Recensie Fayen, Amstelveen 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcel37

Newbie
2
05/01/23
1
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6280121-fayen https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-dame-wil-jou-een-leuke-tijd-bezorgen_8242588
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond bij Fayen geweest. Fayen is een leuke spontane Nederlandse dame. Het maken van een afspraak ging eenvoudig via WhatsApp. Fayen ontvangt in een zeer schone woning in Amstelveen. Beneden
aangebeld en ik kon direct doorlopen. De locatie is zeer discreet.

Bij binnenkomst kreeg ik eerst een drankje en hebben we kort gekletst. Hierna zijn we naar haar slaapkamer gegaan. In haar slaapkamer staat een zeer groot opgemaakt bed.

De date met Fayen was prettig. Na een kort oraal moment hebben we fijne seks gehad. Voor ik het wist was het halfuurtje voorbij. Dit was zeker niet mijn laatste date met Fayen, ik kom snel terug. Herhalingsgevaar? Jaa.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-dame-wil-jou-een-leuke-tijd-bezorgen_8242588
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een lange tijd afwezig te zijn geweest i.v.m. werk, ben ik vandaag weer langsgeweest bij Fayen in Amstelveen. Net als mijn vorige keer was het weer een zeer prettige ervaring. Aangezien de vorige keer goed is bevallen en de tijd toen vrij snel ging ben ik dit keer voor een uur gebleven.

Nadat we eerst gezellig hebben geklets over koetjes en kalfjes heeft Fayen mij een heerlijke massage gegeven. Na de massage hebben we heerlijke seks gehad. Na de seks hebben we nog een korte babbel gemaakt. Fayen is een zeer normale dame waar je ook op niveau mee kan kletsen. Voor mij is dat persoonlijk een pluspunt aan de date met Fayen.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6280121-fayen
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze vrouw bezocht. Komt wat temide en onzeker over. Lekker iets voller lijf, iets een buikje maar niet storend of dik.
Achteraf een wat te hoge prijs voor de geboden diensten. Is zelf wat afwachtend. Je moet zelf initiatief nemen. Wassen voor- en achteraf is niet aangeboden en ik heb er ook niet naar gevraagd. Dame is schoon en smaakt erg lekker. Jammer dat ze niet aan zoenen doet. Is meestal net ff dat beetje meer en geeft gelijk een gfe-gehalte. Herhaling? Ik twijfel.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ook ik heb haar bezocht in Amstelveen, met recent GijsOne ben ik het helemaal eens maar met die nieuweling Marcel37 denk ik eerder dat het een vriendje oid is.
Het masseren stelt geen reet voor laat staan met een erotische tintje. Dame is heel afwachtend, is vrij passief. Vingeren mag niet zoenen doet ze niet (staat ook niet in advertentie dus dat kan je niet verwachten) geen pzc en russisch kan niet daar heeft ze de formaat memmen niet voor.
Ik ben korter dan de afgesproken uur gebleven en zal er ook niet meer wagen weer een keer te herhalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan