Dvp's die extra geld vragen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb helemaal niks met dit soort omhooggevallen dames Luna
Voglens mij is er hier ook op het forum ook een dame aktief, die op haar website, een hele lijst met cadeautjes heeft, ik moest er eerlijk gezegd wel om lachen toen ik het zag, maar achteraf vond ik die lijst met cadeautjes best wel een beetje triest, Nou ben ik zelf niet zo van prive ontvangst, maar zo'n lijst zal voor mij een no go zijn om de dame te benaderen voor een afspraak.
 
@ForumLurker
Om het in de toekomst wat gezelliger te houden, misschien eerst vragen stellen over de punten die nog onduidelijk zijn. Inplaats van deze zelf in te vullen en te oordelen. 😉
Er was mij niks onduidelijk. Ik interpreteerde het gedeeltelijk anders. Daarnaast vind ik het jammer dat je er voor kiest om mijn welgemeende handreiking niet simpelweg te accepteren, maar het nodig vind om het toch weer mij aan te rekenen hoe de discussie verlopen is. Waar twee vechten ...
 
Laatst bewerkt:
Als jij geld zo extreem belangrijk vind, en belangrijker als een leuke tijd met iemand samen hebben. Prima, jouw verlies.
Ik snap deze opmerking niet zo goed merel in verband met wat Forumlurker zei,
Het heeft helemaal niks te maken of je geld belangrijk vindt of niet, Maar het is not done om te vragen of te hengelen naar een fooi.
 
Ik zou deze vraag willen stellen uit puur nieuwsgierigheid. Wat is de definitie van "relatief normaal"? Op hoeveel advertenties staat er een expliciete vraag voor een fooi of dat de dame een fooi of extra betaling aan het einde van een leuke date verwacht? In het geval van vaste dames, wat is het percentage van dates waar zij wel voor extra geld gevraagd heeft?

Ter informatie: ben gestopt en zit niet meer in dit vak. Als de moderator mijn DVP status weg wil halen, sta ik er open voor.
Relatief normaal. Bij de kapper gebeurt het eigenlijk nooit maar bij dvps wel. Hoe vaak weet ik niet maar in relatie tot een andere dienstverlener gebeurt het vaker. Vandaar relatief normaal.
 
Laten we gewoon respectvol tegen over elkaar blijven.

Jullie mannen zijn er zelf verantwoordelijk voor of je extra's wilt geven of niet. Als een vrouw je evt vraagt om wat extras te geven ga je er toch niet gelijk dood van? Je hebt dan gewoon de keuze om het te doen of niet te doen.

Snap niet waarom jullie mensen zo moeten afsnauwen, ik vind het meer dan logisch dat als je misschien langer binnen bent geweest of een uitstekende service hebt gehad, dat je een fooitje geeft.

Bij een restaurant doe je dat toch ook als een ober super vriendelijk is en je altijd te woord staat?
 
De laatste tijd hoor ik nog vreemdere verhalen van mijn cliënteel. Enkelen vertelden mij dat ze de laatste tijd veel verzoeken krijgen voor geld van dames. De mails en berichten dat ik te zien kreeg gingen niet over €50. Maar eerder over €2000 tot €5000. Mijn mond viel open en ik voelde schaamte tegenover mijn sector.
Deze heren begrepen er niets van. Natuurlijk pakt de dame het goed in met 'je mag dan wekelijks bij mij komen hoor'. Man man man.
Wat voor afkomst hebben deze dames ?
Naar mijn idee, zijn dit vaak Oost Europese dames, ik heb dit namelijk vaker gehoord. Vaak wordt er gevraagd of ze wat geld kunnen lenen. Uiteraard betalen ze dit nooit terug.
 
Laatst bewerkt:
Snap je nu waarom ik soms sceptisch ben als ik hier lees dat een dame soms na 1 afspraak al van alles wil doen samen? Dit vragen ze natuurlijk alleen aan klanten waar ze enigzins een band mee hebben opgebouwd
Naar mijn idee, vragen ze dit aan klanten die onzeker zijn. Vaak hebben dit soort dames er een neus voor aan wie ze dit soort voorstellen doen.
 
Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen een kapster die wat uitloopt qua tijd en een dvp die langer dan de betaalde tijd blijft bij een klant.

Ik ben ook geen voorstander van vragen om kado's of andere bonussen. Andersom mag er in mijn ogen best wat tegenover staan als er extra service wordt verwacht. Voor wat hoort wat, het blijft een zakelijke relatie, ook al doet een dvp er alles aan voor de klant om hem dat niet zo te laten ervaren.

Als een dvp wel om meer vraagt zal ze dat voor zichzelf goed hebben overwogen. Als een klant niet bereid is om dat te geven is die daar niet toe verplicht. Zo simpel is het toch?

