Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Topic van dubbele Diana (Roe) Geleen 23 k2 had ik aan admin gemeld, maar is niets mee gedaan, geen tijd waarschijnlijk?
 
In de rubriek 'achter de schermen' wordt al info gegeven over o.a. het voorkomen van dubbele topics.
Kijk maar bij :

Zoeken op advertentienummer, het kán!


 
De tweede en volgende recensie wordt dan gewoon tekst, moet maar even zo zolang er maar 1 formulier per topic kan zijn.



@Hhh In onderstaand bericht kan je hier meer over lezen hoe eventueel (voorlopig) te handelen :



 
Ik dacht dat je voor sex met latina's in de doublet moest zijn maar vanavond kwam ik in de Geleenstraat 110 k6 Katy uit Venezuela tegen en die zag er wel heel lekker uit (ik had mijn kruit al verschoten)
Heeft iemand ervaring met haar?
 
Wendy in de Geleen sprak ik zoeven. Ik vroeg naar Amber maar die moest nog komen. Momenteel is ze er nu maar ze is niet te zien; zo druk waarschijnlijk. Kan iemand iets zeggen over de dienstverlening van die Wendy want ze ziet er wel lekker hoerig uit? Ze zit nu op 122 k3 met NL vlag. Bvd
 
Heb een dame vlak naast haar gevraagd waar Amber bleef want ze is er maar nog niet eenmaal achter het raam gezien. Ze is gewoon aan het werk maar heeft voor de hele middag afspraak. Dan zou ik zeggen haal dat naambordje weg want nu geef je mannen de illusie dat ze beschikbaar is wat ze dus niet is. Jammer want ze maakt al weinig uren en als je dan ook nog op (1 lange) afspraak werkt is de kans bijna nihil om met haar te kameren.
 
Het valt mij echt op dat er op fora altijd veel meer gevraagd en gepraat wordt over de meiden van de Geleenstraat, terwijl de Doubletstraat toch meer ramen heeft.
Waar zou dat toch in zitten? :rolleyes:
 
"Het valt mij echt op dat er op fora altijd veel meer gevraagd en gepraat wordt over de meiden van de Geleenstraat, terwijl de Doubletstraat toch meer ramen heeft. Waar zou dat toch in zitten?"

Schrijft Tedman (#195), enigszins in het midden latend of de vraag een èchte of een verkapte retorische is (in die zin van: dat weten we toch eigenlijk wel).

Het antwoord lijkt eenvoudig te geven: het publiek voor de "Geleense" publieke dames bevindt zich doorgaans (nee, niet altijd) op een niveau dat kan leiden tot - en nog al eens leidt tot - ook verbale vormen van klaarkomen.

Deze site geeft sociologisch gezien een vertekend beeld. Want heel veel genieters van de diensten der dames schrijven niet. Lezen ook nooit wat wij schrijven.

Wie hier schrijft en wie hier leest, dat vormt maar een (klein?) gedeelte van het wandelpubliek. En wordt over het algemeen meer aangetroffen in de Geleen-Hunse-buurt dan in de Doubletstraat (alhoewel mijn stellige indruk is dat de verschillen beginnen te vervagen).

Toch maar weer terug naar de universiteit en eindelijk mijn proefschrift maar eens schrijven ...
 
Is dit een poging de eeuwige Doublet vs Geleen discussie hier voort te zetten?

Deze vermakelijke discussies liepen altijd uit de hand, waarna de moderators moesten ingrijpen. De fans van de verschillende straten trokken elkaars smaak en gezond verstand in twijfel met persoonlijke aanvallen.

In de begindagen van Hookers waren de meeste recensies voor dames uit de Geleenstraat. Met de toegenomen leegstand in de Geleenstraat en het vertrek van de oude garde recensenten is de balans nu doorgeslagen naar de Doubletstraat.

Mijn tip aan de admins:
Verdeel Den Haag raamprostitutie in twee subfora voor de Doubletstraat en Geleenstraat.
Er is sprake van een significant verschil in aanbod van type dames en vraag van klanten.
 
Ik kom zelf alleen (met grote tevredenheid) in de Doubletstraat, maar begin me af te vragen wat ik al die jaren gemist heb.:rolleyes:
Dus ondanks de leegstand in de Geleen, en de goed bezette Doublet wordt er dus nog steeds weinig over de Doublet geschreven en gerecenseerd..
Dat viel me gewoon op.
 
Lijkt mij ook hoor, filteren is 1 oogopslag dus geen probleem.
Wat betreft de meer besproken Geleen doelde ik meer op hookers de laatste jaren.
Op deze site is de Doublet redelijk vertegenwoordigd momenteel.
 
"Er is sprake van een significant verschil in aanbod van type dames en vraag van klanten" meldt Bruckner tot slot (#199).

Dat is nu net wat ik betoog. Alleen met die restrictie dat in mijn optiek "de verschillen beginnen te vervagen".
 
"Er is sprake van een significant verschil in aanbod van type dames en vraag van klanten" meldt Bruckner tot slot (#199).

Dat is nu net wat ik betoog. Alleen met die restrictie dat in mijn optiek "de verschillen beginnen te vervagen".
Het kan er ook mee te maken hebben dat het prijsverschil kleiner is geworden.
Ik vraag me ook af wat er gebeurt als de straten verhuizen en samengevoegd worden.
 
Het valt mij echt op dat er op fora altijd veel meer gevraagd en gepraat wordt over de meiden van de Geleenstraat, terwijl de Doubletstraat toch meer ramen heeft.
Waar zou dat toch in zitten? :rolleyes:
Ik denk dat dit nog een historische achtergrond heeft. Jaren geleden was de Geleenstraat de echt betere straat qua aanbod van mooie dames t.o.v. de Doubletstraat. Nu is hier geen sprake meer van, de Geleenstraat is niet beter of zo je wilt slechter dan de Doubletstraat. Ik persoonlijk vind beide straten nogal matig. Ik heb de gouden jaren nog meegemaakt en het verschil is echt enorm. Maar ja, het is nergens meer zoals vroeger natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan