Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat de een gezellig en fijn vind hoeft de ander nog niet zo te vinden :)
Oh ja zeker, gewoon doen wat je wel prettig vindt hoor. Ik zou het helemaal niet erg vinden om meer lui tegen te komen, maar heb tot nu toe eigenlijk altijd alleen in de huiskamer gezeten. Op een enkele wandelaar met dame na die door de huiskamer moet naar de paar kamers die er achter liggen. Wat dat betreft ook niet handig voor de klanten die liever niemand tegen willen komen...
 
Ik weet me nog goed de datum van mij allereerste bezoek aan RVP te herinneren: donderdag 16 april 1998. Toen nog een echte jongeman van 23 jaar. De eerste dame, een intelligente blondine afkomstig uit Friesland gekozen zo weet ik nog. Toen had je - zoals we allemaal nog wel weten - nog geen navigatie. Aan een bewoonster in Made die met haar tuin de voorjaarsvoorbereidingen trof, de weg gevraagd. "Welk huisnummer moet u precies zijn dan", was haar vraag. Ehm... nummer 15. "Oh ja, heel makkelijk hoor".... of ik toen rood aansloeg weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ik tussen wat relaties door, veel goede herinneringen aan bezoekjes veelal in de late avond heb overgehouden. Vanuit mijn huis is het een leuke rit richting Made. Na een douche thuis, lekker fris en fruitig met een lekker trance-muziekje aan, is het altijd genieten geweest.
 
Hoi, hebben jullie tips voor me. Nu 2x geweest en zou voor volgende liefst niet te oude geile dame met grote borsten bezoeken. Tips? Niet enorm ervaren dus daar moet ze mee kunnen omgaan.
 
Wat vond je van haar lippen. Ik vond haar heerlijk zoenen alleen jammer dat de schaamlippen wat naar buiten komen. Ze kreunt wel lekker mee idd maar heeft een zwaardere stem en dat is wel iets wat ik jammer vindt. Verder een heel Geile meid
Is er dan een nieuw meisje wat onder deze naam werkt? De Amber waar ik mee heb afgesproken in het verleden had geen tattoo op de buik en een "innie" zoals ze dat in het engels zeggen geloof ik. Dus geen schaamlippen die naar buiten steken. Is het nog wel het zelfde meisje?
 
Aha. Dat van in de dertig vind ik meer bij mijn eigen leeftijdsgroep passen, plus het feit dat ik over het algemeen op getinte dames val, lijkt Alicia voor mij een prima keuze. Heeft zij geen tatoeages? Want daar ben ik weer niet zo van. Kijk, van een tatoeage op 1 arm kan ik zelfs wel mooi vinden, maar dan echt niet meer dan dat! Verder houd ik of zie ik graag altijd wel een oogmake-upje. Nog een laatste vraag: haar lengte van 1m 72 klopt, of is dat inclusief hoge hakken?
 
Aha. Dat van in de dertig vind ik meer bij mijn eigen leeftijdsgroep passen, plus het feit dat ik over het algemeen op getinte dames val, lijkt Alicia voor mij een prima keuze. Heeft zij geen tatoeages? Want daar ben ik weer niet zo van. Kijk, van een tatoeage op 1 arm kan ik zelfs wel mooi vinden, maar dan echt niet meer dan dat! Verder houd ik of zie ik graag altijd wel een oogmake-upje. Nog een laatste vraag: haar lengte van 1m 72 klopt, of is dat inclusief hoge hakken?
Nee lengte klopt ,en ze heeft een kleine tatoeage op haar onder been dacht ik niet storend kan mij vergissen .maar ze is mooi en heeft prachtige billen en kan heerlijk pijpen verders kan je lekker knuffelen met haar .ik vind haar een topper
 
Mijn god zeg wat is rvp aan het afglijden. Ik kwam er vroeger graag met toppers zoals Linda, maar tegenwoordig is de line up elke keer slechter. De laatste keer dat ik me door Marscha erin heb laten luizen heb ik niet eens sex gehad met de dame nadat de kleertjes uit gingen, zo teleurgesteld was ik. Ik zal haar naam niet noemen maar ik voelde me wel echt genaaid door die eigenaresse Marscha die alles doet om je portemonnee te legen, inclusief heel misleidende beschrijvingen van de dames, verbaal alsmede geschreven. Bah!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn god zeg wat is rvp aan het afglijden. Ik kwam er vroeger graag met toppers zoals Linda, maar tegenwoordig is de line up elke keer slechter. De laatste keer dat ik me door Marscha erin heb laten luizen heb ik niet eens sex gehad met de dame nadat de kleertjes uit gingen, zo teleurgesteld was ik. Ik zal haar naam niet noemen maar ik voelde me wel echt genaaid door die eigenaresse Marscha die alles doet om je portemonnee te legen, inclusief heel misleidende beschrijvingen van de dames, verbaal alsmede geschreven. Bah!
Of je. Bent heel wat gewent .want ik vind mij niet in wat je zegt altijd een goeie date gehad met leuke dames zijn altijd spontaan en aardig 🥰 en ook de dame bij de deur is vriendelijk .misschien heb je het gewoon een keer verkeert getroffen is jammer voor je .en de dames die trof deden hun best om het naar mijn zin te maken ik heb geen klagen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Of je. Bent heel wat gewent .want ik vind mij niet in wat je zegt altijd een goeie date gehad met leuke dames zijn altijd spontaan en aardig 🥰 en ook de dame bij de deur is vriendelijk .misschien heb je het gewoon een keer verkeert getroffen is jammer voor je .en de dames die trof deden hun best om het naar mijn zin te maken ik heb geen klagen
Er lopen daar echt nog wel een paar toppers rond zoals Lizzie en Merel, maar feit blijft dat ik het in de afgelopen jaren heb zien aftakelen. Die sporadische toppers zijn er bovendien zelden en als ze er zijn, zijn ze soms een week van tevoren volgeboekt omdat vaste gasten heel goed weten dat ze anders bot vangen. Ik durf te beweren dat ruim 90% van de line up nu echt niet eens een kwart van het tarief waard is en dat was vroeger anders. Je komt af op wat de eigenaresse Marscha over de telefoon beschrijft als een" jonge toppertje, ontzettend mooi en classy en slank" en eenmaal aangekomen komt ze aanzetten met het tegenovergestelde. De gemiddelde gast heeft heel wat kilometers er opzitten en heeft zich ingesteld op een date en gaat er dan voor, maar god wat een afzetter ben je dan. Zij is door de jaren heen ook echt veranderd in negatieve zin. Alleen maar geld verdienen. Geen respect.
 
Als ik zo de gemiddelde recensies lees van het huis en de paar dames die ik er weleens bezoek in gedachten neem, dan heb ik niet de indruk dat er andere wandelaars zijn die het nou heel erg achteruit vinden gaan. Ja, er zit weleens een dame bij waarvan je denk: waarom is die nog niet er uit gekegeld, maar voor het overgrote deel zie ik lovende verhalen.
 
Als ik zo de gemiddelde recensies lees van het huis en de paar dames die ik er weleens bezoek in gedachten neem, dan heb ik niet de indruk dat er andere wandelaars zijn die het nou heel erg achteruit vinden gaan. Ja, er zit weleens een dame bij waarvan je denk: waarom is die nog niet er uit gekegeld, maar voor het overgrote deel zie ik lovende verhalen.
Ik zou bijna zeggen, ga eens langs en probeer een van de nieuwe dames voor 160 eur. Kijken of je dat money well spent vindt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan