Recensie Elisa (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 22/2 (dag) 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Elisa verheugd met een bezoekje SS12,3 ,ze vroeg zich af waarom ik haar nooit bezochte ,dus sommige dvp hunkeren toch naar bepaalde klanten die voorbij lopen ,betaald voor 50 Euro standaard bezoek ,altijd voor de eerste keer en ik moet zeggen ze was uitmuntend ,een mooie Dvp voorzien van mooie borsten is het een C of D ,de maat doet er niet toe maar ze waren heel lekker ,mee naar boven met de lift en dezelfde kamer als Alexia die voorheen daar werkte met spiegelplafond ,eerst wat spelen met haar borsten en je kon lekker aan de tepels zuigen en likken en ze stimuleerde het ook ,ik had ook de indruk dat ze ervan genoot want haar kutje werd wel nat terwijl ik met mijn vingers aan haar clitoris voelde en vingerde ,het pijpen was voldoende met gevoel maar ik kreeg wel een harde door aan haar tepels te zuigen ,nadien kwam ze op mij zitten wat een lekker sappig kutje ze pompte op en neer nog vlug van standje gewisseld en afgewerkt in missio ,heel lekker om in haar warm sappig kutje te lozen! mijn dag was goed gestart en voor herhaling vatbaar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik deze knappe dame in haar zeer uitdagende latexpakje zag, was ik meteen verkocht.
En eens op haar kamer, was ik volledig verbluft van haar perfecte naakte lichaam.
Zeer spontaan karakter en schattige lachje, humor, onbeschrijfelijk knap lichaam en dan die magnifieke borsten, maakten dat deze kennismaking al goed begonnen was.
Op haar initiatief, bond ze m'n ballen met een elastiekje vast, zodat m'n erectie keihard bleef, en na een heerlijke geile pijp en befbeurt, kwam dit geil katje on top en neukte mij in de zevende hemel, echt geil om zo'n knappe griet on top te zien bewegen. Geregeld kwam ze met haar grote borsten in m'n gezicht, zodat ik m'n zuigkunsten aan haar tepels mocht waarmaken, heerlijk!
En terug op haar initiatief volgde een reeks seksstandjes, waarbij ik haar hele lichaam kon ontdekken.
Dit schatje heeft heel wat talenten!

Adres is nu ss 12/3
 
Toen ik deze knappe dame in haar zeer uitdagende latexpakje zag, was ik meteen verkocht.
En eens op haar kamer, was ik volledig verbluft van haar perfecte naakte lichaam.
Zeer spontaan karakter en schattige lachje, humor, onbeschrijfelijk knap lichaam en dan die magnifieke borsten, maakten dat deze kennismaking al goed begonnen was.
Op haar initiatief, bond ze m'n ballen met een elastiekje vast, zodat m'n erectie keihard bleef, en na een heerlijke geile pijp en befbeurt, kwam dit geil katje on top en neukte mij in de zevende hemel, echt geil om zo'n knappe griet on top te zien bewegen. Geregeld kwam ze met haar grote borsten in m'n gezicht, zodat ik m'n zuigkunsten aan haar tepels mocht waarmaken, heerlijk!
En terug op haar initiatief volgde een reeks seksstandjes, waarbij ik haar hele lichaam kon ontdekken.
Dit schatje heeft heel wat talenten!

Adres is nu ss 12/3
Vandaag na het lezen van de recensies ook eens bij Elisa binnen gestapt.Ze keek wat terughoudend aan het raam maar binnen ontdooide ze snel.Heerlijke meid met wondermooie borsten.Leuk half uurtje mee beleefd en veel plezier mee gehad.Lekkere ondeugende meid die me snel zal terug zien 😍👍
 
@Watchme bedankt voor de info

Paar maand geleden bij geweest full service aan 200 € tongkussen was niet echt diep maar ok , pzc heel goed, & doggy tot eind gekomen, knappe dame, zit nu met Ambra Devine https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ambra-divine-3.html
op nr 12 , trio zou mogelijk zijn , zal me weer geld kosten , review volgt :)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag de opmerkingen in het topic van Ambra (SS 12/1) over Elisa die nu overdag nog net even in hetzelfde huis zit. Ik wilde eigenlijk ooit een trio met Ambra en Llana doen maar aangezien Llana gestopt is even gepolst of Ambra met Elisa ook goeie ervaringen had in trio en omdat dat quasi meteen bevestigd werd afgesproken voor 30 minuutjes samen met beide meiden en daarna nog een extra half uur met Ambra.

Elisa deed het voortreffelijk, zat na 10 seconden of zo al mijn frenulum met haar tong te bewerken, ze pijpt heerlijk en heeft werkelijk heel geile borsten met lekkere tepels waar ik volop en stevig aan mocht sabbelen. Met elke hand een klit beroeren terwijl er 2 paar lippen zich vastzuigen rond je eikel, dat was de eerste keer voor mij maar wel een top ervaring, super opwindend. Tussendoor kwam Elisa ook nog lekker op mijn gezicht zitten terwijl Ambra enthousiast mijn staaf bewerkte. Zalig ook hoe ze afwisselden, wie niet met mijn pik in zijn mond zat, was continu bezig met strelen en af en toe een opwindende opmerking. Top!

Uiteindelijk kwam Ambra ook nog op mijn gezicht zitten nadat we afscheid hadden genomen van Elisa, gevolgd door amazone en doggy. Uiteindelijk haar borsten ondergespoten terwijl ze me geil aankeek en bleef vragen om zaad (ze weet dat ik dat soort aanmoedigingen leuk vind), nog wat gespeeld met het kleverige spul op haar borsten om het helemaal áf te maken en dan op naar de wastafel. Dit smaakt naar meer 😋
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan