Algemeen Algemeen, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees wisselende reviews. Sommige heren verwijzen weer naar een huis in made.

Is er iemand nog recent geweest? Alles ziet er erg netjes uit en aangezien ik enkele hele slechte ervaringen heb gehad met prive ontvangst zoek ik nu een betrouwbaar adres.
 
Ben ook erg benieuwd… of er al iemand geweest is.

Hoop dat ze nog even blijft, komende 7 dagen nog erg druk. Daarna snel een afspraak maken
Viel tegen.
Heeft geen mooi gezicht.
Volgensmij veel aan gesleuteld. Botox ofzo.

En dan de misleiding dat het niet om een nederlandse dame gaat. Maar om een spaanse

Ook is alles wat extra kan , is dan ook een extra en moet voor betaald worden.
Er staat dat ze 34 is. Maar lijkt meet op 45

Ik vind het het geld niet waard.
Dat is mijn beleving en ervaring
 
Viel tegen.
Heeft geen mooi gezicht.
Volgensmij veel aan gesleuteld. Botox ofzo.

En dan de misleiding dat het niet om een nederlandse dame gaat. Maar om een spaanse

Ook is alles wat extra kan , is dan ook een extra en moet voor betaald worden.
Er staat dat ze 34 is. Maar lijkt meet op 45

Ik vind het het geld niet waard.
Dat is mijn beleving en ervaring
Dat is voor mij al reden genoeg om af te haken.

Sprak ze wel Nederlands?
Ik kwam erg graag hier en jaren veel geweest. Jammer dat de laatste tijd de dames daar voor alles zowat extra vragen. En de pareltjes zijn zeldzaam helaas
 
Dat is voor mij al reden genoeg om af te haken.

Sprak ze wel Nederlands?
Ik kwam erg graag hier en jaren veel geweest. Jammer dat de laatste tijd de dames daar voor alles zowat extra vragen. En de pareltjes zijn zeldzaam helaas
Ze sprak nederland met een zwaar overheersend spaans accent. Als ze uberhaupt nederland is. Dan is dat maar voor een heel klein beetje.
 
Er is hier op het moment een soort vliegenplaag omdat er in de omgeving gemest wordt. Niet echt smakelijk als de vloer vol dode vliegen ligt en de dame haar best moet doen om je lul niet te hoeven delen met een vlieg.
 
was bij cleo pas maar was niet echt mijn ding...zag er wel goed uit maar geen extra servicemogelijkheden jammer... dan wordt het toch een beetje raamservice en dan is het toch echt te duur...
 
Terug
Bovenaan Onderaan