Iedereen z'n eigen mening en aanpak, niets mis mee.
Maar is je best doen, en misschien iets extra doen of wat langer door gaan dan de afgesproken tijd, geen klantenbinding ?
Er voor zorgen dat de klant terug blijft komen. Moet daar dan altijd gelijk een extra financiele vergoeding tegen over staan. Als ondernemer reken je toch ook niet voor alles extra geld?
 
Ik snap deze opmerking niet zo goed merel in verband met wat Forumlurker zei,
Het heeft helemaal niks te maken of je geld belangrijk vindt of niet, Maar het is not done om te vragen of te hengelen naar een fooi.

Als ik hier iets voor ForumLurker in mag vullen. Gok ik niet dat hij zo'n reactie geeft als een sekswerker uit zich zelf om complimentjes vraagt. Of als de sekswerker na een date vraagt of hij even naar naar een klein huishoud klusje wilt kijken. (Misschien ook wel he, breekt hij elke realtaie af bij ook maar het minste wat hem tegen zit? Ik ken ForumLurker niet. Maar ik gok van niet.)
Deze reactie geeft hij dus als het om geld draait.
 
Die datum klopt waarschijnlijk niet. Het is misschien een vorm van hengelen. Voor de ene is ze op X datum jarig, voor de ander is ze op Y datum jarig.
Hoi Luna, het is best aannemelijk dat dames zouden liegen over hun verjaardag om vaak een cadeautje te krijgen. Geloof ik zeker, maar in mijn ervaring heb ik van drie dames hun verjaardag ooit gevraagd en die waren er eerlijk in. Van 2 weet ik het omdat ik een heel goed geheugen heb, en elk jaar hebben ze dezelfde datum genoemd. De 3e weet ik het zeker omdat ik haar met brieven heb geholpen waar haar naam en geb.datum in stond.
Die was kortgeleden jarig en haar geef ik ook een cadeautje daarom. Maar ik kan me wel voorstellen dat je gelijk hebt dat dat gebeurd, liegen over hun verjaardag. Ik heb wel vaker het idee dat er over leeftijd wordt gelogen 😉
 
Als ik hier iets voor ForumLurker in mag vullen. Gok ik niet dat hij zo'n reactie geeft als een sekswerker uit zich zelf om complimentjes vraagt. Of als de sekswerker na een date vraagt of hij even naar naar een klein huishoud klusje wilt kijken. (Misschien ook wel he, breekt hij elke realtaie af bij ook maar het minste wat hem tegen zit? Ik ken ForumLurker niet. Maar ik gok van niet.)
Deze reactie geeft hij dus als het om geld draait.
Hou je alsjeblieft aan je eigen regels
@ForumLurker
Om het in de toekomst wat gezelliger te houden, misschien eerst vragen stellen over de punten die nog onduidelijk zijn. Inplaats van deze zelf in te vullen en te oordelen. 😉
Met name je laatste zin, want er klopt werkelijk helemaal niks van wat je stelt. Je kletst nu echt uit je nek over mij.

Ik kwam je daarstraks een heel eind tegemoet in jouw redenatie en vervolgens doe jij dit. Vind je dit nou zelf een manier om een discussie op te lossen, of heb je echt niet door wat je zegt?
 
Laatst bewerkt:
Als ik hier iets voor ForumLurker in mag vullen. Gok ik niet dat hij zo'n reactie geeft als een sekswerker uit zich zelf om complimentjes vraagt. Of als de sekswerker na een date vraagt of hij even naar naar een klein huishoud klusje wilt kijken. (Misschien ook wel he, breekt hij elke realtaie af bij ook maar het minste wat hem tegen zit? Ik ken ForumLurker niet. Maar ik gok van niet.)
Deze reactie geeft hij dus als het om geld draait.
ik kan deze opmerkingen van jou niet zo plaatsen Merel.
Hij was vrij duidelijk wat hij bedoelde met een naar een fooi vragen. Overigens deel ik zijn mening hierin, ik zou dat ook niet prettig vinden.
Het vragen om een klein huishoudelijk klusje lijkt mij iets heel anders, stel dat hij bijvoorbeeld electricien zou zijn, dan kan ik mij voorstellen dat hij best even naar een lamp oid wilt kijken, zonder daar een vergoeding of een korting voor te vragen.
 
Extra geld vragen is een no go voor mij. Het is tenslotte een zakelijke overeenkomst waarbij jij betaalt om haar lichaam te gebruiken. Vraag me af of mensen hun tandarts ook extra's geven bijvoorbeeld. Denk het niet.
 
