Recensie Erika, Brussel, Aarschotstraat 196 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lucky7

Newbie
Forumpionier
16
06/07/21
11
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Erika geweest, een sexy Roemeense die al enkele jaren in de
A-straat aanwezig is. Als je voor het pand staat, zit zij aan de rechterkant.
Gisteren droeg ze kort t-shirt waarbij haar mooie borsten juist onderuit kwamen.
En verder een zwart slipje. Ik heb haar al enkele keren bezocht.
Zalig om haar sexy kont te bewonderen als ze daar voorovergebukt staat aan de
wastafel, haar benen lichtjes gespreid, ik lik aan haar poesje, dat heeft ze graag.
Ik doe haar t-shirtje uit en lik aan haar borsten ; wow ! Ze heeft echt wel hele mooie borsten
niet bijgewerkt, als je eens een dame wil bewonderen met een stel lekkere, natuurlijke borsten
dan moet je bij Erika zijn.
Ze houdt ervan om lekker gebeft te worden en ja hoor, ik kan haar zelfs zo ver krijgen dat ze
klaarkomt. Zelf pijpt ze niet onaardig, veel heb ik dan ook niet nodig om klaar te komen in het
condoompje. Tongzoenen, pijpen zonder condoom en vingeren zijn helaas niet mogelijk, zelfs
als je meer biedt.
Masseren kan ze niet zo goed, maar ze houdt er wel van om gemasseerd te worden en dat doe
ik graag : zalig om dat sexy lijf te mogen strelen , zelfs haar rug is sexy, maar ook die lekkere kont
en die mooie benen mogen masseren,....
 
Laatst bewerkt:
Vul eens het formulier in zodat we alle basis info ook kunnen zien, das dan in 1 oogopslag dat men een beeld heeft.
(Lengte, gewicht, cupmaat, etc)

En om te beginnen, welke shift.
 
Vandaag langsgeweest bij Erika (Italiaans) op nr. 196. Ze zat aan de linkerkant van het raam. Knappe dame met een sexy lichaam die liever Frans spreekt dan Engels. Ze pijpt echt goed (met condoom). Zeker een bezoekje waard. Ze gaat binnenkort op verlof en komt pas in 2024 terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan