Recensie Sky 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
356
02/07/21
333
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit mijn algemeen verslag :

Later op de avond stond ik aan de toog toen er vlak naast mij een slanke blondine een red-bull kwam halen. Ze kwam erg timide over en we zijn wat gaan praten, wat aftasten weetjewel.
Het werd snel duidelijk dat het timide maar een pose was en dat er wel wat mogelijk was... Sky heet ze. Naar de kamer dus, ook achteraan.

Ze had een klein netkleed aan doch dat was snel uit, en voor mij stond een heel mooi slank meisje van 21, geen piercings noch tatoos, zoals ik ze graag heb.
En zoenen! Heel lekker weer, het was mijn geluksdag.
Dan maar snel het bed op voor een portie stevige seks. Van dat timide was niks meer te merken.
Ik had de kussens recht gezet waardoor ze in amazone recht in mijn ogen keek... Ik kreeg een flashback naar mijn jeugdjaren... Ik was zestien en ik had een vriendinnetje en op zo een jeugdfuifje kwam die op mij zitten, met haar benen open en haar bekken op en neer bewegend waarbij ze erom begon te zweten... Ik wist in die tijd nog niks van vrouwelijke seksualiteit.
gruebel.gif



Afin we wijken af, het was een geweldige ervaring met Sky. Ook zij begon fel te zweten toen ik klaarkwam.
rolleyes.gif


We hebben nog wat liggen praten over de business, dat ze voordien in Saarbrücken in een club gewerkt heeft en sinds een paar weken in Darmstadt.
Dan ronde twee, waarbij ik haar in doggy heb afgereden en waarbij ze wel erg goed meedeed.
Dit is een topper in wording, en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan