Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
257
03/07/21
492
12
Link naar advertentie
https://www.rvp-girls.nl/
Rendez-Vous is een privé huis gelegen in de polder van Made. Hierdoor ligt het lekker discreet, en is het ook niet inloop huis met dronken mensen / groepen. Er zijn daar 8 Kamers variërend in grote (hebben wel allemaal een douche) en zijn allemaal netjes ingericht. ook zijn er altijd voldoende handdoeken en lakens op de kamers. De meeste dames werken er al lang wat in mijn gevoel betekend dat er een goede sfeer hangt.

Op de site zelf worden geen prijzen vernoemd echter €235 voor 90min. en €300 voor 120 is mijn ervaring. Voor trio's hebben ze een korting regeling.

de openingstijden zijn MA t/m ZA van 11:00 tot 00:00

Ook de gast vrouwen en heer zijn ook altijd in voor een praatje (ik heb wel eens meer dan een uur gezellig met Marsha en Albert zitten na praten).
 
@Marcellus: Jij bent duidelijk van de lange afspraakjes;).

Ik heb ook geïnformeerd naar de prijs voor 60 min. en dat komt in dit huis neer op 150 euro. Snap niet waarom ze die prijzen niet gewoon op de website vermelden, want volgens mij zijn ze al lange tijd op dit niveau. Overigens moet ik mijn eerste bezoek, dat al heel lang gepland staat, nog altijd brengen aan dit huis. Ik wacht hier nog mee totdat ik mijn tweede vaccinatie heb gekregen.

Misschien ligt het aan mijn onervarenheid met het bezoeken van privéhuizen, maar ik ben nog wel benieuwd hoe het zit met de woonkamer waarin je de dames kunt ontmoeten; Moet ik me dan voorstellen dat daar alle dames zitten en je als gast daar gewoon tussen gaat zitten en lekker ongedwongen een gesprek kunt aanknopen met meerdere dames of wordt er al snel aangestuurd om met een dame mee de kamer op te gaan indien je een gesprek aangaat?
 
@Karmageddon voorstellen kan op 2 manieren.
de seperaree - dit is een klein hokje met een stoel waarna de dames één voor één zich voor komen stellen. De tweede is in de woonkamer hier staan een paar grote zetels (welke ik thuis wel wil hebben) en dan komen de dames langs, en blijven soms ook staan te wachten. in de woon kamer zie je het meeste en ok eventueel andere gasten. Als ik een voorstel ronde laat doen dan is het in de woon kamer.
 
Volgens mij is het de bedoeling dat je plaatsneemt in de woonkamer met je drankje dat je krijgt aangeboden en na 10 minuten je keuze wel gemaakt hebt. De dames zitten ook niet standaard in de woonkamer maar komen daar heen om zich voor te stellen. Ik heb hier vrij veel geld heengebracht en hoewel ze niet heel goedkoop zijn wel altijd veel waar voor mijn geld gekregen. Ervaringen waren altijd goed tot uitstekend. Dat is bij privé ontvangst altijd maar afwachten, daar voel je je soms bijna opgelicht. Het is jammer dat het voor mij zo ver rijden is anders was ik zeker vaker gekomen. Voelt ook als een prettige en veilige omgeving voor de dames (ook voor jezelf trouwens)
 
Overigens is het raadzaam vooraf een afspraak te maken. Het is inmiddels een heel druk huis geworden en als je op de bonnefooi langs komt loop je de kans dat je mis grijpt. Je kan natuurlijk ook vlak voor je vertrekt even bellen. Afspreken is altijd goed gegaan.
Daarnaast is het volgens mij beleid dat iedere dame NL spreekt (ik vind dat wel belangrijk voor de connectie). Er zitten ook aardig wat hobbyisten, tongzoenen en dames die zelf er van genieten kom je er ook relatief veel tegen is mijn ervaring.
En zoals TS ook al aangeeft: de dames blijven er vaak ook, als ze er niet meer op staan, dan zijn ze waarschijnlijk gestopt en niet gevlucht naar een ander huis. Een goed teken!
En inmiddels is het huis zeker niet veel duurder dan de andere huizen, een paar jaar terug misschien nog wel, maar E150 voor een uur is nu in het westen langzaam maar zeker de norm aan het worden.
 
Is ook zo. Maar met pzc erbij zit je wel op 200. Terwijl je bij ontvangst meestal op 150 totaal zit daarvoor. Al heb ik het er graag voor over hoor, maar er zijn ook mensen waarvoor dit echt een afweging is.

Ik begreep dat het voorheen altijd voornamelijk druk was overdag. Is het nu savonds ook zo druk? Vind het altijd wel fijn om op de bonnefooi te gaan als je geen specifieke dame wilt boeken. Uitkiezen van een plaatje blijft toch lastig...
 
Dank voor alle informatie en de positieve signalen. Ik heb nu wel een aardig beeld van wat ik kan verwachten en denk dat ik de eerste keer even van tevoren check en/of bel welke dames er aanwezig zijn en vervolgens in de woonkamer kennismaak met de dames. Normaal gesproken heb ik weinig met voorstelrondes maar de foto's van de dames bij privéhuizen zijn ook vaak heel vertekenend heb ik gemerkt en in 10 minuten lukt het mij wel om een keuze te maken:sneaky:
 
Ben ik kippig of zie ik Sem niet meer tussen de dames staan? :(
Verdorie, geloof het of niet, maar ik was stellig van plan om haar mijn eerstvolgende wandelgelegenheid te bezoeken.
Ik ben inmiddels toe aan een vurige, sturende dame met goede skills.
 
Ik vind de website erg slecht. Van de meeste dames staat er maar één foto op, die vaak ook nog heel nietszeggend is, bijv. dames met jurkjes aan of van de achterkant genomen, zodat je niets kunt zeggen over het uiterlijk. Ook word van de meeste dames de leeftijd niet vermeld; dat vind ik verdacht.
 
Tja, het is een bepaalde policy. Ik kan wel zeggen dat ik slechts één keer wat teleurgesteld was in het uiterlijk van de dames en alle andere keren was ik toch wel verrast. Er zitten daar echt heel mooie dames! En er loopt ook een dame rond die er 20 jaar jonger uit ziet dan ze is, dus waarom zou je dan een leeftijd er bij zetten?
Ik weet dat er ook privehuizen zijn waar ze nogal wat druk op de dames leggen om duidelijke foto's op de site te zetten waar de dames vanwege herkenbaarheid niet altijd toe bereid zijn. Op dat punt wordt bij RVP zeker rekening gehouden met wat de dames wensen.
 
Ik vind de kwaliteit van de dames in dit huis naar beneden haar. Je hebt natuurlijk nog topper zoals Chantal, maar helaas de andere toppers zoals Dina, Jill, Angelina, Sophie en Lara zijn helaas verdwenen. Hopelijk komen nieuwe schoonheden weer hier. Het is namelijk een heel leuk en discreet huis.
 
Hee medewandelaars,
Ik zou wel eens wat nieuws willen proberen maar weet niet goed wie wat kan wil en doet miss jullie ervaring met dames in made die extreme dingen doen?(bvb. anaal, golden shower of andere dingen) pb mag
 
Als ik op de foto's af ga zitten er wel een paar spetters daar.
Zijn de foto's daar wel een beetje betrouwbaar of zijn ze net zo bewerkt als bijv. DS uit Den Haag? Want daar kunnen ze het wel erg bont maken……Een heks kunnen ze er uit laten zien als een super fotomodel?
 
De meeste foto's kloppen wel. Er zitten daar ook echt mooie dames: natuurlijke schoonheden ook vooral.
Brit is één van de weinigen waar de foto zwaar bewerkt is, die is zeker niet lelijk, maar lang niet zo'n stunner als de foto's suggereren. Eva schijnt ook tegen te vallen.
Wie ook mooi zijn, zijn Nathalie en Lisa, al hebben die geen foto's.
 
Het mag dan waar zijn dat mooi voor iedereen anders is, maar RVP is toch wel één van de huizen die qua uiterlijke schoonheden beslist bovenaan zal staan bij heel veel wandelaars. Even afgezien van de duurdere clubs (heb ik geen zicht op) denk ik bovenaan samen met Salon 261 en misschien Diane's Secret. Tenzij je een heel specifieke smaak hebt natuurlijk.
En wat @Strûner schrijft had ik ook wel eens begrepen: ze komen er echt vanuit het hele land naar toe.
Beter wel even reserveren vooraf (OK, dat maakt de gok nog groter, maar het kan soms erg druk zijn).
 
Ik kom zelf ook al een tijdje bij RDV en ik moet zeggen dat het grootste deel van de dames "pretty good looking" zijn .. veelal mooie lichamen, mooie borsten en een knap uiterlijk. Ook zijn ze supervriendelijk en redelijk meegaand als GFE. Beter dan bij veel van de Saunaclubs in Duitsland of Nederland, waar je toch wel moet zoeken voor echt aantrekkelijke dames en de vriendelijkheid is daar ook regelmatig ver te zoeken.
Met betrekking tot prijzen heb ik nog wel een vraagje ... je betaalt +50 EURO voor oraal zonder, maar tot nu toe heb ik nog geen dames meegemaakt die je dan in hun mond laten exploderen ... terwijl dat toch (indien goed gedaan) de ultieme sensatie is (bij mij toch).
Heeft iemand daar ervaring mee ??
 
Ik zou bij RVP ook geen dame weten die CIM aanbiedt.
Het is ook een relatief riskante handeling vanwege (klein) risico op HIV.
Sowieso kom je het in privehuizen heel weinig tegen, ik zou maar één DVP van een privehuis weten te noemen, maar die zit niet bij RVP.
 
Heeft iemand ervaring met Juliette, RDV Made ?
Hoe oud is ze en is ze echt naturel rood? Alle info welkom. Vooral is ze leuk ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Juliete is zo'n beetje het beste geheim van Made voor de liefhebber.is vaak op de kamer voor langere tijd,het is een sexbeest zonder schaamte ,ze is een puur natuurlijke rooie geile donder van ongeveer 35 jaar.de omschrijving van haar op de site van RVP is 100 % waar (en dat is niet altijd)als je je ding doet of eigenlijk gezegd zij is klaar met jou lol.dan kun je er nog een heel leuk gesprek mee hebben.die meid is puur natuur en ze maakt geen onderscheid tussen dik of dun jong of oud.ze is een pure liefhebber.heb je wensen leg het haar voor want ze vind bijna alles geil en leuk.je zou kunnen zeggen dat het letterlijk haar hobby is.dus kortom,wil je een top tijd en je gaat voor de eerste keer mee op kamer met haar voor een half uur ,krijg je spijt dat je niet langer hebt geboekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan