Recensie Dora, Antwerpen, Verversrui 9/4 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb voor de moment geen geluk, als ik in Antwerpen moet zijn is Dora er ni.
Vandaag geen Dora te zien.
Maar wat betreft de ramen, het zijn er inderdaad 5, dus eigel8jk zit Dora in de VVR 5 ipv 4 zoals in de titel.
 
Ik ben volgende week terug 2 dagen in Antwerpen, hopelijk komt ze terug tevoorschijn.
Blijft voor mij het beste wat het SKW heeft te bieden.
 
Oei dan hoop ik dat ge een plan b hebt . Dinsdag nog langs geweest stond der ne man al te wachten ik dacht voor haar nadien aan haar gevraagd stond hij der al 3 uur te wachten moet toch ook weten dat ons Belgische niet op dinsdag werkt (raam 9/3)?
 
Tja als je haar ooit bezoekt tel.nr vragen. Ik bel haar als ik wil langskomen en maak een afspraak. Daar is ze heel correct in hoor...maar ik ken haar al wel enkele jaren ook 😉
 
Sorry dat ik het vraag, is dit ongeveer hoe Dora er uit ziet?
Volgens mij staat dit wel ergens in de 124 posts. Alhoewel ... het merendeel gaat over of wanneer ze er is, hoeveel ramen VVR 9 heeft, of ze in een ander raam zit op VVR9, haar naambordje, ..
 
Oei dan hoop ik dat ge een plan b hebt . Dinsdag nog langs geweest stond der ne man al te wachten ik dacht voor haar nadien aan haar gevraagd stond hij der al 3 uur te wachten moet toch ook weten dat ons Belgische niet op dinsdag werkt (raam 9/3)?
Je zegt dat ze dinsdag niet werkt, maar er wel dinsdag bent geweest.
Stond ze dan in raam 9/3?
 
Tja als je haar ooit bezoekt tel.nr vragen. Ik bel haar als ik wil langskomen en maak een afspraak. Daar is ze heel correct in hoor...maar ik ken haar al wel enkele jaren ook 😉
Dan moet ik ze wel eens treffen, ik ben niet zo heel veel in het SKW, en zij werkt duidelijk minder als vroeger en ook nog eens onregelmatiger wat betreft de dagen.
Vroeger werkte ze 6 van de 7 dagen, en op dinsdag meestal niet.
Ze zet ook haar naambordje niet meer, zou makkelijk zijn als ze in een ander raam staat.
 
Vandaag was ze er.
In het meest rechtste raam van VVR9.
Voor de discusse opnieuw start, het kan best zijn dat ze al in een ander raam gewerkt heeft op VVR9 maar de laatste keren dat ik haar gespot heb zat ze in het meest rechtste raam.
Anyway ... vanaf zaterdag is ze één maand met vakantie.
Oef, dan zal de ticker met het aantal messages in dit topic toch even tot rust komen.
 
Volgens mij staat dit wel ergens in de 124 posts. Alhoewel ... het merendeel gaat over of wanneer ze er is, hoeveel ramen VVR 9 heeft, of ze in een ander raam zit op VVR9, haar naambordje, ..
Hier ben ik het met aan ik heb me daar ook aan schuldig gemaakt. Ik zou liever is een slechte recensie lezen over haar lezen der moeten toch manen die een mindere ervaring hadden bij haar ?.Bij mij heeft ze ook al is met haar vingers er tussen gezeten of mijne jongen proberen te manipuleren met haar vingers maar dit is niet elke keer. Het gebeurt ook regelmatig dat ze iets zegt over hoe of welke dagen dat ze werkt dat ze totaal iets anders doet ?

voor mij mag ze nog lang blijven zelfs als ze minder dagen werkt .
 
Vandaag was ze er.
In het meest rechtste raam van VVR9.
Voor de discusse opnieuw start, het kan best zijn dat ze al in een ander raam gewerkt heeft op VVR9 maar de laatste keren dat ik haar gespot heb zat ze in het meest rechtste raam.
Anyway ... vanaf zaterdag is ze één maand met vakantie.
Oef, dan zal de ticker met het aantal messages in dit topic toch even tot rust komen.
Zoals reeds vermeld maandje in verlof, kan soms wel eens wat langer duren bij Dora.
 
Denk niet dat ze deze week nog werkt, reeds in verlof.
Tenzij iemand ze deze of vorige week nog gespot heeft.
 
Denk niet dat ze deze week nog werkt, reeds in verlof.
Tenzij iemand ze deze of vorige week nog gespot heeft.
Zie bericht 128 ... Er moet niet getwijfeld worden, ze is reeds met vakantie en timing die ik aangaf heeft ze me zelf verteld en ook de reden waarom ze enkele weken ging wegblijven. Al verwacht dat er toch nog mensen gaan zijn die vragen of het wel zeker is, in welk raam ze zit, hoe ze er uit ziet ...
 
Het is geen kwestie van beterweten, het is uit ervaring. Ze is dusdanig wisselvallig in aanwezigheid dat je er als klant kop noch staart aan ziet.
 
Het is geen kwestie van beterweten, het is uit ervaring. Ze is dusdanig wisselvallig in aanwezigheid dat je er als klant kop noch staart aan ziet.
Ik weet nochtans dat ze vanaf mijn post zeker 1 maand afwezig zal zijn maar van mij mag je dat gerust in twijfel trekken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan