Recensie Fallen Angel, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heckman

Wandelaar
35
25/04/22
13
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/body-to-body-and-tantra.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden afgesproken met deze dame. In haar advertentie is ze vrij kortaf en streng (wsl te veel opdringerige klanten), maar in persoon is ze lief en vriendelijk. Intelligente dame waar je een goede conversatie mee kan voeren. Had meteen het gevoel dat er een klik was. Eerste massage doet ze nooit B2B op bed dus was op de massagetafel. Douchen vooraf. Massage zelf was goed tot zeer goed. Erotische gedeelte dan doet ze haar topje uit en mag je wat met die gigantische borsten spelen. Jammer genoeg verdween voor mij de klik hier omdat ze dan wat gemaakt overkwam met overdreven kreunen. Al bij al leuke ervaring, misschien ga ik nog eens terug voor een B2B om te zien of de klik er dan wel blijft.
 
Hoe was ze in omgang? Ik had eens opgevangen hier dat ze nogal 'raar' kan overkomen.
Kan je ook wat meer info geven over het erotisch gedeelte?

Wat ik wel raar vind is dat ze 25-30 schat, maar geeft in haar eigen profiel aan dat ze 39 is 😅
 
Hoe was ze in omgang? Ik had eens opgevangen hier dat ze nogal 'raar' kan overkomen.
Kan je ook wat meer info geven over het erotisch gedeelte?

Wat ik wel raar vind is dat ze 25-30 schat, maar geeft in haar eigen profiel aan dat ze 39 is 😅
haha, dat was me nog niet opgevallen... in dat geval ziet ze er goed uit voor haar leeftijd :) ...

Goh, "raar" zou ik het niet meteen noemen. Zeker niet te wollig of te zweverig ofzo. Ik had in elk geval een aangename babbel met haar.

Wat betreft het erotische gedeelte, ik weet niet zeker wat ik daar meer over kan zeggen, het was een handmatig hoogtepunt, niet geforceerd of vlugvlug, ze nam haar tijd hiervoor en terwijl mocht ik met haar borsten spelen. Zoals ik al zei vond ik wel dat haar gekreun op dat moment -voor mijn smaak- wat te fake overkwam. Niet overdreven storend, maar het leek niet echt gemeend. Maar dat is persoonlijke voorkeur.
 
Dame die het louter moet hebben van haar grote borsten. Ontbloot ze wel maar halverwege en veel fake gehijg en licht gekeun van zodra je ze aanraakt. Handjob is voor mij vrij middelmatig.
Voor mij het geld totaal niet waard
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb de body 2 body eens geprobeerd en me dat niet (helemaal) beklaagd... Massage is veel sensueler dan de gewone massage, al hadden die klankschaal en wierook noet gehoeven voor mij... Ieder z'n ding. Uitgebreid met haar borsten kunnen spelen en bij het aftrekken richting HP kwam ze naast me liggen en mocht ik haar vingeren. Ze is 2 keer 'klaargekomen'. De eerste keer leek mij echt te zijn, gezien de bewegingen en samentrekkingen, de tweede keer (toen ikzelf kwam) was overduidelijk fake. Jammer want dat doet (net als de vorige keer) toch weer een klein beetje af aan de ervaring...
 
Naam is ondertussen veranderd naar Sylvia/Namaste

Ondertussen nog een keer bij haar geweest en er zit duidelijk evolutie in. Er is steeds meer en meer mogelijk, bijbetalen is geen sprake van en ze begint ook meer oprecht te genieten. Benieuwd waar dit eindigt 😇
 
Waar in A'pen ? Voor 150 wil je toch liever geen twijfelgeval...
Buurt van AZ Monica. Eerste keer zal ongetwijfeld afstandelijker zijn aangezien ze pas body2body doet vanaf 2e afspraak. Enerzijds goeie verkoopstruuk, maar het wordt (althans voor mij) wel elke keer beter en ze gaat elke keer verder in wat ze doet.maar dat is volgens mij klant per klant en zou geen verwachting mogen zijn... Als je veel respect geeft krijg je veel terug.

***update*** ze squirt ook 👍😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan