Recensie Denise, Harelbeke 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
851
23/07/21
654
30
Intiem
5,00 ster(ren)
Hey beste wandelaars
Sinds vorig jaar is er een nieuwe zuid Amerikaanse aan het werk in Harelbeke genaamd werknaam Denise, graag had ik een recensie gelezen over Denise maar vindt niks over haar terug? Zijn hier al mannen die hierbij geweest zijn bij dit vrouwlijk schoon?Dit kan toch bijna niet anders?Ze staat ook op redlight maar weet niet hoe ik dit naar hier moet zetten? Sorry ? ben pas nieuw ?
 
Hallo krokettje, welkom op het forum.

De enige manier om recensies over elke dvp te vinden is als er iemand de eerste stap neemt en de dame gaat bezoeken.
Tevens bestaat dit forum nog maar een maand, dus elke bijdrage voor nieuwe recensies is welkom.

Aangezien mijn kalender en mijn budget beperkt zijn, stel ik voor dat jij deze dame eens bezoekt en ons hier op de hoogte brengt van je ervaring. ;)

PS Heb je een link naar die Denise aub?
 
Hey dirty Oldman
thanks voor uw berichtje net als Davy ?
Heb geprobeerd om de advertentie erop te zetten maar blijkbaar zit ze momenteel niet in België
Zal ze regelmatig opzoeken en als ze online zit probeer ik het erop te zetten ? hopelijk meer reacties hier!
 
Iemand ervaring met deze zuid Amerikaanse schoonheid?
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-harelbeke-3.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was gisteren bij haar voor een uur. Heel vriendelijk, enthousiast, actief madamme. Kont en borsten gevuld met sillicone. Ik vind dat niet zo mooi, maar bon.
Zij vroeg of dat ik eerst massage wil of eerst seks, ik heb gevraagd natuurlijk eerst naar massage. Gewoon simpel massage, niets bijzonders, basic van de basic. Volledig genaakt, maar geen b2b, jammer…
Daarna gewoon bj met condoom, en als laatst een achterwaarts cowgirl. Geen herhalingsgevaar.
Zij doet pzc voor 20€ extra, maar dat hoefde niet bij mij. Zoent niet, geen anaal. Kan amper Engels spreken.
 
Ik was gisteren bij haar voor een uur. Heel vriendelijk, enthousiast, actief madamme. Kont en borsten gevuld met sillicone. Ik vind dat niet zo mooi, maar bon.
Zij vroeg of dat ik eerst massage wil of eerst seks, ik heb gevraagd natuurlijk eerst naar massage. Gewoon simpel massage, niets bijzonders, basic van de basic. Volledig genaakt, maar geen b2b, jammer…
Daarna gewoon bj met condoom, en als laatst een achterwaarts cowgirl. Geen herhalingsgevaar.
Zij doet pzc voor 20€ extra, maar dat hoefde niet bij mij. Zoent niet, geen anaal. Kan amper Engels spreken.
Klopt, ooit nog gezien in koksijde en Brugge, maar geen woord engels, pzc heel kort! N actief in het Kortrijkse maar niet mijn ding
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ontvangt privé, heel proper
Algemene hygiëne tiptop
Pijpen & sex was gewoon ok
Geen gekus
Voor mij te veel siliconen, liever iets natureller.
Herhaling 50/50
 
Ooit eens bij geweest,qua looks volledig mijn type.
Maar zij bepaalt alles, als ik haar wou verwennen zei ze...
Jij betaald om mij u te laten verwennen,en niet omgekeerd...
Mijn goesting was direct over...
Ze begon met een massage van rug en benen,daarna reverse cowgirl zodat je haar zeker nie teveel kon aanraken...
Wel een zalig zicht moet ik zeggen. Een 2e rond heb ik overgeslagen omdat de connectie er niet was.
Is wel al een jaar of 2 geleden,toen in het waregemse
 
Na veel twijfel toch eens een bezoekje gebracht aan Denise in Harelbeke . Foto's kloppen en deze vriendelijke mooie dame stelde mij direct op mijn gemak . Ze vroeg mij naar mijn wensen en wat ik fijn vond en na enkele minuten lagen we in bed en vervulde ze perfect mijn wensen . Als je wil gedomineerd worden is het zeker een aanrader . Wat een cowgirl is mij dat !! Zeker zal ze me nog eens berijden en ik kijk er al naar uit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan