FKK Sharks, Darmstadt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week staat in het teken van Frankfurt voor mijn werk - dus een mooie gelegenheid om eens naar Sharks te gaan.
Dit verslag komt in 2 delen - de dinsdag en de woensdag
smile2.gif


Deel 1: de dinsdag

Voor het eerst in Sharks vandaag na veel voor -informatie bij mede ijsberen op dit forum te hebben opgehaald (waarvoor dank!)
De club is erg groot en ruim opgezet. Een mooie bar, veel bankjes en op de 1e etage 2 x een jacuzzi (die vandaag erg koud waren btw :) )
Buiten zeer ruim met veel ligstoelen en een zwembad. Buiten is een combi van (ex) Goldentime (de houten huisjes voor de sessies) en Babylon (de wellness) alleen allemaal net wat groter.

Het eten (belangrijk voor sommige hier! :) ) is nivo sauna club zoals je ook in andere clubs gewend bent; niet goed maar ook niet slecht - prima voor avond eten, maar verwacht geen sterren chef
wink2.gif


De entree was vandaag 65 euro en het was 'kleding' dag waarbij 90% van dames iets aan had. De dames zien er prima uit - nivo Sixsens denk ik zo. Echter zitten er wel een aantal 'ordinaire' bij; maar ok als dat je smaak is....
Het aantal dames was vanavond denk ik rond de 40 (een dame vertelde dat op dit moment vooral de donderdag, zaterdag en zondag druk zijn met de dames). Maar een prima line-up voor een eerste keer.

Maar dan; de prijzen - ik ben ben NRW clubs gewend (Babylon, Sixsens etc.) - maar hier START je met 150 euro voor een uur en 100 euro voor een half uur. Upselling is hier meer normaal dan een uitzondering.
Ik heb zelfs een Roemeense dame gevonden die 100 euro voor een half uur vroeg, 50 euro voor TZ en 50 euro voor massage. Sorry hoor - maar 200 euro voor een half uur is best wel veel
smile2.gif

Maar wetende dat 150 euro voor een uur standaard is, weet je ook hoeveel zakgeld je mee moet nemen
smile2.gif

Zelf heb ik 2 prima sessies gehad (nemen weet ik niet meer ;-)) van ieder 150 euro.

Ik was er rond 17:00 uur. Het publiek was toen voornamelijk Duitsers en Aziaten. Rond 21:00 uur kwamen er heeeel veel sudlanders / Finnen binnen werd de sfeer ook wat 'anders' - niets mis mee hoor; maar ik voelde me er niet helemaal
meer thuis. Over Aziaten gesproken: een dames wist mij te vertellend dat de dames dol waren op Aziatische gasten omdat die vaak de volle mep betaalde en snel klaar kwamen - sessies van 10 minuten kwamen met Aziaten dan ook veel voor (en voor een uur betaald).

Een tip: Dormero Darmstadt hotel is op +- 15 minuten loopafstand met goede kamers en prima prijzen - dus een aanrader.

Morgen ga ik weer en dan is de entree 50 euro en volgens de dames zijn er dan ook meer dames EN heren aanwezig; ben benieuwd - uiteraard laat ik weten hoe het was hier
smile2.gif


Als je me - op basis van vanavond - vraagt of het de moeite waard was dan zeg ik NEE (afstand en de prijzen) - maar als je in de buurt bent dan zou ik zeker een bezoekje brengen (maar persoonlijk zou ik niet alleen voor Sharks de afstand rijden)....
 
Gisteren had ik al mijn ervaringen van dag 1 van mijn Sharks trip gedeeld; tijd voor het volgende (en laatste) deel.

Deel 2: de woensdag

Vol goede moed ging ik vandaag voor de 2e dag in deze week naar Sharks. De entree was deze dag 50 euro, en de dames zouden geen 'kleding' aanhebben.
Het eerste klopte; na het afgeven van 50 euro rond de klok van 16 uur werd ik welkom geheten in 'the place to be' zoals sommige vinden. Echter 'geen kleding' was niet helemaal waar - diverse dames hadden toch nog 'kleding' aan; maar dat mag de pret niet drukken zullen we maar zeggen!

Inmiddels wist ik - na mijn bezoek van dinsdag - al keurig alles te vinden. De line-up was eigenlijk niet veel meer dan de dinsdag; wel wat andere dames (voor zover ik dat kan beoordelen) - maar zeker niet veel meer.
Buiten was het weer lekker vertoeven langs het zwembad; al waren er vandaag wel veel wespen aanwezig (maar ja; daar kan Sharks weinig aan doen - een bord met 'kein wespen' zal vast niet helpen.
Het eten was exact hetzelfde als gisteren - de kok had weinig inspiratie voor nieuwe gerechten denk ik. Maar voor het eten komen we uiteraard niet perse he. Als je lekker en gevarieerd wilt eten zijn er vast andere gelegenheden in Darmstadt.

Tot vervelends toe werd ik continue aangesproken door 2 dames (vriendinnen van elkaar) die om de beurt echt HEEL graag met mij naar de kamer wilde, en mij op de bank al wat probeerde op te geilen. Helaas waren beide dames totaal niet mijn type maar dat leken ze maar niet te begrijpen. Tot een uur of 20:00 heb ik ze zo nu en dan bij bij gehad. Netjes (iedere keer) verteld dat ze niet mijn type waren en dat ik niet met ze naar de kamer ging, maar blijkbaar hadden ze beide een banaan in de oren en kwamen keer op keer weer terug. (n)

Vanavond werd er veel gejaagd - niets mis mee maar het was echt heel veel. Bij dames waar ik wel iets mee wilde heb ik netjes de vraag gesteld omtrent de kosten voor de dienstverlening. Geloof het of niet; onder de 200 euro per uur kwam ik vaak niet uit (voor standaard service!). De meeste dames zeiden dat ze 'speciaal' waren en daarom deze prijzen hanteerden. Op de opmerking van mij dat ik ook speciaal was, en daarom graag korting wilde om bij de 150 euro uit te komen werd niet positief op gereageerd.

Maar maar ik had geluk; een (redelijk) mooie dame uit Moldavie wilde mij wel masseren, TZ, en pijpen ZC voor 150 euro. BINGO dacht ik; op naar de kamer!
Op de kamer de standaard vragen ('waar kom je vandaan', 'kom je vaak hier' etc.) echter bleek deze dame 4 jaar in Groenlo (of all places) in Nederland gewoond te hebben :) echter van Grolsch bier had zo nooit gehoord).).
Dames bleef maar praten en vanalles vragen en uit het niets pijpen. Mijn pielemans was hier niet op voorbereid en had er geen zin in. Na nog meer gepraat en onzin zaken heb ik besloten de sessie na 15 minuten af te breken en
haar netjes 100 euro (half uur tarief) te betalen. De dame was zeer verbaasd - dit was geen match; totaal geen match! Jammer van de 100 euro - risico van het vak zeggen ze wel eens he ;)

Na weer wat babbeltjes met wat dames (incl. de verhalen hoe speciaal sommige wel niet waren) trof ik een mooie jonge dame (23 jaar bleek later) uit Roemenië. Keurige afspraken kunnen maken en hop hop naar de kamer.
Prima massage - echter tussendoor moest ze wel wat sms-jes beantwoorden, blijkbaar was haar vriendin die in Roemenië was op zoek naar een goede suggestie voor een boek. Top prioriteit dus!
Tijdens de massage van mijn benen en rug vroeg ik of ze mijn ballen ook wat kon 'kietelen'. Dat kan tegen 50 euro extra..... ja je leest het goed!! Geen vreemde zaken alleen de ballen wat kietelen aan de buitenkant.
Vriendelijk bedankt voor deze schitterende aanbieding en de sessie netjes afgemaakt.

Na een rondje welness en een lekker gebakje vond ik het rond 22:00 uur wel genoeg geweest (waren zo op het eerste gezicht geen interessante dames bijgekomen), en ben ik weer netjes naar mijn hotel gewandeld.
(inmiddels stroomden de Sudlanders / Finnen weer in grote getalen naar binnen).

En nu de hamvraag: vind ik Sharks de moeite waard ? Op basis van 2 bezoeken is mijn antwoord zonder twijfel NEE!
Ja ik ben misschien in de verkeerde maand geweest - urlaub; maar de prijzen gaan hier werkelijk NERGENS over. Dat doen ze bij de NRW clubs (Babylon, Samya etc.) en zelfs bij de vlaaienclub (Sixsens) stukken beter.
De inflatie is blijkbaar bij de dames in Sharks enorm hard aangekomen; maar man man man dit gaat werkelijk nergens over.

