Recensie Eliza/Lorena, Almere (voorheen Utrecht, Zaandam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 209

Wandelaar
Forumpionier
71
01/07/21
33
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/9587659-lorena
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toen ik de advertentie van Lorena zag dacht ik "te mooi .." en vul de rest maar aan. Poosje om haar heen gedraaid en via WA geprobeerd duidelijkheid te krijgen. Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor een tijdstip later dat ik een half uur voor die tijd zou bevestigen. En dat half uur voor die tijd leverde nog slechts radiostilte op. Zag mijn twijfels bevestigd. Maar jongens, als de foto's van haar zijn dan is het wel een, op z'n Hollands en zacht gezegd, lekker ding. Dus toch nog een keer een poging gewaagd. En ja, afspraak maken lukte nu eindelijk wel.
Ik, samen met die bobbel in m'n broek, naar Almere. De entree is privé maar ook shabby. De kamer waarin Lorena ontvangt staat in verbinding met een naast gelegen kamer. De scheiding is een soort gordijn. Toen ik binnenkwam ging een soort van zus die kamer in. In tegenstelling tot de entree van het appartement is het binnen dus minder privé. Maar zoals jullie vast weten kan geilheid veel overwinnen. Mij werd geen douchegelegenheid geboden. Nou had ik dat zojuist thuis al gedaan dus dat was bij aanvang geen probleem. Maar na de date werd e.e.a. met babydoekjes verdoezeld en dat vond ik minder. Dus toen ik thuis kwam dat ook maar weer afgespoeld.
Het onderwerp waar het me allemaal om te doen was: Lorena. Ik weet niet of ze leidend is, ook niet of de foto's van Kinky matchen. Weet wel dat het een stoot van een vrouw is. Alles klopt: lekkere tietjes, heerlijke kont, mooi koppie, fantastisch mooie haren, heerlijke buik, lipjes om op te eten, postuur niet dik of dun maar heerlijk stevig. Dat dus allemaal wel.
Maar wat van tevoren heel duidelijk via WA was besproken niet. PZC was opeens niet meer in de prijs maar €20 meer, CIM was niet meer mogelijk, TZ stelde niet veel voor.
Dat gezegd hebbende, wat is ze lekker, en zeker voor herhaling vatbaar met minder verwachtingen
 
Wat ze via WA met me afsprak was anders dan wat mogelijk was toen ik bij haar was. Het werd (zie boven) uiteindelijk €100 voor pzc, neuken met en een heeeel klein beetje met haar tongetje tegen mijn tong. Maar het is wel een heel lekkere meid en ze is niet vervelend, want dat maak ik ook nog wel eens mee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan