GB A&F in Tiel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog meer mensen die van plan zijn te gaan volgende week woensdag? Ik ben wel erg benieuwd naar deze dame Debbie er staan maar twee foto's maar die zijn beide wel interessant.

Maar dit topic gaat over verschillende dames maar de organisator lijkt elke keer dezelfde?

Vooral het aantal personen lijkt me wel vrij veel met 10 man "vechten" om drie plekjes is dat niet wat much? Ik heb wel wat ervaringen met een (bare/gang-bang) maar max 5 personen maar dit wordt dan wel nieuw
 
10 man is daar helemaal geen probleem. Ben nu twee keer geweest en al na 30 minuten rusten de meeste uit of gaan al weer weg. Iedereen gunt elkaar zijn moment(en). Ik geil op een vol mondje en dan lekker tongen. Debbie geniet daar zicht en voelbaar ook van. Meestal ook wel wat bi mannen aanwezig wat het extra geil( voor mij dan ) maakt.
 
Ik ben zaterdag geweest. Petra was deze keer aan de beurt. Wat een lekkere dame. Lekker figuur. Mooie tieten en een lekker sappig kutje. Er waren 11 mannen en iedereen kwam aan de beurt. Anaal, DP, doggy, missio. Op het einde pijpte ze me lekker op de rand van het bed. Omdat ik al een week niet had gerukt spoot ik een grote dikke lading zaad in haar mond wat ze gulzig doorslikte.. Heerlijk...
 
Ik ben zaterdag geweest. Petra was deze keer aan de beurt. Wat een lekkere dame. Lekker figuur. Mooie tieten en een lekker sappig kutje. Er waren 11 mannen en iedereen kwam aan de beurt. Anaal, DP, doggy, missio. Op het einde pijpte ze me lekker op de rand van het bed. Omdat ik al een week niet had gerukt spoot ik een grote dikke lading zaad in haar mond wat ze gulzig doorslikte.. Heerlijk...
Hmmm die Petra ken ik nog niet vemoed ik. Debby wel (jammie). Waar zouden we Petra van kunnen kennen?
 
Vandaag een geweldige middag gehad bij A&F in een klein dorpje niet ver bij Tiel vandaan.

Na aankomst even gepraat met Frank, en na het financiële gedeelte afgehandeld te hebben, heb ik mezelf uitgekleed, opgefrist en ben ik de gangbang ruimte ingegaan.
Ik was wat later dan de rest en bij binnenkomst was Petra al lekker bezig met pijpen terwijl ze doggy geneukt werd.

Ik was al snel aan de beurt voor een lekkere pijpbeurt, ze maakte me snel stijf en na een poosje vroeg ze: "ben je wel eens door een man gepijpt ?"
De vraag verraste me en ik zei : "nee dat heb ik nog niet meegemaakt " waarna ze vroeg of ik dat misschien zou willen.
Ik had wel eens met de gedachte lopen spelen, maar nog nooit de stap durven zetten, ik was inmiddels aardig opgegeild en ik zei: "ja dat wil ik wel proberen" ze wenkte de man naast mij, en samen pijpten ze me een tijdje om en om, wat ik echt supersupergeil vond, misschien is het tijd om mijn bi kant eens te gaan ontdekken :p.

Na dit (voor mij ) onverwachtse voorval heb ik nog heerlijk gespeeld met Petra, eerst in missio geneukt, daarna DP, en nog een keer anaal.

Aan het eind werd ik zelfs nog even gemasseerd door Petra.

Het was een erg geslaagde middag, Petra is een mooie vrouw van begin 40, ze heeft een heerlijk lichaam, lief gezicht, pracht kont en mooie borsten.

Er was denk ik in totaal een man of 10 wat prima kan in de beschikbare ruimte bij A&F.

Nu ff op zoek naar een bi gangbang....

Petra bedankt, ik ben alleen vergeten om te vragen of je zelf ook genoten hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zaterdag geweest. Petra was deze keer aan de beurt. Wat een lekkere dame. Lekker figuur. Mooie tieten en een lekker sappig kutje. Er waren 11 mannen en iedereen kwam aan de beurt. Anaal, DP, doggy, missio. Op het einde pijpte ze me lekker op de rand van het bed. Omdat ik al een week niet had gerukt spoot ik een grote dikke lading zaad in haar mond wat ze gulzig doorslikte.. Heerlijk...
Ik was afgelopen zaterdag een van de deelnemers bij de GB van Petra. Mooie vrouw die giechelend iedereen om de beurt afzoog.
Petra maakte er werk van. Zeer gewillig en actief. Eerst kwam ik klaar in haar mondje. Toen ik weer een beetje bij kwam mocht ik haar neuken in haar kontje. Een paar keer werd ze dubbel geneukt. In kut en kont. Petra is een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Morgenavond is er weer een GB, dit keer met Debby. Jammer dat het in de avond is, kan ik helaas niet…..vooral de bi-component (oraal) vind ik aanlokkelijk.
@Gentlelover: als je die bi gangbang gevonden hebt, lees ik het graag!
Ja die heb ik gevonden, met Petra bij A&F ;), maar het zal bij de GB van Debby ook wel kunnen als daar bi man(nnen) bij aanwezig zijn.

Ik zag bij de advertentie van Charlotte staan dat Frank indien gewenst ook oraal gevend en nemend aanwezig kan zijn, maar dit is wat mij betreft een iets te groot leeftijds verschil.

Je moet gewoon een keer gaan, en dan vraag je aan Petra, Debby of wie er dan is of ze het kunnen vragen of er mannen zijn die gepijpt willen worden of willen pijpen door een man.
 
Terug
Bovenaan Onderaan