Zijn de dames in Sharks speciaal. Nee wat mij betreft totaal niet; de eerder genoemde andere clubs hebben een soortgelijke line-up.
Mijn (persoonlijke) advies is dan ook: wanneer je niet perse naar Frankfurt moet is er totaal geen reden om Sharks te bezoeken, en kan je je zakgeld beter aan andere clubs besteden.
Mocht je bv voor werk al in de regio Frankfurt moeten zijn; dan ook 2 x achter je oren krabellen of je echt wel je geld in deze club wil achterlaten.

Ben ik de enige die deze mening heeft ? Lees onderstaand draadje op een ander forum er maar eens op na zou ik zeggen:
http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?3225-FKK-Sharks-Darmstadt

Tot zover mijn 2 verslagen - ik hoop dat jullie er wat aan hebben (ik zie Sharks immers in meerdere draadjes terug komen :) )
 
Een aangename zondag met een wrange nasmaak

Na mijn teleurstellend bezoek aan World zaterdag trok ik zondag naar de club waar ik mij wél thuisvoel : FKK Sharks, momenteel de drukst bezochte saunaclub in de regio en misschien wel van heel West-Europa.

Op zondag is de club al om 10u open voor een brunch tot 15u. Ideaal : rustig ontbijten met een zelf samengesteld omeletje; het aantal aanwezige dames is om 10 uur exact nul overigens, die druppelen wat later binnen. De entree is op zondag voor 14u nog steeds 50 euro.

Op zondagmiddag is normaal ook een saunameester aanwezig doch de man had zich ziek gemeld blijkbaar. Geen erg, een paar kerels hebben met toestemming van de leiding voor invaller gespeeld. Alle faciliteiten waren overigens in gebruik en goed op temperatuur.

Nieuwe investeringen heb ik niet opgemerkt, behalve dat er recht voor de ingang een paar parkeerplaatsen voor andersvalide bezoekers gemaakt zijn. Of dat gerespecteerd wordt is natuurlijk de vraag... Voor het overige is deze club nog steeds zoals het was; never change a winning team weetjewel.

Er zijn natuurlijk ook wel wat minpunten in Sharks, zeker wél. Het personeel is lang niet altijd vriendelijk en de toogbediening is nog altijd een ramp op drukkere momenten. Gewoon relativeren; ik zie vaak nieuwe mensen en al maar meer mensen van Afrikaanse afkomst in de club werken hetgeen betekent dat de lonen voor medewerkers niet bepaald hoog zijn.
redface.gif


Ook hier waren er enkele meisjes die met een BHthje rondliepen, de trend uit Oase is ook hier al aanbeland blijkbaar.

Maar er was ook seks. Met Chanel.
Ik had haar vroeger al wel gezien. Een meisje met een heel leuk snoetje. Ze heeft wat piercings en tatoos maar vooral een heel mooie lach.
Ze is 25 en uit Hongarije, ze werkt al enkele jaren in Duitsland.
Natuurlijk moest er flink onderhandeld worden over prijzen en opties, maar we kwamen er wel uit zoals altijd.

Tongzoenen was eerder matig; pijpen was wél goed. Neuken was dan weer gewoontjes : de eerste keer in doggy geëndigd en het tweede nummertje op het einde van het uur zat zij op mij...
Tussen de twee bedrijven in was er nog tijd voor een massage, op haar initiatief overigens. 't Is een van de sympathiekste meisjes in de club. Herhalingsgevaar : misschien.

Later die middag merkte ik dat de Aziaten weer goed vertegenwoordigd waren. Dat merkte je vooral aan het gedrag van sommige dames die hen als wandelende 100 euro biljetten zien natuurlijk.

Het eten (vanaf 17u) was degelijk maar is altijd hetzelfde...

Achteraan de club zag ik plots een heel jong blond meisje. Ik vroeg hoe ze heette maar een degelijk antwoord kreeg ik niet. Ze sprak enkel Roemeens met wat Duitse woorden. Met wat gebarentaal lukte het wel, met horten en stoten natuurlijk : Lola, 19, en nog maar pas in de P6 wereld aanbeland. Toen Covid begon zat ze wellicht nog op de middelbare school.
't Is niet eenvoudig onderhandelen met zo iemand, doch met de vriendelijke hulp van een andere dame (Catalea) konden er toch wat afspraken gemaakt worden en trokken we naar een kamer boven.

Ze is nog zeer onervaren. Er was afgesproken om te TZ maar dat wou ze eerst niet, en na wat aandringen lukte het wel en zeer goed zelfs. Ook met het aanmeten van een condoom lukte het niet en ik heb haar dan maar geleerd hoe je dat correct doet. Dat vond ze wél fijn, zo wat les krijgen van een leermeester.
rolleyes.gif
En ik vind het natuurlijk ook fijn om te seksen met een leerlinge, zolang ze maar de juiste leeftijd hebben naturlijk.
biggrin.gif

Pijpen was aangenaam en ook neuken best OK, ze heeft toch wat ervaring opgedaan in haar jonge leven. Het bleef wel maar bij 1 seksbeurt want 3 keer op een middag is voor een man van middelbare leeftijd
redface.gif
echt het maximale. De rest van de tijd heb ik met veel moeite weliswaar wat euh gecommuniceerd over jong zijn in een land als Roemenië, over de P6 wereld etc.
Herhalingsgevaar : misschien wel ja.

Het bleef bij 2 kamergangen, de rest van de dag hield ik me bezig met de wellness.

En bij het naar huis gaan kwam de aap uit de mouw...
Toen ik mijn sleutel afgaf stond de receptioniste te snotteren en te puffen dat ze zich erg ziek voelde.
angst.gif
Maar ondertussen wel sleutels aannemen en weer afgeven, en geld aannemen en weer teruggeven... Dan is men is verwonderd dat de cijfers weer aan het stijgen zijn...
angryfire.gif

Ik heb vanmorgen (dinsdag) een test laten afnemen, deze is negatief en ik voel mij niet ziek, maar ik vrees voor anderen...
wand.gif


Ik ga zeker nog wel naar Sharks, mijn favo club, maar dit was een afknapper.
 
Hey , heb even een vraagje aan de ervaren mensen die een sauna of ffk club bezoeken , mij lijkt het echt super vet om zon clubs te bezoeken maar vraag me af als je zwembad of sauna of zo ingaat is dat dan alleen voor de mannen? En doe je dat dan met z'n allen naakt omdat je alleen een badjas aanhebt? Misschien beetje een stomme vraag maar lijkt me raar om z'n alle mannen naakt in Een bad , jacuzzi's of sauna te gaan .. sorry misschien een beginnersvraagje heb ook geen vrienden die hier interesse in hebben dus als ik zou gaan moet ik het alleen gaan haha … bedankt !
 
Hey , heb even een vraagje aan de ervaren mensen die een sauna of ffk club bezoeken , mij lijkt het echt super vet om zon clubs te bezoeken maar vraag me af als je zwembad of sauna of zo ingaat is dat dan alleen voor de mannen? En doe je dat dan met z'n allen naakt omdat je alleen een badjas aanhebt? Misschien beetje een stomme vraag maar lijkt me raar om z'n alle mannen naakt in Een bad , jacuzzi's of sauna te gaan .. sorry misschien een beginnersvraagje heb ook geen vrienden die hier interesse in hebben dus als ik zou gaan moet ik het alleen gaan haha … bedankt !
In de welness, dus sauna jacuzzi en zwembad ga je altijd naakt. Is niet raar, een man weet immers hoe een piemel er uit ziet.
 
Zondag 18 december

Mogelijk de laatste keer dit jaar, tenzij ik zo zot ben om oudejaar ook langs te gaan; misschien.

Het was opvallend rustig (en koud) om 10u aan de ingang. Normaal staat er dan een rij van een man of 10 te wachten maar nu was ik er alleen.
Aan de receptie stond een bordje met de mededeling 'opgietsessies in de buitensauna vanaf 12u'. Het kacheltje van de grote binnensauna was defect blijkbaar, en de buitensauna moest nog opgewarmd worden. Slecht voorteken? De eerste dame die aanwezig was bleek good (?) old Sylvana te zijn, nog een slecht voorteken...
1 van de gokautomaten deed het niet en dat zorgde bij een bepaalde bevolkingsgroep voor wat paniek, nog een voorteken.
Gelukkig was het ontbijt wel prima, zoals steeds.

Er waren dan toch een twintigtal gekken mezelf incluis die zo zot waren om de opgietsessies buiten mee te maken. Brrr. Maar wel aangenaam uiteindelijk.

En dames? Véél dames, meer dan 80. Het is bijna kerst, je zou denken dat veel meisjes naar huis zijn maar integendeel dit was een geweldige line-up met zoals gezegd 1 Italiaanse dame, 2 Duitse meiden (Lara en Zoë), 1 Argentijnse dame die steeds met een handdoek rondloopt, 1 Afrikaanse en veel Roemeense.

Een eerste sessie gedaan met een bekende : Lola.

Het meisje leert bij. Tongzoenen, pijpen en neuken waren prima en ook communicatief verliep het beter dan vorige keer. Wel 100 euro voor een half uur.

Nadien zat de club goed vol en was het tijd voor de WK-finale. Grappig : de TV schermen in de veranda hadden een andere verbinding dan die in de club zelf, die laatsten hadden een vertraging van een halve minuut. Als er vanuit de veranda gejuich opsteeg wist je in de club dat er een doelpunt aankwam... en ik heb Argentinië dus twee keer wereldkampioen zien worden. Of het verdiend is laat ik in het midden, Mbappé is dan wel een eikel doch hij was wel de ster van de avond...
Veel dames waren maar wat blij dat het voetbalcircus voorbij is.

En dan ronde 2 met Zoë, die een heel drukke dag had.

Ik ken haar van Babylon. Tongen, pijpen en neuken waren uitstekend, Sharks heeft een geweldige aanwinst. Kosten 150 euro voor een uur.

En dan was het tijd om hotelwaarts te keren. Ik had gevreesd voor een slechte dag (gezien de voortekens) maar het was gelukkig een heel leuke zondag. Tot de volgende.
wink2.gif
 
Sylvesterparty 31 december 2022

Was het goed? Ja. Kon het beter? Ook ja.

Ondergetekende was dan toch zo zot om oudjaar te gaan vieren in Darmstadt.
Klokslag 16 uur gingen de deuren open en je mocht al meteen aanschuiven. Niet omdat er al veel volk was maar wel om opstootjes in de kleedruimte te vermijden. Geleerd uit het verleden wellicht. Entree was 99 euro. Toen ik net binnen was stopte op de parking een taxi uit Parijs, jawel. Nog zotten...

In de club kreeg je een glas 'sekt', zeg maar champagne van de Aldi. Om te eten moest je wachten tot 18 uur. Toen werd het grote buffet vrijgegeven. In tussentijd genoot ik wel van de sauna, weer hersteld en goed op temperatuur, en van de bubbelbaden. Het stoombad was uitgeschakeld.
En ik genoot ook van de binnenkomst van de dames, in sexy lingerie deze keer al waren er wel enkele meisjes die gewoon naakt rondliepen.
Ik schat dat er een goede 80 dames waren. Helaas geen Roxi, Zoë, Sabrina of Catalea, de dames die op mijn verlanglijstje stonden. Wel een aantal nieuwe gezichtjes, overgekomen van andere clubs. En oma Sylvana was er ook weer jaja.

Om 18u ging het buffet open. Het was best goed maar ik herinner mij de buffetten op de feestjes van FKK World indertijd en die zagen er toch indrukwekkender uit. Hier was het eerder 'gewoontjes'. En als iedereen tegelijk wil gaan eten moet je aanschuiven, en daarna weer wachten op een vrij plaatsje.. Al bij al viel dat wel mee. De toogbediening was dan weer wél vlot, dat zijn we niet gewoon.

Later op de avond werd het toch drukker en rond 22u werden er kledingzakken gebruikt, hetgeen betekent dat de 400 lockers allemaal bezet waren. Toch was er nooit het gevoel dat de club overvol zat; er is natuurlijk veel ruimte in Sharks. Ook waren er wachttijden aan de kamers en werden de neukhokjes in de vroegere kino ook druk bezocht.

Om 00u dan was er vuurwerk buiten aan het zwembad, en dat vuurwerk was nogal laag bij de grond, letterlijk, het waren van die goedkope vuurwerk dozen. Tegelijk zag je boven de stad vuurwerk naar boven knallen dat wél veel geld gekost heeft. Het geheel gaf wel een mooi zicht, dat wel.

O ja, er was zelfs een deejay, eerder zeldzaam in Sharks. Helaas draaide de man bijna uitsluitend van die Turks-Roemeense brol die je ook in Samya hoort, en alleen de meisjes vonden dit leuk.

