Recensie Gaby Landhuisje Overloon 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grotevoet

Wandelaar
30
18/09/21
10
3
Intiem
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gaby lijkt niet op de foto's. trouwens bij weinige privé huizen is dat het geval. Dat zou eigenlijk verboden moeten worden.
Ze heeft geen lang donker haar en ik twijfel zelfs of ze het was. Ook niet super slank zoals het huis schrijft.
Maar al bij al een fijne tijd met deze dame gehad. Alleen de prijs! Dat doe ik nooit meer.
Er wordt geschreven dat je voor dat je naar de kamer gaat, met de dame de "extra's" kan bespreken. Ik werd echter vanaf een wachthokje naar een kamer verwezen.
Pas daar zag ik Gaby, die gelijk over de extra's begon. Ze matste me in haar beleving met € 100 voor tongzoenen en een beetje babbelen over mijn fantasie.
Bij mijn vertrouwde huis rekenen ze alleen extra voor PZC. Dus een grove tegenvaller. Maar ja wat doe je als je daar al op de kamer bent? Het huis schrijft ook dat ze dames zoeken omdat het zo druk zou zijn .... toen ik wegreed bleef er nog één auto op de parking staan. Tijdstip wat normaliter piekdrukte is in de sector.
Volgende keer weer "gewoon" naar RDV.
 
Vreemd ik vond haar wel op de foto's lijken. Wel iets ouder en dikker. Er bestaar al een topic over haar.

 
320 euro is toch wel voor 2 uur geweest, hoop ik voor je? Als je dat voor 1 uurtje betaald hebt, heb je niet genaaid, maar ben je genaaid.
En dat voor een meid die niet overeenkomt met de foto`s / niet hetgeen blijkt te zijn dat je zoekt.
Ik zou de kamer én het huis verlaten hebben zonder te betalen.

Als die 320 voor een uurtje is, dan moet er toch aanzienlijk meer dan tongzoenen en een babbeltje geboden worden. Dat vind ik een prijs waarbij tongen, PZC, CIM en anaal geboden zouden moeten worden. Voor een "normale" wip met tongen en pzc ga ik bij uitzondering tot aan 200 vandaag de dag, maar dan moet het wel een Nederlandse / Vlaamse meid zijn die én echt helemaal mijn ding is én die een topservice biedt waarbij al mijn wensen in vervulling gaan (oa. dirty talk, vandaar mijn voorkeur voor Nederlands/Vlaams).
 
Dat ze dames zoeken, dat kan wel kloppen. Die zoekt elke club. Immers, als je veel en ook nog eens geschikte dames hebt, dan zal het ook wel drukker worden met mannen.
 
320 euro is toch wel voor 2 uur geweest, hoop ik voor je? Als je dat voor 1 uurtje betaald hebt, heb je niet genaaid, maar ben je genaaid.
En dat voor een meid die niet overeenkomt met de foto`s / niet hetgeen blijkt te zijn dat je zoekt.
Ik zou de kamer én het huis verlaten hebben zonder te betalen.

Als die 320 voor een uurtje is, dan moet er toch aanzienlijk meer dan tongzoenen en een babbeltje geboden worden. Dat vind ik een prijs waarbij tongen, PZC, CIM en anaal geboden zouden moeten worden. Voor een "normale" wip met tongen en pzc ga ik bij uitzondering tot aan 200 vandaag de dag, maar dan moet het wel een Nederlandse / Vlaamse meid zijn die én echt helemaal mijn ding is én die een topservice biedt waarbij al mijn wensen in vervulling gaan (oa. dirty talk, vandaar mijn voorkeur voor Nederlands/Vlaams).
Anders dan op mijn gebruikelijke adresje moest ik nog voordat de dame verscheen 220 neerleggen voor 90 minuten. De extra's vroeg de dame op de kamer. Dan ga je niet meer zomaar lopen.
 
Anders dan op mijn gebruikelijke adresje moest ik nog voordat de dame verscheen 220 neerleggen voor 90 minuten. De extra's vroeg de dame op de kamer. Dan ga je niet meer zomaar lopen.
Kende je haar al? Zo te lezen niet. Want dan had je geweten wat er ging komen.
Advies: nooit vooraf betalen, eerst beneden - voordat je op de kamer bent - duidelijke afspraken maken met de dame.
Niet dat je daarmee elk risico op bijbetalingen kunt wegnemen, maar hopelijk wel iets verkleinen.
Als je de dame niet kent, kan ze je alsnog naaien met een waardeloze service.

Een pijnlijke ervaring, beschouw het als leergeld. Dit soort situaties hebben we allemaal meegemaakt.
 
Dat kan zijn, maar ik reserveer enkel bij dames waarbij ik weet dat het goed is.
Reserveren bij een onbekende dame doe ik niet.
Wil haar eerst in het echt gezien en ervaren hebben.
Reserveren is pas iets voor de tweede date.

Bij een privehuis stellen de meiden zich voor en dan komt meestal de gastvrouw vragen of je een keuze hebt kunnen maken.
Ik zeg dan altijd "ja, mits......" en dan krijg ik altijd te horen "ik zal het meisje roepen, kunnen jullie even praten en dan betaal je dan aan haar ook de kamerhuur." Of de gastvrouw komt later terug voor de kamerhuur. ik wil in de separé duidelijkheid en betalen. Dan zijn verrassingen of de kans er op op de kamer kleiner.
 
Ik had vorige november een afspraak die toen niet door kon gaan omdat ze letterlijk) iets aan de hand had.
In het voorjaar heb ik het dan opnieuw geprobeerd. Nu wel met succes. Je moet wel een dagje of zo op voorhand een afspraak vastleggen, anders vis je wellicht achter het net.

De ronduit prachtige foto's triggerden mij. Die tonen inderdaad de dame, maar er zitten wel goeie filters overheen. In de realiteit is het allemaal net ietsje minder: iets minder volle tieten (maar nog altijd erg lekker) bv. Maar ik wil haar zeker niet te kort doen: het blijft een mooie verschijning.

Ze komt prettig over, geïnteresseerd en zonder tijdsdruk. Ik bleek achteraf langer dan een half uurtje binnen geweest te zijn.

Voorafgaand douchen was met z'n tweetjes. Redelijk doelgericht (lokale hygiëne), niet echt sensueel bedoeld. Achteraf douchen was ook nog mogelijk.

Omdat het de eerste keer met haar was, heb ik mij beperkt tot het basispakket. Tongzoenen en pzc waren allebei 25 euro extra. Dat vond ik het een beetje duur maken, zeker afgezet tegen mijn saunaclubervaringen. Pmc dan maar. Dat deed ze goed. Dat as ook zo wat de andere diensten betrof. Alsof ze helderziende was, speelde ze uitgebreid met mijn tepels (vind ik errug leuk). Mijn HP kwam in doggy. Een heerlijk zicht op haar sterretje terwijl ze zachtjes haar kontje op en neer bewoog en op 1 of andere erg lekkere manier mij op die manier zachtjes met haar kutje knijpend klaar maakte.

Haar foto's bezorgen mij moeiteloos ook nu nog een erectie. De gedachte aan de sessie ook wel, al is de realiteit een mooie jonge vrouw maar geen playboymodel zoals op de foto's.
Ga ik haar nog bezoeken? Niet per sé. Iets verder rijden en ik ben bij diverse saunaclubs en daar zijn de prijzen meer dan concurrentieel, zeker omdat 'extra's' zoals pzc en TZ daar meestal standaard zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan