Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik twijfel om vanavond nog ff te gaan iemand nog een leuke nieuwe aanrader op Carina en Cleo na ? Voorkeur PZC.
( Angie, Eindhoven, Baekelandplein 7 rechts ) ,ben laats bij haar geweest mooie meid met natuurlijke borsten, heb gezegd voor 100euro plezier willen hebben zonder specificaties ,uit haar eigen pzc gedaan heel lekker tongen kussen en drie posities ,en klaar laten pijpen echt leuke meid ,kijk maar als het wat voor jou is!! Groetjes Borak
 
Ik heb een binnen stapje gedaan op ik dacht 9links (raam langs zusje van Roberta) ben haar naam even kwijt. Dame rond de 1.50 lang, sleeve op haar rechter bovenarm, lang zwart haar brilletje mooie naturel c cup, 23 jaar. Pijpte wel goed (ZC) spuugde flink, sex was wat minder, deed haar pijn als ik stoten en zat een licht handje bij, ze zei excuseerde zich er voor want ze was naar zegge 1 dag van haar ongesteldheid af. Lieve meid verder, babbeltje ging ook wel hoewel haar engels niet heel denderend was. Tussendoor gaf ze kleine kusjes als ik haar naam heb zal ik wel een review online gooien. Of het herhalingsgevaar weet ik niet moet ik een nachtje over slapen.
 
Wie is de langbenige schoonheid op 9R? Ze had mooie oranjerode ondergoed aan. Helaas was ik zelf niet geil genoeg. Het koude weer, denk ik. Heeft iemand haar eens geprobeerd?
 
Ik heb een binnen stapje gedaan op ik dacht 9links (raam langs zusje van Roberta) ben haar naam even kwijt. Dame rond de 1.50 lang, sleeve op haar rechter bovenarm, lang zwart haar brilletje mooie naturel c cup, 23 jaar. Pijpte wel goed (ZC) spuugde flink, sex was wat minder, deed haar pijn als ik stoten en zat een licht handje bij, ze zei excuseerde zich er voor want ze was naar zegge 1 dag van haar ongesteldheid af. Lieve meid verder, babbeltje ging ook wel hoewel haar engels niet heel denderend was. Tussendoor gaf ze kleine kusjes als ik haar naam heb zal ik wel een review online gooien. Of het herhalingsgevaar weet ik niet moet ik een nachtje over slapen.
ik denk dat het Raluka is met bril ,zit nu op 8rechts naast onze lieve isabella ,ben wel een paar keer bij haar geweest ,wis niet dat ze pzc deed leuke griet mooi lichaam ga nog is terug bij haar ..Borak
 
Gisteren avond rond 20uur een rondje op het plein gemaakt .Niks te beleven, 3 wandelaars en de dames die aanwezig waren zijn niet mijn cup of tea , geen Carina of Nissa qua mooie dames en kwaliteit is het ver terug gegaan .
 
Gisteren avond rond 20uur een rondje op het plein gemaakt .Niks te beleven, 3 wandelaars en de dames die aanwezig waren zijn niet mijn cup of tea , geen Carina of Nissa qua mooie dames en kwaliteit is het ver terug gegaan .
Nissa heb ik al even niet meer gezien, Carina is op vakantie dacht ik gehoord te hebben tot eind februari?
 
Vanochtend op het pleintje geweest.

Qua aantallen redelijke dames voor de ochtend. Optisch viel het me allemaal niet mee. Ik zag de Bulgaarse zigeunervriendin van Monika, stukje verder nog 2 dames, drie Roemeense dames achter één raam (waarvan er eentje Beatrice is), een negerin daarnaast en aan de andere zijde nog 4 dames. Misschien dat er nog wat bezet waren, dus iets meer dan 'n dozijn zullen het er wel zijn geweest.

Qua looks is het een ander verhaal. Op dat punt spraken alleen de Roemeense dames me aan. Uiteindelijk gekozen voor Beatrice.
 
Terug
Bovenaan Onderaan