Maar is je best doen, en misschien iets extra doen of wat langer door gaan dan de afgesproken tijd, geen klantenbinding ?
Er voor zorgen dat de klant terug blijft komen. Moet daar dan altijd gelijk een extra financiele vergoeding tegen over staan. Als ondernemer reken je toch ook niet voor alles extra geld?
Dat is niet wat ik zeg. Dat is altijd nog de keuze van de dvp. Als die extra service verwacht wordt door de klant is het een ander verhaal. Dan wil je gewoon meer voor minder, en wat maakt jou dan anders dan al die andere klanten.
 
Hou je alsjeblieft aan je eigen regels

Met name je laatste zin, want er klopt werkelijk helemaal niks van wat je stelt. Je kletst nu echt uit je nek over mij.

Ik kwam je daarstraks een heel eind tegemoet in jouw redenatie en vervolgens doe jij dit. Vind je dit nou zelf een manier om een discussie op te lossen, of heb je echt niet door wat je zegt?

Zit ik er zo extreem naast dan?

Ik geef erg duidelijk aan dat ik gok dat dit de situatie is. En ik oordeel je hier verder niet over. Ik oordeelde over de letterlijke woorden die je tegen me in je eigen berichten zij.
 
Laatst bewerkt:
Extra geld vragen is een no go voor mij. Het is tenslotte een zakelijke overeenkomst waarbij jij betaalt om haar lichaam te gebruiken. Vraag me af of mensen hun tandarts ook extra's geven bijvoorbeeld. Denk het niet.
Dat is niet echt een fooiberoep. Op het terras, in de taxi of zo, geven mensen nog weleens wat extra. Als iemand de koffers van de lobby naar je kamer draagt ook wel.
 
Ik doe al jaren alleen privé ontvangst, maar dergelijke vragen over een beste som geld kunnen lenen heb ik nog nooit meegemaakt. Nu date ik over het algemeen NL dvp's. Wat voor dames vragen dit aan jou?
ik date ook alleen nederlandse 40 plus vrouwen.
en waarom ze het mij vragen weet ik wel eigenlijk, ik date vaak een langere tijd een dame , en dan praat je ook weleens met elkaar...
en ik geef ze waarschijnlijk de indruk, dat het geld in mijn portemonnee jonkt ofzo , ik hang nooit de patser uit , maar ik heb het goed , en soms zien ze mij aankomen rijden , soms met ster en soms met nieren.
ik denk dat dat een bepaalde indruk geeft.
 
ik date ook alleen nederlandse 40 plus vrouwen.
en waarom ze het mij vragen weet ik wel eigenlijk, ik date vaak een langere tijd een dame , en dan praat je ook weleens met elkaar...
en ik geef ze waarschijnlijk de indruk, dat het geld in mijn portemonnee jonkt ofzo , ik hang nooit de patser uit , maar ik heb het goed , en soms zien ze mij aankomen rijden , soms met ster en soms met nieren.
ik denk dat dat een bepaalde indruk geeft.
Dat kan natuurlijk ook. Ik kom aanrijden met een simpel wagentje, heb het zeker niet slecht. Ik ben nooit te beroerd als de dame een prima date verzorgd ook wat meer te geven. Denk aan 20-30 euro. Gelukkig heb ik nauwelijks negatieve ervaringen, maar ook daar ben ik niet moeilijk in. Nooit meer terug en adieu.
 
wat ik hier een beetje mis (tenzij ik eroverheen heb gelezen) is de parallel met de klant die vraagt om korting

ik heb al vaak genoeg gelezen, zowel op dit forum als in advertenties, dat afdingen bij een DVP compleet not done is

terecht overigens

ik heb dames gezien die zeggen dat een klant die over de prijs wil onderhandelen direct geblokkeerd wordt

het is zelfs 1 van de punten in "Hoe benader je een sekswerker?" op dit forum van Merel zelf

dan voelt het voor mij echt heel simpel, als je het als dvp not done vindt over geld te praten in het nadeel van de dvp, ga dan ook niet over geld praten in het nadeel van de klant

ik zou het in elk geval een enorme afknapper vinden
 
Laatst bewerkt:
Ik vind om extra geld vragen zacht gezegd niet chic. Als je echt in geldnood zit en je hebt een hele hechte vriendschappelijke band met iemand dan wordt het weer een ander verhaal natuurlijk, maar hier om vragen omdat het simpelweg kan en een klant het wellicht dan ook doet is iets dat ik zelf nooit zou doen en dus ook niet verwacht van een ander.

Een wishlist is een ander verhaal. Dit staat een dvp in mijn ogen geheel vrij, net als dat het mij geheel vrij staat wel of niet iets mee te nemen. Dames die het verwachten van mij als klant dat ze bij voorbaat iets zullen krijgen, of nochthans die indruk wekken, zal ik niet bezoeken. Iets geven, naast een redelijke vergoeding, doe ik alleen als ik me daar goed bij voel. Hier om vragen is dan ook niet nodig en zelfs vervelend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan