Eigen recensies meenemen van hookers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
...
Heb er veel verhalen over gehoord (ook dat ze meiden die altijd veilig sex hadden gewoon op NZC forum zetten voor de lol).
...
Ik ben ook lid van nzc, maar van die roddel, heb ik nooit iets van gehoord, of gemerkt. Trouwens, de nzc chef-admin Barefan grijpt goed in als dat nodig blijkt.

Op nzc is overigens wel een aparte rubriek, voor meiden die, als puntje bij paaltje komt, uiteindelijk toch met condoom blijken te neuken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook lid van nzc, maar van die roddel, h heb ik nooit iets van gehoord, of gemerkt. Trouwens, de nzc chef-admin Barefan grijpt goed in als dat nodig blijkt.

Op nzc is overigens wel een aparte rubriek, voor meiden die, als puntje bij paaltje komt, uiteindelijk toch met condoom blijken te neuken.

Zeer zeker gebeurt dat. Heb lang contact gehad met mensen uit Venery (normale leden) en blijkbaar vonden de Admins het daar normaal om meiden op NZC te zetten zonder dat ze het doen. Er is ook lang over heen gegaan voor dit er uiteindelijk af was. (Volgensmij staat Eva uit Amstelveen er zelfs nog op).

Ben er zelf gelukkig geen lid van geweest aangezien ze leden treiteren ook super interessant vinden.

Gewoon weg blijven.
 
Ik ben ook lid van nzc, maar van die roddel, heb ik nooit iets van gehoord, of gemerkt. Trouwens, de nzc chef-admin Barefan grijpt goed in als dat nodig blijkt.

Op nzc is overigens wel een aparte rubriek, voor meiden die, als puntje bij paaltje komt, uiteindelijk toch met condoom blijken te neuken.
Nou, dat ingrijpen gaat tergend langzaam!
Op dat forum worden diverse DVPs aardig gesloopt.
 
@Ernie @Krolse Kater Laten we dat op persoonlijke ervaringen houden. Ikzelf heb daar tot op heden niet zoveel van gemerkt. Het kan best zijn dat het dvp's betrof, waar mijn interesse sowieso niet naar uitging.

Ik zeg verder ook niks slechts over NZC, ieder zijn eigen ding. Het enige wat word benoemd is dat er door Venery onterecht meiden op geplaatst worden en dat bij sommigen het aardig lang duurde tot er actie kwam, zelfs met bewijs dat het ging om duidelijke smaad en laster.

NZC moet je helemaal zelf weten, blijf alleen weg bij Venery, als ze de pik aan je hebben staat zomaar je favoriete DVP op NZC. ;)
 
Daarom zouden oude recensies van gestopte dames ook in een aparte archiefrubriek geplaatst moeten worden, gescheiden van de actuele recensies.
Bij hookers had je een archief dat alleen voor mods toegankelijk was.
Ik stel voor het hier gewoon openbaar te houden, of als dat ongewenst is, alleen voor ingelogde leden zichtbaar.
Heel goed idee dit!
 
Ze hadden met mij contact gezocht via hier vanwege die oude recensies. Ik heb die altijd bewaard en gesaved ook toen ik niet meer op hookers zat. Ook hadden ze interesse in foto's van dames. Daar was ik niet de enige in. Op een Amerikaans forum stond een Dutch Topic. Meer dan 50! pagina's met info en foto's van dames en shemales uit Nederland van verschillende leden. Amsterdam was voor de lockdown een gewilde plek voor die Yanks.
Zelfs voor goeie kwaliteit foto's betaalde ze. Na corona stortte dat in.
Zal weer eens contact zoeken. Waren vrij relaxte gasten. 2 mods van daar persoonlijk in Amsterdam ontmoet. Waren helemaal gek van de Bulldog!!
 
Google eens waybackmachine... Daar vind je alles terug.


1629622125971.jpg
 
Google eens waybackmachine... Daar vind je alles terug.
Dat lijkt zo, maar als je dan door probeert te klikken kan dat vaak niet of krijg je "niet gevonden" foutmeldingen. Dan is er bv. wel een lijst met onderwerpen geoogst maar niet de posts in die onderwerpen. Dus "alles" valt vaak tegen.
 
Als digibeet snap ik alleen niet hoe ik dan naar de berichten kom, die er toen op hookers geplaatst zijn. Ik krijg alleen een overzicht over kennelijk wanneer er informatie opgeslagen werd.
Ik ga er van uit dat je een PC gebruikt. Op een telefoon gaat dit waarschijnlijk niet werken.
Ga met je muis boven een datum staan waarop er geoogst is (blauw of groen rondje, wat het verschil tussen blauw en groen is weet ik niet).
Dan verschijnt er een pop-up dingetje met tijden.
Klik op zo'n tijd.
Dat laadt de versie van dat moment. Maar hoe compleet die is moet je maar afwachten.
 

Bijlagen

  • archive.org.png
    archive.org.png
    39,3 KB · Weergaven: 10
Ha kijk. Toch iets gevonden.
https://web.archive.org/web/20160724134222/http://www.hookers.nl/showthread.php?t=191862
Bij doorklikken stond er eerst:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=191862&s=f0d9df8d30c110c725d1c0c820b94f97
Dat "s=f0d9df8d30c110c725d1c0c820b94f97" lijkt iets met een specifieke inlogsessie te maken te hebben, het gaat om "t=191862" (t is topic), als je de "kale" url van het topic invoert in archive.org kom je er wel.
Maar: door dat topic bladeren werkt dan weer niet zoals je verwacht: de eerste pagina is van 2016 maar als je naar pagina 2 wil bladeren zit je opeens in 2013.
"Alles" terugvinden gaat dus echt niet lukken. Maar er is toch wel iets te vinden met wat moeite.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan