Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand wie de dame is op ongeveer kamer 20/2? Het is een oudere vrouw denk 60 jaar blond en een brilletje. Dikke tieten en een beetje dik... Hoor graag een resensie ofzo
 
"(-) wie de dame is op ongeveer kamer 20/2?" (# 2.404)

Ik neem aan ergens in (de buurt van) Den Haag ...

Vanmiddag geen Isabella gezien. Noch op haar "nieuwe" (4-K1), noch op haar "oude" (49-K5) Hunsestraat-adres. En ook niet elders. Geen idee of dat feit alleen vandaag een feit is of dat het ook de komende tijd een gegeven zal zijn. Maar zie hieronder het bericht van Paulus-2.

Wel zag ik in de Doubletstraat de dame die zich eertijds Veronica noemde (en die er morgen niet is) de kamer bezetten van waaruit normaliter Theresa haar achterwerk inzet als plastisch lokmateriaal (33-K1).

Terwijl haar zus Lina / Patricia in de twee-verdiepingen-passage in de beneden-corridor stond te pralen (75-K3 ?): ze is er wat betreft uiterlijk wel wat op vooruit gegaan in vergelijking met hoe ze eruit zag toen ze - enige tijd geleden alweer - "part time" opnieuw in Den Haag begon.

Maar wat was, komt zelden terug. Vandaar dat ik onlangs uit mijn woning alle spiegels ...
 
Laatst bewerkt:
"(-) wie de dame is op ongeveer kamer 20/2?" (# 2.404)

Ik neem aan ergens in (de buurt van) Den Haag ...

Vanmiddag geen Isabella gezien. Noch op haar "nieuwe" (4-K1), noch op haar "oude" (49-K5) Hunsestraat-adres. En ook niet elders. Geen idee of dat feit alleen vandaag een feit is of dat het ook de komende tijd een gegeven zal zijn. Maar zie hieronder het bericht van Paulus-2.

Wel zag ik in de Doubletstraat de dame die zich eertijds Veronica noemde (en die er morgen niet is) de kamer bezetten van waaruit normaliter Theresa haar achterwerk inzet als plastisch lokmateriaal (33-K1).

Terwijl haar zus Lina / Patricia in de twee-verdiepingen-passage in de beneden-corridor stond te pralen (75-K3 ?): ze is er wat betreft uiterlijk wel wat op vooruit gegaan in vergelijking met hoe ze eruit zag toen ze - enige tijd geleden alweer - "part time" opnieuw in Den Haag begon.

Maar wat was, komt zelden terug. Vandaar dat ik onlangs uit mijn woning alle spiegels ...
Hoe was het gezegde ook alweer? 'In 't verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst'.
 
Welke dame gaat er nou om 5.00 zitten??
Ik moet zeggen dat ik nogal een nachtbraker ben (deels door werk), dus als er dames om 5 uur zouden beginnen is het voor mij niet ondenkbaar dat ik juist tussen 5 en 6 uur 's nachts zou langs gaan en daarna zou gaan slapen.
Denk wel dat je dan in een andere staat verkeerd als zij net wakker zijn en ik de dag op een goede manier wil afronden......
 
Hoe vroeg heb je je vroegste wandelingen gemaakt? En hoeveel dames zitten er dan al?
Gisteren was het rond half 9.
Was dus vrij rustig...ik heb de dames niet geteld...10 misschien?
Maar als je wilt wippen, is er altijd wat te wippen.
Na 10u kwamen er steeds meer dames aanwandelen.
Ik was gisteren zo vroeg omdat ik voor een dame ging die eerder zei dat ze om 8u begint...maar die dag dus niet.
Toen ik haar de vorige keer bezocht rond 10u was ik de eerste want ze had van 8 tot 10 geen enkele klant gehad.
 
Gisteren was het rond half 9.
Was dus vrij rustig...ik heb de dames niet geteld...10 misschien?
Maar als je wilt wippen, is er altijd wat te wippen.
Na 10u kwamen er steeds meer dames aanwandelen.
Ik was gisteren zo vroeg omdat ik voor een dame ging die eerder zei dat ze om 8u begint...maar die dag dus niet.
Toen ik haar de vorige keer bezocht rond 10u was ik de eerste want ze had van 8 tot 10 geen enkele klant gehad.
Misschien was dat dan toch ook meteen de reden dat ze gisteren later begon. Kan me voorstellen dat om 8 uur 's ochtends beginnen en dan eerst 2 uur in het niets zitten staren niet echt motiveert om een volgende dag weer rond 7 uur op te staan en die kant op te gaan....

Toch wel grappig dat de een zo de voorkeur voor de ochtend/middag heeft, terwijl de ander juist pas rond de avond de smaak te pakken krijgt.
Op zich is dat alleen maar goed voor de dames dan is er altijd klandizie, normaal gesproken althans, kan me voorstellen dat onder de dames sommige echte avond-types dat rare ritme wat we nu hebben best omschakelen vinden.
 
Geachte mede-wandelaars, weten jullie een dvp in de Doublet die de ballen verwent met de mond en tong? Carmen en Vicky hebben het in het standaard-pakket. Wie doet het nog meer? Ik heb een voorkeur voor de Oost-europese dames.
 
"(-) wie de dame is op ongeveer kamer 20/2?" (# 2.404)

Ik neem aan ergens in (de buurt van) Den Haag ...

Vanmiddag geen Isabella gezien. Noch op haar "nieuwe" (4-K1), noch op haar "oude" (49-K5) Hunsestraat-adres. En ook niet elders. Geen idee of dat feit alleen vandaag een feit is of dat het ook de komende tijd een gegeven zal zijn. Maar zie hieronder het bericht van Paulus-2.

Wel zag ik in de Doubletstraat de dame die zich eertijds Veronica noemde (en die er morgen niet is) de kamer bezetten van waaruit normaliter Theresa haar achterwerk inzet als plastisch lokmateriaal (33-K1).

Terwijl haar zus Lina / Patricia in de twee-verdiepingen-passage in de beneden-corridor stond te pralen (75-K3 ?): ze is er wat betreft uiterlijk wel wat op vooruit gegaan in vergelijking met hoe ze eruit zag toen ze - enige tijd geleden alweer - "part time" opnieuw in Den Haag begon.

Maar wat was, komt zelden terug. Vandaar dat ik onlangs uit mijn woning alle spiegels ...
In doubletstraat...
Weet iemand wie de dame is op ongeveer kamer 20/2? Het is een oudere vrouw denk 60 jaar blond en een brilletje. Dikke tieten en een beetje dik...
 
Ik zag dr vanmiddag ook ja, wilde een gok wagen want opzich ziet ze er wel geil uit.

Blond met kort haar toch? Ik zag een bordje met Manuela erop, of was dat dr buurvrouw?

Ik zag dr vanmiddag ook ja, wilde een gok wagen want opzich ziet ze er wel geil uit.

Blond met kort haar toch? Ik zag een bordje met Manuela erop, of was dat dr buurvrouw?
Ik heb geen idee hoe ze heet. Idd kort blond brilletje en zwart kant stof lingerie over haar hele lichaam .. Ben wel benieuwd naar haar.
 
Die dame werkt al jaren in de straat maar ik ken haar naam en service niet.
Ze had geloof ik wel een topic(je) op hookers.
Ze heeft ook een look-alike zus (denk ik) dus let goed op welke je pakt. :p
Staat ook vaak aan het begin van de straat, nummer 4.
Maar ik heb geen idee wie waar wanneer staat...
 
Terug
Bovenaan Onderaan