En er was ook seks, ja toch. Met Lola, een jong ding van 20 die ik al twee keer op de kamer heb gehad. En het wordt steeds beter, deze jonge meid die eerst nogal schuchter was groeit uit tot een topper. Lekker tongen, pijpen en neuken, twee keer in een uur voor 150 euro. Mijn avond was weldegelijk geslaagd.

Rond een uur of drie trok ik dan hotelwaarts. Ik vond het best een leuke party, al mag het wat chiquer als je 99 euro mag afdokken.
 
Gisteren vrijdag ben ik weer eens in Sharks geweest, het was al meer dan een maand geleden.
Een vrijdag deze keer, het kwam mij het beste uit.

Er was al flink wat bedrijvigheid bij het openingsuur, werklieden liepen nerveus heen en weer.
confused.gif
De sauna was defect en moest gerepareerd worden, dit kwam gelukkig snel in orde. Ook 1 van de koffiemachines was uitgevallen en daar zijn 3 technici 4 uur mee bezig geweest om het toestel weer aan de praat te krijgen. Dure koffie... Maar da's nog niet zo erg als een café zonder bier, of een hoerenkot zonder hoeren.

Ook op vrijdag is de club al om 10u open, en het aantal dames dat er dan aanwezig is is exact nul. Ideaal om ruimschoots van een ontbijt en de jacuzzi te genieten. De eerste dame die binnenviel was good (?) old Sylvana.
eek.gif


Rond het middaguur kwamen er toch al wat meisjes binnen, waaronder een oude bekende : Sabrina. Ze werkt al een jaar of vijf in Sharks en begon haar carrière in World, een jaar of tien geleden. En ze ziet er nog altijd even goed uit.
We zijn effe in een zetel gaan zitten want ze moest nog wat roken uit een van die nieuwe e-sigaretten. In Sharks is het not done om met een dame in de zetel te liggen muilen, maar met Sabrina kan dat wél. Ik ken haar natuurlijk al lang.

Dan maar naar een kamer, achter het aquarium.
Heel lekker tongzoenen, ze is even groot als ik en dat waardeert mijn rug enorm.
redface.gif

Dan pijpen en neuken, Sabrina heeft natuurlijk zeer veel ervaring. Zij op mij, ik op haar en dan op z'n hondjes om uiteindelijk plat op haar rug te eindigen. Geweldig.

Na een stevige massage weer opnieuw seksen, hetzelfde liedje dat nooit afgezaagd wordt. Fantastische meid, en zowel de pré- als de aftersales zijn uitstekend.
Een aanrader voor iedereen, ze zit meestal achteraan naast de doorgang naar het solarium.


Ik de namiddag liep de club toch snel vol, met flink wat gasten die ik bijna altijd zie. De 20-er kaart van 950 euro is blijkbaar erg populair...
Vanaf 16u was het weer tijd voor de uurlijkse opgietsessies met saunameester Dieter en die zijn altijd héét doch ook geweldig.
Tussendoor heb ik ook wat gegeten, je kan nu ook vers gebakken frietjes krijgen. Het eten is niet van een 3 sterren restaurant doch meer dan voldoende.

Later op de avond stond ik aan de toog toen er vlak naast mij een slanke blondine een red-bull kwam halen. Ze kwam erg timide over en we zijn wat gaan praten, wat aftasten weetjewel.
Het werd snel duidelijk dat het timide maar een pose was en dat er wel wat mogelijk was... Sky heet ze. Naar de kamer dus, ook achteraan.

Ze had een klein netkleed aan doch dat was snel uit, en voor mij stond een heel mooi slank meisje van 21, geen piercings noch tatoos, zoals ik ze graag heb.
En zoenen! Heel lekker weer, het was mijn geluksdag.
Dan maar snel het bed op voor een portie stevige seks. Van dat timide was niks meer te merken.
Ik had de kussens recht gezet waardoor ze in amazone recht in mijn ogen keek... Ik kreeg een flashback naar mijn jeugdjaren... Ik was zestien en ik had een vriendinnetje en op zo een jeugdfuifje kwam die op mij zitten, met haar benen open en haar bekken op en neer bewegend waarbij ze erom begon te zweten... Ik wist in die tijd nog niks van vrouwelijke seksualiteit.
gruebel.gif


Afin we wijken af, het was een geweldige ervaring met Sky. Ook zij begon fel te zweten toen ik klaarkwam.
rolleyes.gif

We hebben nog wat liggen praten over de business, dat ze voordien in Saarbrücken in een club gewerkt heeft en sinds een paar weken in Darmstadt.
Dan ronde twee, waarbij ik haar in doggy heb afgereden en waarbij ze wel erg goed meedeed.
Dit is een topper in wording, en zeker voor herhaling vatbaar.


Twee goede kamergangen en een hele leuke dag. Toen de receptioniste vroeg hoe het was zag ze aan mijn smile dat het goed was geweest. Tot de volgende!
wink2.gif
 
Laatst bewerkt:
Het is niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met 2 rondes:
Je mag net zo vaak en net zo lang met een dame naar de kamer als je wilt. Zolang je de dame maar betaalt. Je betaalt voor de tijd, niet voor het aantal keer dat je klaar komt.

Ook mag je net zo vaak en net zo lang gebruik maken van de wellness als je wilt.
 
Donderdag was ik weer in Sharks. Ik wou eerst de vrijdag gaan maar er was een partyweekend en ik weet (en anderen weten dat intussen ook) dat de party's @ Sharks erg crowdy en dus niet aangenaam zijn.

De dag was behoorlijk slecht begonnen : de chagrijnige receptionist van het hotel, een prijzig hotel waar ik alleen maar logeer als ik er een korting heb, wou mijn boeking niet aanvaarden en het duurde meer dan een uur voor de manager ter plaatse was om eea uit te klaren. Het is gelukkig goed gekomen maar er was wel tijdverlies en stress.
mad.gif


Afin. Het was wel rustig in Sharks, veel kalmer dan ik gewoon ben, en er waren meer meisjes dan heren. Over heren gesproken : er was wel een flinke Japanese delegatie waarvan enkelen geen woord Engels of een andere internationale taal spraken, ook dat zorgde voor stress vooral aan de receptie dan. Een paar van die gasten hebben de hele avond alleen maar in de zetel gezeten en voor zich uit gestaard, cultuurshock wellicht...
redface.gif


Er was geen saunameester aanwezig donderdag, dus geen Dieter of Merdi. De honneurs werden dan maar door enkele amateurs waargenomen. Ze moeten nog veel leren....
gruebel.gif


Wat later zat ik vooraan in de club waar enkele zetels in een vierkant staan. Een meisje kwam spontaan op mijn schoot zitten : Lina.


Ik had haar de vorige keer al gezien maar toen had ik andere prioriteiten. Een mooi jong meisje met nog wat babyvet, mooi bruin (zonnebankbruin bleek) en een wat apart gezichtje. Ik vroeg of ze Aziatische roots had maar dat bleek niet zo. Ze heeft overigens een hekel aan Oosterlingen wat de reden was dat ze weggelopen is uit Oase waar ze haar carrière begon.
Ze moet nog 20 worden eind dit jaar maar staat blijkbaar wel stevig in haar schoenen, zo leek het toch. Ze vroeg of ze een sigaretje mocht roken op mijn schoot en ik dacht waarom kon dat 35 jaar geleden allemaal niet
frown.gif
. Ik liet het dan maar gebeuren, de stress van eerder op de dag was stilaan weg.

En toen kwam uiteraard de kamervraag. De juffrouw bleek wel stevig op haar strepen te staan : 100 voor een halfuur en 200 voor een uur. Ik dacht, foert, ik wil deze meid wel eens een lesje leren en we zijn naar boven gegaan, naar een kamer met een raam.
Tip voor wie nog niet geweest is : de kamers aan de kant van de parking hebben een raam en zijn een pak aangenamer dan de andere. Behalve als het stenen uit de grond vriest natuurlijk.

Zonder schoenen in Lina slechts een meter vijfenvijftig groot, ik heb haar op het bed op haar knietjes laten plaatsnemen om haar deftig te kunnen kussen. En dat deed ze voortreffelijk.
Ze begon mij te pijpen en ook dat deed ze goed. En dan maar neuken, zonder flutchitoeslag zowaar, nog een pluspunt. Op het bed had ik de kussens recht gezet waardoor we face to face zaten. Dit was zeer fijn en ik heb mij gewoon in dit standje laten klaarrijden. Toppie.
Ik kreeg nog een stevige massage om het halfuur vol te krijgen waarbij er wat over Roemeense koetjes en kalfjes gepraat werd.
Was het nu door de stress eerder op de dag, ik weet het niet, maar ik vond dit een voltreffer en dus zéker voor herhaling vatbaar. Kosten 100 euro zoals afgesproken.
Later op de avond is ze nog een paar keer komen slijmen en stelde ze ook een triootje met haar geblondeerde vriendin voor maar dat heb ik afgeslagen.

En dan was het etenstijd : hetzelfde van altijd al waren er nu ook mini-wraps verkrijgbaar. Frietjes mocht je zelf gaan opscheppen aan de keukenbalie. Allemaal best ok.

Daarna heb ik mezelf eens laten gaan in de wellness afdelingen : bubbelbadjes en saunaatjes gedaan... tot ik plots oog in oog stond met de receptionist van eerder op de dag.
hammer.gif
Die kerel houdt dus ook van saunaclubs. We schieten allebei in onze lach en het leek wel dat een stevige last van mijn schouders viel.

Ik wou nog graag eens een tweede ronde maar enkele van mijn favorietjes waren er niet : geen Roxi, geen Sabrina, helaas. Gelukkig was er wél Sky, een meisje van een vorig bezoek.


Ik wou naar de kamer maar ze vroeg om eerst een sigaretje te mogen roken. Dat kon uiteraard, twee ook zelfs. En dan maar naar boven.
Ze wist zowaar nog goed wat ik graag heb : veel kussen dus en dat hebben we uitvoerig gedaan. Dan overgegaan op pijpen en neuken, en bij het neuken doet ze erg goed mee. Op z'n hondjes duwt ze even fel tegen als ik in haar stoemp en dat geeft wat hilarische momenten... En zo ben ik dan ook geëindigd. Ook weer toppie.

Ik voelde dat er niks meer ging komen en we hebben het op een half uur gehouden, voor 100 euro. Voor een degelijke service wil ik dat betalen; het is ook een fijne meid zonder zich te willen opdringen en met haar ga ik zeker nog wel eens.

En toen kwam de man met de hamer en ben ik maar hotelwaarts gegaan. Tot de volgende.
wink2.gif
 
Sylvester.

Het feest begon om 16u en 1 uur later mocht ik al langs de straat parkeren. Gelukkig was het zondag waardoor er parking zat was in de Otto-Röhmstasse. Ik kreeg nog een ruime locker; diegene die na 22u kwamen mochten het met een kledingzak doen. Toch had ik de indruk dat het iets minder druk was dan vorig jaar.
Er waren véél aziaten itt tot een jaar geleden, de covid-angst is weg, voorbarig misschien...

Er waren een zestigtal dames, quasi allen in lingerie. Slechts een paar meisjes waren full FKK. Veel nieuwe gezichten, de bonus die elk jaar gegeven wordt aan de dvp's trekt meiden uit andere clubs aan. Concreet : wie een aantal dagen in de feestperiode komt werken krijgt de entree terugbetaald.

Vanaf 18u was het buffet beschikbaar en dat was lichtjes teleurstellend. Ik heb ooit weelderiger banketten gezien, in FKK World bijvoorbeeld. De opstelling was dan weer beter georganiseerd, dat wel. Vorig jaar liep eea chaotisch en dat was nu niet het geval.

Er was ook een saunameester beschikbaar, Merdi heet de man. Dat was zeker prima. Ook het stoombad en de bubbelbaden waren pico bello.

Seks was er ook, jaja. Eerst een kamergang met Sky toen er nog geen wachttijden waren. En het was toppie. Deze keer 100 euro voor een ruim half uur.

Later, na 22u, heb ik nog een kamergang gemaakt met Julia, een nieuwe. Dat was eerder 'gewoontjes', goed zonder meer zeg maar.

En dan was het tijd voor het vuurwerk, stipt om 2 minuten voor 12. Dat zag er beter uit dan vorig jaar. De wind zat ook mee.

Ik heb na middernacht nog wat dessertjes geconsumeerd, best lekker hoor. Dan was het tijd om hotelwaarts te keren. De lieden die toen nog binnenkwamen waren duidelijk niet daar om van sauna of bubbelbad te genieten; de flessen sterke vlogen in het rond bij wijze van spreken. Publiek dat je 10 jaar geleden nauwelijks in de clubs zag en nu 'core-business' is. Het zij zo.

Ik vond het geheel toch minder dan vorig jaar. Misschien ga ik volgende Sylvester iets anders doen, maar ik kom zeker weer naar Darmstadt een van volgende weken.
wink2.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan