even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uit @knightrider zijn berichten kan ik alleen maar afleiden dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is en wat de mogelijke alarmsignalen en gevaren kunnen zijn. Kwestie van er dan op de juiste moment ook naar te handelen natuurlijk.

Wens hem een fijne (vorm van) relatie toe met alle bijbehorende plezier. Die hopelijk een lang leven beschoren is maar indien nodig op tijd stopt.
 
Even druk op het werk guys, kom er vanavond laat nog uitgebreider per persoon op terug!

Bij een rijtje van hoeveel heb ik bingo?
2 dingen uit het lijstje al wel deels gehoord, maar op zo'n manier verpakt dat het waar zou kunnen zijn. In ieder geval geen geld aan gespendeerd wat vervolgens toch niet tot boosheid leidde.

Sommige mannen zijn wel heel zwartgallig, mijn god.
Hoe kun je nou boos worden als een week full time 500 kost, terwijl we soms 200/250 voor 1 uur neerleggen?

Is dit bezorgdheid, vrouwenhaat, ultiem dvp wantrouwen of een tikje jaloezie.

Heel praktisch: Ik heb geen vermogen dus het kan ook niet gestolen worden.
Daarom hamerde ik ook altijd op die 100 euro half uur prijs wat ik het plafond vond.

Dus de kans dat zij hier ooit een baan vind waardoor we er samen financieel op vooruit gaan is nog groter dan dat ze me een enorme som geld ontfutseld.

Onze levensstandaard is wel hoger dan die van haar thuisland.

Maar als ze de overstap wil maken is ze wat mij betreft meer dan welkom.

Ben wel op mijn hoede, maar ook enthousiast over dit alles.

Want vooralsnog: Erg aardig, wat een lichaam en 2 weekjes dit werk gedaan en er, zo lijkt het, ik hou het bij per moment, voorgoed uit het vak gestapt.

Straks meer gerichte replies!
 
Laatst bewerkt:
Bij een rijtje van hoeveel heb ik bingo?
2 dingen uit het lijstje al wel deels gehoord, maar op zo'n manier verpakt dat het waar zou kunnen zijn. In ieder geval geen geld aan gespendeerd wat vervolgens toch niet tot boosheid leidde.
Dat komt op mij over dat ze al voorzichtig aan het peilen is wat de mogelijkheden zijn, niet oprecht dus
 
Sommige mannen zijn wel heel zwartgallig, mijn god.
Hoe kun je nou boos worden als een week full time 500 kost, terwijl we soms 200/250 voor 1 uur neerleggen?

Is dit bezorgdheid, vrouwenhaat, ultiem dvp wantrouwen of een tikje jaloezie.
Ik snap het eigenlijk ook niet. Je kan toch ook gewoon blij zijn voor een ander? Of anders misschien niets posten?

Een waarschuwing hier en daar, prima. Zeker bij een buitenlandse dame die hier alleen voor het geld was is het wellicht wijs wat extra voorzichtig te zijn.
Maar de hoeveelheid afkeuring vind ik bizar.
Een dvp is ook gewoon een mens en je zou verwachten dat juist hier dat wel bekend was.

Daarom zeg ik ook:
Pas op jezelf, loop niet in zeven sloten tegelijk maar geniet ervan! Het glas is halfvol en niet geschoten is altijd mis.
 
Hier de DVP 5*5 bingo kaart (meer een lijst)

  • zieke oma
  • zieke moeder
  • zieke vader
  • ziek kind
  • operatiekosten
  • kosten voor abortus
  • geld was gewoon op
  • problemen met vergunningen
  • auto kapot
  • waterschade (lijkt wel ik vertrek)
  • portemonnaie gestolen
  • problemen met ex
  • problemen met de pooier
  • problemen met de ex van de pooier
  • problemen met western union
  • staatsgreep in thuisland
  • treinticket/vliegticket gecancelled
  • borg voor nieuwe woning
  • borg bij het OM ivm illegaal sekswerk
  • uitbater seksclub betaald niet uit
  • voorschot voor eten
  • credit card gewijgerd
  • schulden bij louche creditbureau
  • geld gestolen door klant
  • tekort ivm steekpenningen

Je roept maar als je bingo hebt
Het ging om probleem met vliegticket en familie lid overleden. Maar het klopte alletwee ook echt, viel na te gaan. Maar ik ben alert!
Ik zou als ik knightrider was een condoom gebruiken straks krijg je nog een kind ook en dat van een ex hoer op je oude dag.
ik geef er gewoon antwoord op: Ik gebruik altijd een condoom als ik wandel, doe namelijk niet aan pzc, dus dat condoom houden er ook nu zeker nog een jaartje in. Ook omdat ze niet aan de pil is. Dus weinig andere opties.

Zelf heeft ze geen kinderwens. Ik daarentegen zou het evt. wel in overweging nemen.
Ex hoer klopt op papier, maar als ze dit 2 weken heeft gedaan door een schuld en het niet haar ding was ga ik haar niet eeuwig als ex hoer bestempelen.
Uit @knightrider zijn berichten kan ik alleen maar afleiden dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is en wat de mogelijke alarmsignalen en gevaren kunnen zijn. Kwestie van er dan op de juiste moment ook naar te handelen natuurlijk.

Wens hem een fijne (vorm van) relatie toe met alle bijbehorende plezier. Die hopelijk een lang leven beschoren is maar indien nodig op tijd stopt.
Precies dit!
Met volle verstand zie je een eventueel ongeluk aankomen, duidelijk dat Knightrider hier rekening mee houdt.
Ik zie hier vooral adviezen van jongens die zelf waarschijnlijk nogal snel hun verstand verliezen bij (schijnbare) interesse van een jonge dame.
exact!
Dat komt op mij over dat ze al voorzichtig aan het peilen is wat de mogelijkheden zijn, niet oprecht dus
Zou kunnen. Daar wil ik zelfs in mee gaan. Ze kan natuurlijk ook oprecht en toch golddigger zijn. Want erg knap, armer land etc. Maar zolang ik niet toegeef behalve als ik er zelf volledig achter sta (reisje samen, etentjes) kan er weinig mis gaan. En als ze dan toch lief en relaxed blijft zijn er blijkbaar toch genoeg andere redenen om door te gaan voor haar. Wellicht vindt ze het zelfs echt 'gewoon leuk' met me. Kan ook hè? ;)
Ik snap het eigenlijk ook niet. Je kan toch ook gewoon blij zijn voor een ander? Of anders misschien niets posten?

Een waarschuwing hier en daar, prima. Zeker bij een buitenlandse dame die hier alleen voor het geld was is het wellicht wijs wat extra voorzichtig te zijn.
Maar de hoeveelheid afkeuring vind ik bizar.
Een dvp is ook gewoon een mens en je zou verwachten dat juist hier dat wel bekend was.

Daarom zeg ik ook:
Pas op jezelf, loop niet in zeven sloten tegelijk maar geniet ervan! Het glas is halfvol en niet geschoten is altijd mis.
Zo ga ik het doen! En ja, helemaal mee eens.
@knightrider
Ga samen op een lange vakantie (3 weken)
Als het dan nog steeds goed voelt dan zou ik er zeker voor gaan!
Maar dan ook: sluit je account op GR af en kijk hier niet meer om te voorkomen dat je in de verleiding komt voor een lekkerder hapje...
Ik kies dan toch voor 7-10 dagen in eerste instantie. Peilen of alles goed blijft gaan. 3 weken is lang hoor, stel dat je na 1 week denkt: we vinden elkaar toch niet zo leuk? Maar het is wel een goede manier om snel achter veel te komen, want je hebt de tijd, zwemmen, ontbijt, uit eten, sex, praten etc.

Ik blijf lid van GR. Beetje een verslaving. Dat is een risico inderdaad. Maar omdat ze met stip in mijn top 3 van dames binnen kwam en ik haar echt helemaal te gek vind, zoals sommigen van jullie wel 1 of 2 all-time favoriete dames hebben is het niet-met-andere-dames-neuken op zich niet zo heel erg moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat de zuurpruimen gewoon zoals ik al schreef over eentje zure mensen zijn, die heel wantrouwig in het leven staan.

Zoals hier geschreven en gelezen vind ik je zeker heel voorzichtig en alert, verliefdheid absoluut maar is niks mis mee.

Wens je alle geluk toe.
Thx man! Mee eens!

Grappig feitje: Na iedere keer sex dacht ik stiekem wel: 200€ bespaard.

Als ze dat wist zou ze waarschijnlijk terecht boos worden.
Komt een beetje door het wandelen dat. 😅
 
Het ging om probleem met vliegticket en familie lid overleden. Maar het klopte alletwee ook echt, viel na te gaan. Maar ik ben alert!
Dan heeft ze haar doel al bereikt. Je hebt haar waarschijnlijk 500 euro gegeven voor een mogelijke smoes om terug te keren naar haar eigen land.

Optie 1: Die zie je nooit meer terug
Optie 2: Ze komt over een maand weer vrolijk naar Nederland om geld te verdienen en heeft je heerlijk om de tuin geleid.

Let it go.
 
Ik snap dat er velen negatief denken over deze situatie, maar Knightrider komt me over als iemand die met beide beentjes goed op de grond staat en van wat hij ons verteld denk ik niet dat hij al iets heeft gedaan dat je totaal kan afschieten. (Ik zou ook wel een mooie vrouw bij me thuis willen voor een week! Zeker als het dan ook nog eens goed klikt.)

Ik hoop dat alles loopt zoals je wilt, let wel gooed op want zoals je zelf weet is dit toch een kantel gevalletje.

En aan de azijnpissers laat die man nu effe genieten van zijn situatie!
 
Als jullie mijn verhaal gelezen hebben, ga je vast denken: Leef jij onder een steen?

Om te beginnen, vriend Knightrider: Ik wens jou en je vriendin het allerbeste toe en hoop dat het goed afloopt.

Toen ik 31/32 lentes telde had ik een zomer lang een leuke vriendin. Een zomer lang heb ik niet gewandeld. Helaas, na een maand of 4 kwamen we er achter dat het meer lichamelijk dan geestelijk was wat we hadden. Dus werden we vrienden, zij trouwde, kreeg 2 kids. Het contact verwaterde. Ik ging weer wandelen na die 4 maanden.

Nu ben ik 62. Wandel minder. Ik ga nu meer voor de kwaliteit dan voor de kwantiteit. Ik zit nu ook steeds vaker te denken om een vriendin te zoeken. Maar ben het hele versieren verleerd. Bovendien is het leuker wakker te worden naast een jonge dame dan naast een oudere vrouw met een gerimpeld gezicht. Echter, welke jonge dame zit te wachten op een jan modaal van de leeftijd van haar vader? Ik hou me beleefd aanbevolen voor adressen e.d. 😂
 
Dan heeft ze haar doel al bereikt. Je hebt haar waarschijnlijk 500 euro gegeven voor een mogelijke smoes om terug te keren naar haar eigen land.

Optie 1: Die zie je nooit meer terug
Optie 2: Ze komt over een maand weer vrolijk naar Nederland om geld te verdienen en heeft je heerlijk om de tuin geleid.

Let it go.
Eh…nee. Leuke hersenspinsels, maar ze had een ticket voor een verkeerde dag gekocht en ik heb dat binnen 24 uur nog voor haar weten om te zetten naar een andere dag.

En iemand in haar omgeving was overleden.
Maar dat was dus geen 'mijn oom heeft een operatie nodig, heb jij geld?' situatie, maar gewoon een triest voorval.
Ik snap dat er velen negatief denken over deze situatie, maar Knightrider komt me over als iemand die met beide beentjes goed op de grond staat en van wat hij ons verteld denk ik niet dat hij al iets heeft gedaan dat je totaal kan afschieten. (Ik zou ook wel een mooie vrouw bij me thuis willen voor een week! Zeker als het dan ook nog eens goed klikt.)

Ik hoop dat alles loopt zoals je wilt, let wel gooed op want zoals je zelf weet is dit toch een kantel gevalletje.

En aan de azijnpissers laat die man nu effe genieten van zijn situatie!
Ik schat het per moment in.

In theorie is het allemaal vrij onwaarschijnlijk, maar in praktijk loopt het tot nu toe prima.

Enige is wel dat we nu dus, na die 8 dagen samen, in andere landen zitten en veel appen/video-bellen, maar dat de volgende ontmoeting/reisje heel interessant gaat worden om te zien of het dan soepel loopt of niet.
Naam en rugnummer! 😉
😇🤫😉

Dat kan ik niet doen voor het geval dat de boeker mee leest.

Dat weet je nooit zeker hè.

Misschien dat ik het ooit vertel, maar eigenlijk alleen als ze minstens een jaar gestopt is en ik zeker weet dat ze niet terug keert.

Tegen die tijd zegt het de meesten niets meer, hooguit de paar mensen die met haar afgesproken hebben, maar eerder kan niet echt.

Niets wranger dan het nu zeggen bv, en vervolgens zien dat ze toch weer begint.

Dat zou me heel erg verbazen, maar voor de zekerheid zeg ik niets.
 
Laatst bewerkt:
Alles succes knightrider!
En als je, zoals sommigen hier zeggen, alles en iedereen om je heen compleet moet wantrouwen om een beetje oké in het leven te staan, dat lijkt me geen pretje.

Dus leef je leven, en geniet. 👏
Precies.

Echt, als een knappe, jonge vrouw aangeeft graag bij je te zijn, met je lacht, sex heeft, in de zon zit, niet meer op haar telefoontje zit omdat ze haar boeker geblocked heeft en had aangegeven te stoppen na slechts 2 weekjes dat werk, moet je haar dan voor het leven wantrouwen? Lijkt me niet.

Wel baal ik dat ze nu in een ander land zit. Want: Supermooie dame, dus die heeft op straat van veel mannen aandacht.

Sterker nog: Dat vond ik als we een drukke bar binnen stapten al best pittig.

Als je met iemand bent die er qua looks echt uitspringt en je bent zelf eind veertig, zijn er een hoop gladde guys die direct een poging wagen, zelfs als je even naar het toilet bent ofzo.

Heb best mooie vriendinnen gehad, maar deze heeft wel een uitgesprokener aantrekkingskracht viel me op.

Ik heb overigens nagenoeg niet met haar over die 2 weken gesproken.

Ze was er dermate klaar mee dat we gewoon over onze levens en het moment hebben gesproken.

Natuurlijk dacht ik wel eens: Hoeveel klanten had je zelfs nog de dag voordat ik je een escape route bood, maar ik voelde direct aan dat dat de sfeer direct negatief zou beinvloeden.

Maar die dingen (profiel van kinky halen, paspoort terug krijgen, boeker blocken, ander sim kaartje nemen) heel zakelijk afhandelen (ook geholpen door kennis van dit forum) en in onze relaxte tijd gewoon doen alsof het al jaren mijn vriendin was werkte veel beter.

Sommige kritische mannen hier denken vooral in problemen. Dat is niet nodig. Dan maak je het stuk.

Heb direct aangegeven dat ik geen miljonair ben, maar dat ze, als ze hier is, altijd bij mij kan verblijven/logeren.

Dat haalde de druk van in een vreemd land zijn en direct geen inkomsten en torenhoge hotelkosten hebben al weg.

Was wel even eng, de eerste nacht verwachtte ik dat de boeker een hitman voor mijn deur zou zetten, maar al op de 2e ochtend toen ik een droom van een vrouw (direct mijn top 3 dvp's ooit) in soort pyjamaatje bij de ontbijttafel trof had het meer iets weg van de film Pretty Woman.

Ja, ik vond het direct lachen, hoewel er ook wel hobbels waren door de politie etc.

Maar als ze nooit meer gaat werken, zijn die hobbels er een volgende keer niet meer.

Wel andere vraagstukken. Iemand hier definitief laten wonen is bv best een stap, maar daar zijn we pas over 3 volgende meet-ups (als die er gaan komen) en als alles echt blijft kloppen qua gevoel.

Gaat ze wel weer werken, dan haak ik direct af. Niets tegen dvp's maar ik wil geen relatie met eentje.

Loopt het stroever, dan weet je, zoals bij iedere andere relatie zonder deze start, ook dat het 'm niet gaat worden.

Zijn de volgende 3 ontmoetingen (neutrale vakantie plek, weer mijn land, keertje haar land lijkt mij een goede volgorde) wel top, dan kun je doordenken.

En ja, ik denk wel eens: Best raar dat ik bij onze eerste (toen nog betaalde) afspraak na 15 minuten al gepijpt werd en ik heb wel wat vragen over haar verblijf in Nederland voordat ik haar kende maar er over beginnen is de sfeer direct verpesten dus dat doe ik hooguit voorzichtig op een geschikt moment als zij aangeeft dat het ok is om daarover te praten.

Ze heeft alles gedaan en meegemaakt, maar, als ik het profiel goed gevolgd heb, inderdaad maar 2 weken.

Dus ik focus op leuke dingen in het hier en nu.
 
Precies.

Echt, als een knappe, jonge vrouw aangeeft graag bij je te zijn, met je lacht, sex heeft, in de zon zit, niet meer op haar telefoontje zit omdat ze haar boeker geblocked heeft en had aangegeven te stoppen na slechts 2 weekjes dat werk, moet je haar dan voor het leven wantrouwen? Lijkt me niet.

Wel baal ik dat ze nu in een ander land zit. Want: Supermooie dame, dus die heeft op straat van veel mannen aandacht.

Sterker nog: Dat vond ik als we een drukke bar binnen stapten al best pittig.

Als je met iemand bent die er qua looks echt uitspringt en je bent zelf eind veertig, zijn er een hoop gladde guys die direct een poging wagen, zelfs als je even naar het toilet bent ofzo.

Heb best mooie vriendinnen gehad, maar deze heeft wel een uitgesprokener aantrekkingskracht viel me op.

Ik heb overigens nagenoeg niet met haar over die 2 weken gesproken.

Ze was er dermate klaar mee dat we gewoon over onze levens en het moment hebben gesproken.

Natuurlijk dacht ik wel eens: Hoeveel klanten had je zelfs nog de dag voordat ik je een escape route bood, maar ik voelde direct aan dat dat de sfeer direct negatief zou beinvloeden.

Maar die dingen (profiel van kinky halen, paspoort terug krijgen, boeker blocken, ander sim kaartje nemen) heel zakelijk afhandelen (ook geholpen door kennis van dit forum) en in onze relaxte tijd gewoon doen alsof het al jaren mijn vriendin was werkte veel beter.

Sommige kritische mannen hier denken vooral in problemen. Dat is niet nodig. Dan maak je het stuk.

Heb direct aangegeven dat ik geen miljonair ben, maar dat ze, als ze hier is, altijd bij mij kan verblijven/logeren.

Dat haalde de druk van in een vreemd land zijn en direct geen inkomsten en torenhoge hotelkosten hebben al weg.

Was wel even eng, de eerste nacht verwachtte ik dat de boeker een hitman voor mijn deur zou zetten, maar al op de 2e ochtend toen ik een droom van een vrouw (direct mijn top 3 dvp's ooit) in soort pyjamaatje bij de ontbijttafel trof had het meer iets weg van de film Pretty Woman.

Ja, ik vond het direct lachen, hoewel er ook wel hobbels waren door de politie etc.

Maar als ze nooit meer gaat werken, zijn die hobbels er een volgende keer niet meer.

Wel andere vraagstukken. Iemand hier definitief laten wonen is bv best een stap, maar daar zijn we pas over 3 volgende meet-ups (als die er gaan komen) en als alles echt blijft kloppen qua gevoel.

Gaat ze wel weer werken, dan haak ik direct af. Niets tegen dvp's maar ik wil geen relatie met eentje.

Loopt het stroever, dan weet je, zoals bij iedere andere relatie zonder deze start, ook dat het 'm niet gaat worden.

Zijn de volgende 3 ontmoetingen (neutrale vakantie plek, weer mijn land, keertje haar land lijkt mij een goede volgorde) wel top, dan kun je doordenken.

En ja, ik denk wel eens: Best raar dat ik bij onze eerste (toen nog betaalde) afspraak na 15 minuten al gepijpt werd en ik heb wel wat vragen over haar verblijf in Nederland voordat ik haar kende maar er over beginnen is de sfeer direct verpesten dus dat doe ik hooguit voorzichtig op een geschikt moment als zij aangeeft dat het ok is om daarover te praten.

Ze heeft alles gedaan en meegemaakt, maar, als ik het profiel goed gevolgd heb, inderdaad maar 2 weken.

Dus ik focus op leuke dingen in het hier en nu.
man man man wat een verhalen. Het klinkt erg desperate man🙈🙈😋😋
 
ja de hele week lees heb je het er maar over 🙈🙈🙈maar goed wens je wel alle geluk toe. wees wel beetje op je hoede
Ok, daar heb je een punt.

Maar het is een nogal ongebruikelijk start-punt van een connectie met iemand.

Niet helemaal onverwacht want sommige mensen hier weten op welke manier ik dvp's bezoek en dat ik op zoek ben naar een heel specifieke doelgroep, dus als iemand daar onder valt sta ik er wel voor open, maar dit was ook wel echt een beetje het juiste moment treffen.

Als de boeker me geen streek geflikt had en naar een andere stad had laten komen, was dit alles überhaupt nooit gebeurt. Dus in die zin had ik naar die persoon wel zoiets van: Thx…dombo!

En ja, ik heb het er te veel over. Maar dat is ook omdat ik dit verhaal aan vrienden niet op deze manier vertel.

Tegen hun heb ik meestal gezegd dat ik haar via uitgaan ken. En die hadden vaak zoiets van: Damn! Hoe dan?

Het er over schrijven zal minder worden. Sommigen vinden het leuk om te lezen, anders: negeer dit topic even.

Ik kan voorlopig even niet over wandelen schrijven. Want dat doe ik nu niet.

Maar ik denk wel mee met nieuwe profielen (zie elders).

En als ik ooit wel weer een recensie schrijf weten jullie direct dat dit geeindigd is of dat ik vreemd ga.

Shit, die constatering is wel even schrikken. 😀
Ah, nu snap ik de verwarring, misschien logisch als je het zelf niet zo ervaart.
Maar dit is niet 'desperate' dit noemen ze 'verliefd'.
Eh….ja, ik geloof het wel. 😊

Maar zelfs nu, nog wel met de nodige reserves.

Maar spannend is het wel!
 
@knightrider … geniet van de mooie momenten samen .. en maak het niet te zwaar. Je ziet vanzelf gedurende de rit waar dit heengaat. Wat je zegt ben je een type die iets meer connectie zoekt bij een dame. Mooi als dat zo nu en dan goed uitpakt. Verwacht niet teveel maar volg je hart. Het is je gegund ..
 
Succes met alles. Het lijkt me dat je hier meer naar goedkeuring aan het hengelen bent dan naar adviezen aangezien je alle mogelijkheden al hebt opgesomd voor jezelf. Gewoon doen wat goed voelt, je leeft maar 1 keer 😉👍🏻 (met 1 oog op je portemonnee 😅😜)
Klopt, dank.

Hoewel sommige adviezen wel weer goede eye-openers zijn.

Het raarste was wel dat ik, hoewel ze geen dvp werk meer deed na die korte periode, door mijn veelvuldig wandelen en hoe ik haar kende, toch meer dan bij gewone relaties, wel een beetje in die termen bleef denken.

Na een 'overnight' dacht ik: Ze gaat niet weg, dit gaat klauwen met geld kosten.
Maar vervolgens: Oh nee, het is gratis.
 
En als je, zoals sommigen hier zeggen, alles en iedereen om je heen compleet moet wantrouwen om een beetje oké in het leven te staan, dat lijkt me geen pretje.
In het wereldje van betaalsex moet je iets alerter zijn als het zogenaamd niet om geld gaat, dat lijkt me logisch, dat heeft natuurlijk niks te maken met 'alles en iedereen om je heen wantrouwen'
 
In het wereldje van betaalsex moet je iets alerter zijn als het zogenaamd niet om geld gaat, dat lijkt me logisch, dat heeft natuurlijk niks te maken met 'alles en iedereen om je heen wantrouwen'
Dat zeg ik ook niet.
Knightrider wordt door sommigen hier aangesproken alsof hij als een kip zonder kop zo zijn bankrekening oversluist naar dame x.
Zo komt hij niet op mij over en die indruk heeft hij ook nooit gewekt (ik was hiervoor langdurig lid van GR).

Dus ik bedoelde het meer als hart onder de riem voor hem.
Soms is het goed om beren op de weg te zien. En soms is het fijn om de beren even te laten voor wat ze zijn.

hij heeft nu in ieder geval een leuke tijd. Dat geldt vast niet voor iedereen. 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan