Recensie Rita, Landhuisje, Overloon 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Onetwo

Newbie
1
28/12/22
1
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/overloon/1221890-rita
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Op bezoek geweest in overloon bij landhuisje.
Met rita naar kamer.
Fotos waarmee geadverteerd wordt zijn jaren geleden genomen.
Zoenen doet ze niet.
Pijpen zeer matig.
Gast wat passief op je liggen.
Alle voorstellen worden afgekeurd.
Zeer passief en ongeintreserd.
Spaar je geld en zoek een andere dane
 
Op bezoek geweest in overloon bij landhuisje.
Met rita naar kamer.
Fotos waarmee geadverteerd wordt zijn jaren geleden genomen.
Zoenen doet ze niet.
Pijpen zeer matig.
Gast wat passief op je liggen.
Alle voorstellen worden afgekeurd.
Zeer passief en ongeintreserd.
Spaar je geld en zoek een andere dane
Bedankt! Scheelt mij weer een teleurstelling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De dames kwamen zich voorstellen en Rita kwam op me over als een vriendelijke en spontante dame. Vond haar figuur er ook sexy uitzien!

Ze kon maar max een half uur aangezien ze daarna al een afspraak had staan, maar dat was voor mij wel prima want dan kon ik eerst ervaren hoe ze is.

Eenmaal op de kamer gedoucht en daarna op bed gaan liggen, condoom over mijn pik en daar begon ze heerlijk rustig te pijpen. Een heerlijk gevoel en mooi uitzicht op haar tieten.

Daarna kwam ze bovenop me zitten waarbij ik haar lekkere kont kon vastpakken en kon neuken, tijdens het neuken kuste ze me in mijn nek waarbij ik nog geiler werd. Het was steeds lastiger om het vol te houden en spoot na een paar minuten de condoom vol. Nog even nagepraat en met een voldaan gevoel naar huis toe.

Al met al een hele vriendelijke, nette en sexy dame. Spreekt uitstekend Nederlands en houd van een praatje. Ik kan me totaal niet aansluiten bij de andere recensie die slecht is, heb echt een leuke tijd daar gehad :)
 
Recent bij Rita geweest in het Landhuisje. Op de bonnefooi gegaan, en van de 4 gepresenteerde dames zag zij er het vriendelijkst en appetijtelijkst uit. Foto's op kinky zijn echter wel gedateerd. Na het douchen op bed gevleid en kwam ze over me heen hangen en opgeilen. Dat deed ze wel goed. Al vrij snel een condoom er om en pijpen en daarna er op en er in. Had voor 3 kwartier afgesproken, maar achteraf bleek ik net 30 minuten binnen te zijn geweest. Vriendelijke dame, sex was wel lekker, maar toch… Beetje gevoel van afwerken. Mooie locatie wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan