Edging

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6657

Wandelaar
49
04/01/22
21
2
Zou iemand mij kunnen helpen naar een dame die edging massage geeft ?

Kimberly in Amstelveen al gesproken. Alleen vraagt 30 euro aanbetaling doormidden van een tikkie of betaalverzoek. Vind het niet zo gepast om mij gegevens bloot te leggen.

Woon zelf in Amsterdam, maar mag ook wel iets verder af zijn.
 
Ziet er inderdaad best aantrekkelijk uit, maar dames die een prijslijst hanteren van een A4-tje lang geven mij nooit een goed gevoel. Dat lijken mij namelijk enorme neuroten.
Geef gewoon aan wat het kost per 30, 60, 90,... minuten en wat er wel/niet mogelijk is. Voor iedereen veel makkelijker
 
Tikkeltje neurotisch idd en weinig minder opwindend dan uit zo'n menutje gaan kiezen hoe en wat; hoe groot denk je dat de kans is dat het echt leuk/lekker/geil wordt als dit de prijs policy is? Ben 1x bij dame geweest die iets minder extreem maar enigszins vergelijkbaars had -waslijst prijzen- was toevallig ook in Amsterdam, Kendra/Kimora ofzo; waardeloos!

Alsof de kosten van der standaard massage + hj van 100,- voor 30 minuten niet al absurd genoeg is. Fucking moeilijk/gierig gedoe hou het gewoon simpel en niet zo obviously $$$ orientated. Weet niet waar je normaal gaat, maar hier in Zuid Holland kan je voor 100-120,- bij nagenoeg elke Thaise salon 1,5 uur gemasseerd worden...geloof me er zijn genoeg dames die je uit zichzelf al edgen, laat staan als je ernaar vraagt of ze btj extra geld geeft als ze min of meer voornamelijk dat doen (kan je goed missen als je dit soort geldkloppende dames overweegt).

Wordt trouwens vast leuk moment als je niet binnen de afgesproken/vastgestelde tijd komt! En dan geeft ze ook nog eens aan voor max. 30m voor het 'anders dan lul' massage te doen; dat deel is niet eens een erotische massage...ja dan heb je vast en zeker te maken met iemand die het echt fijn vind te doen.


BTW die Kimbery...begin lockdown 2jaar terug overwogen...toen ze ff een bijna toegankelijk 'actie tarief' had...ook obv communicatie maar laten schieten, schijnt goed te zijn maar dat liefdevolle blabla merkte je weinig van out-person...en serieus jongens sex tarieven betalen voor massages ik kan daar echt niet bij; schrijf dan gwn een hoertje van kinky aan en vraag der of ze lingram/edging kan/wil doen...kan je alvast voorspellen dat dat geen extra kosten met zich meebrengt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opzoek naar een dame die het geduld heeft om echt een opbouwende penismassage te geven, steeds even edging en afsluiten met een PZC/CIM ervaring (slikken dan weer niet nodig)

Goede masseuses doen vaak het PZC CIM niet en omgekeerd lang niet alle dames weten het verschil tussen edging en aftrekken ;)
 
Wie o wie weet nog een masseuse die edging zeer goed beheerst in omgeving noord holland/ flevoland ? Sinds Tiffany gestopt is vind ik nergens meer iemand met haar skills.

Thnx voor reacties ! Groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan