ruby ook..ik vroeg aan haar of dat haar nieuwe prijs is, zij zegt nee dit is al heel lang mijn prijs. Maar ik geloof dat niet, want ik zie bij haar topic dat wandelaars gewoon 40 betalen. Misschien dat het voor nieuwe klanten 50 is. Sommige dames denken echt dat elke man dom is ofzo en dat wij alles geloven wat zij zeggen en dan ook nog volhouden dat wat zij zeggen waar is terwijl je weet dat het gewoon dom gelul is. Een Roemeense dame met donker haar die nu bij 18 staat vroeg aan mij vorig jaar 300 zonder schaamte en dan ook volhouden dat dit haar prijs is na dat ik haar hebt geconfronteerd over dat ze niet moet liegen over de prijs. Ik heb dit soort dingen dingen al vaker meegemaakt ook in Amsterdam en dan nog hogere bedragen voor standaardtarief, dat dom gelul van die dames continu en volhouden dat het waar is en andere dingen wat ik heb meegemaakt neemt de fun bij mij weg en heb ik gewoon geen zin meer om naar de hoeren te gaan, daarom wil ik al lang een punt achter dit zetten. Veel prostituees zijn een pathologische leugenaar en helemaal die Roemenen.
Man man man...
 
Ja als een dame knap is, snap ik het ook wel. De dames bij 12 vind ik ook lelijk hoor, en ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.

Er waren al meerdere dames die 50 vragen in de straat, Ruby ook..ik vroeg aan haar of dat haar nieuwe prijs is, zij zegt nee dit is al heel lang mijn prijs. Maar ik geloof dat niet, want ik zie bij haar topic dat wandelaars gewoon 40 betalen. Misschien dat het voor nieuwe klanten 50 is. Sommige dames denken echt dat elke man dom is ofzo en dat wij alles geloven wat zij zeggen en dan ook nog volhouden dat wat zij zeggen waar is terwijl je weet dat het gewoon dom gelul is. Een Roemeense dame met donker haar die nu bij 18 staat vroeg aan mij vorig jaar 300 zonder schaamte en dan ook volhouden dat dit haar prijs is na dat ik haar hebt geconfronteerd over dat ze niet moet liegen over de prijs. Ik heb dit soort dingen dingen al vaker meegemaakt ook in Amsterdam en dan nog hogere bedragen voor standaardtarief, dat dom gelul van die dames continu en volhouden dat het waar is en andere dingen wat ik heb meegemaakt neemt de fun bij mij weg en heb ik gewoon geen zin meer om naar de hoeren te gaan, daarom wil ik al lang een punt achter dit zetten. Veel prostituees zijn een pathologische leugenaar en helemaal die Roemenen.
Ligt aan jou man. Lijkt me sterk dat ze jou niet serieus nemen.
 
Vanmiddag bezoekje aan de Geleen op de agenda…weet iemand of Wendy, Elisabeth, 84-2, of Daniella (Spaanse, passage helemaal in de hoek);er vandaag/vanmiddag zijn? Anders moet ik op zoek naar een nieuwe dame…
 
Er waren al meerdere dames die 50 vragen in de straat, Ruby ook..ik vroeg aan haar of dat haar nieuwe prijs is, zij zegt nee dit is al heel lang mijn prijs. Maar ik geloof dat niet, want ik zie bij haar topic dat wandelaars gewoon 40 betalen.
Ik kan hier alleen over mijzelf spreken, Ruby vroeg de laatste keer dat ik bij haar was € 40,00. Ik weet niet wat andere wandelaars betalen, maar volgens mij ook gewoon € 40,00
 
Ik wil me geenszins mengen in de prijzendiscussie of de prijsstijgingen correct zijn of niet, maar niet alleen in de straten maar ook op Kinky zijn de prijzen de laatste maanden gestaag aan het stijgen. Net als in de supermarkten. Lijkt mij een kwestie van vraag en aanbod. Wanneer de uitgaven van de dames stijgen (supermarkt, huur, energie) zullen zij het ook op de één of andere manier willen/moeten compenseren. Het is aan de klant van de dames en de supermarkten om te bepalen hij bereidt is hierin mee te gaan. Men kan van de Albert Heijn naar de Aldi/Lidl switchen maar bij de dames houdt het op een gegeven moment op.
 
Ik was gisteren op een braderie en zag dat een portie poffertjes van 1,50 naar 3 euro was gegaan, pfff... Kan toch niet 😅

Nee mannen, hou hem lekker in de broek, scheelt weer centen 😝
 
Hoe heet de volslanke brunette op 122? Iets van abella?
Op 122 k9 staat een volslanke brunette. Ze heet Jessyca.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan