Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou bijna zeggen, ga eens langs en probeer een van de nieuwe dames voor 160 eur. Kijken of je dat money well spent vindt.
Bij de nieuwe is Kathy top, Daisy prut, maar er zijn daar iets van 30 dames. Is het dan nuttig om te vallen over die handvol die minder zijn, terwijl veruit de meerderheid wel goed tot uitstekend is?

Afglijden is voor mij wel iets anders dan af en toe wat mindere dames. Marscha heb ik zelf nooit nodig gehad als keuzehulp, dus daar kan ik verder niks over zeggen, maar ben er altijd netjes behandeld en heb er op één keer na nooit een teleurstelling gehad.
 
Bij de nieuwe is Kathy top, Daisy prut, maar er zijn daar iets van 30 dames. Is het dan nuttig om te vallen over die handvol die minder zijn, terwijl veruit de meerderheid wel goed tot uitstekend is?

Afglijden is voor mij wel iets anders dan af en toe wat mindere dames. Marscha heb ik zelf nooit nodig gehad als keuzehulp, dus daar kan ik verder niks over zeggen, maar ben er altijd netjes behandeld en heb er op één keer na nooit een teleurstelling gehad.
Ik zou niet spreken over veruit de meerderheid, maar een kleine minderheid. Dat geef ik wel toe. Lizzie en Merel zijn echt top. Voor de rest, volgespoten lippen, veel te veel ingrepen, onder de tatoos, dames zoals Amber die niks willen maar er als een zak aardappels erbij liggen totdat de tijd voorbij is, dames van dik in de 40 die als twintiger worden gepresenteerd en dames met overgewicht die als slank worden gepresenteerd. Er zijn weliswaar 30 dames maar in de praktijk is het dagelijks bijna altijd dezelfde line up, met vrijwel altijd Violet en Emily op de agenda.
 
Hoe ze gepresenteerd worden interesseert me niet, hoe ze zijn wel. De meeste huizen liegen wel in meer of mindere mate over de dames, daar kunnen de dames zelf weinig aan doen denk ik.

Als je je zo focust op uiterlijke kenmerken in plaats van hoe de service van de dames uiteindelijk is, ja dan snap ik dat je teleurgesteld bent. Ik deel jouw mening van die minderheid vooralsnog niet, maar ga grotendeels van de reviews hier uit.
 
Ik zou niet spreken over veruit de meerderheid, maar een kleine minderheid. Dat geef ik wel toe. Lizzie en Merel zijn echt top. Voor de rest, volgespoten lippen, veel te veel ingrepen, onder de tatoos, dames zoals Amber die niks willen maar er als een zak aardappels erbij liggen totdat de tijd voorbij is, dames van dik in de 40 die als twintiger worden gepresenteerd en dames met overgewicht die als slank worden gepresenteerd. Er zijn weliswaar 30 dames maar in de praktijk is het dagelijks bijna altijd dezelfde line up, met vrijwel altijd Violet en Emily op de agenda.
Maar kijk eens hoe druk het altijd nog is ,da's ook niet voor niks dus liefhebbers zat.
Ik wens alle dames van rvp in Made veel gezondheid geluk 🍀 en liefde 🥰 en dat het een leuk jaar voor jullie mag zijn .een tevreden klant 😘
 
Laatst bewerkt:
Mijn god zeg wat is rvp aan het afglijden. Ik kwam er vroeger graag met toppers zoals Linda, maar tegenwoordig is de line up elke keer slechter. De laatste keer dat ik me door Marscha erin heb laten luizen heb ik niet eens sex gehad met de dame nadat de kleertjes uit gingen, zo teleurgesteld was ik. Ik zal haar naam niet noemen maar ik voelde me wel echt genaaid door die eigenaresse Marscha die alles doet om je portemonnee te legen, inclusief heel misleidende beschrijvingen van de dames, verbaal alsmede geschreven. Bah!
Marsha heeft mij juist enkele dates afgeraden… omdat zij wist dat deze niet bij mij paste. Ook zat dames geadviseerd welke zeer goed waren. Natuurlijk blijft het lastig om een klik te adviseren voor haar. Misschien had ze een ander persoon voor.

P.s. waar is Kim op de site gebleven? Deze week was ze er nog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de nieuwe is Kathy top, Daisy prut, maar er zijn daar iets van 30 dames. Is het dan nuttig om te vallen over die handvol die minder zijn, terwijl veruit de meerderheid wel goed tot uitstekend is?

Afglijden is voor mij wel iets anders dan af en toe wat mindere dames. Marscha heb ik zelf nooit nodig gehad als keuzehulp, dus daar kan ik verder niks over zeggen, maar ben er altijd netjes behandeld en heb er op één keer na nooit een teleurstelling gehad.
Mee eens!
Zelf hecht ik ook meer waarde aan reviews op o.a. dit forum dan dat ik me laat adviseren door de madame. En ik denk dat er bij heel veel profielen wel 'vergissinkjes' staan of dat een cup B naar een D wordt afgerond...
Het voordeel van privéhuizen zoals RVP vind ik juist dat je er nog wat te kiezen hebt. Veel beter dan online een meisje uitzoeken en dan aankomen en zwaar de p in hebben dat je ze er (totaal) anders uitziet dan verwacht.
In Made echt nog wel toppers hoor, zoals mijn persoonlijk favoriet Lizzie, maar Merel hoort ook bij de top - en on top zijn ze helemaal top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Paar weekjes geleden kamer 8 (denk ik, beneden met bad) hing er een heel onfrisse geur. Niet zo vreemd met een volle wasmand, die open stond. Misschien als het druk is tussendoor even beter cleanen en luchten? Natte handdoeken en zwetende klanten yukkh. Bederft een beetje het plezier en dat bij een huis van naam.
 
Ik wens alle dames van R V P in made in hele fijne en mooie Valentijns dag 💚💛🧡❤️! En ook vlinder van huize Sandra in Breda 💜🩷🩵
Ik wens ook de dames van RVP Made een mooie valentijn, jammer dat ik morgen geen tijd heb om een bezoek te brengen....ik ken op een paar na alle dames en heb altijd goed ''contact"". En ook de gastvrouwen zijn geweldig spontaan.
( ik weet van een paar dames dat ze dit lezen) tot snel........
Groetjes en knuffels, Peter P
 
Ben ik ook wel benieuwd naar 😀
Chayenne is een hele mooie dame en ontzettend aardig ( vrolijk)met een fantastisch lichaam .
Echt de moeite waard.
Chayenne is een hele mooie dame en ontzettend aardig ( vrolijk)met een fantastisch lichaam .
Echt de moeite waard.
Ik ben al verschillende keren bij Chayenne geweest, en het was elke keer goed en vooral lekker.
Ik gaat haar zeker meer bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand ervaring met Nathalie ben benieuwt naar haar van de week is ze er op woensdag

je hebt zelf gereageerd op de recensie :)
 

je hebt zelf gereageerd op de recensie :)
Ja klopt maar dat was lang geleden en wou weten hoe ze nu is bedankt voor de reactie
 
Ik ga de agenda van RvP weer beter in de gaten houden, want volgens de website is de Limburgse Donna er weer. Ik wil wel proberen of ze nog net zo lief en lekker is als een aantal jaar geleden....
 
Laatst bewerkt:
Naar Donna ben ik ook benieuwd. Daarnaast vind ik RVP een prima huis, net als eigenaresse Marsha. Alweer een poosje geleden dat ik er voor het laatst was. Overigens wat me al eerder was opgevallen.....geen enkel bericht over Irene terwijl zij jaren lang al standaard op de woensdagavond ontvangt. Heel ver terug in de tijd heb ik haar bezocht. Zoals beschreven een intelligente dame met een mooi gezicht! Maar ja, dat was toen. Iemand haar weleens of onlangs bezocht????
 
Terug
Bovenaan Onderaan