Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze late middag toch beslist om eens een wandeling te doen. Zaten idd veel andere meiden maar in de schepenenvijverstraat stond er op de hoek toch een hete meid. (Antonia zei ze, blond, zwarte kimono, dus denk wel dezelfde van de reviews..)
Toch wel een toppertje!
Einduur is 23u zoals Horeca. Daarjuist nog eens gevraagd
Ja idd, 100 % Antonella is dit. Ik ook gewwst en was rond 17 u 45 van me. Was opnieuw op en top en is mijn favoriete. Heel blij dat ze nu terug heb. Man wat heb ik haar gemist. Zwarte kimono en witte lingerie. String in satijn wit lekker zicht jongens ? en dan mijn hand aan haar kont tot aan den trap en den trap op na haar jawadde twas weer zalig en heet tegelijk. Weer goed kunnen doorpomen en we waren beiden kapot ??noal geluk zei ze dat ik de eerste klant was en dat ze lang en goed geslapen had deze dag ??
 
Stond aan de overkant van Antonella dorisday ? lol ? haar nooit gezien? Blondine en stond nogal dikwijls met de deur open buiten, 1 keer bijgeweest en regelmatig tegen gepraat. Sympathieke meid rust in vrede hierboven lieve meid ik zal jou altijd herinneren als een positief ingesteld meisje
 
Ja idd, 100 % Antonella is dit. Ik ook gewwst en was rond 17 u 45 van me. Was opnieuw op en top en is mijn favoriete. Heel blij dat ze nu terug heb. Man wat heb ik haar gemist. Zwarte kimono en witte lingerie. String in satijn wit lekker zicht jongens ? en dan mijn hand aan haar kont tot aan den trap en den trap op na haar jawadde twas weer zalig en heet tegelijk. Weer goed kunnen doorpomen en we waren beiden kapot ??noal geluk zei ze dat ik de eerste klant was en dat ze lang en goed geslapen had deze dag ??
maak jij hier eens een review van??

want heb denk ik dezelfde dame opgemerkt in de 'Aanwezigheid dames in Gent' topic, zonder reactie

ik vermoed dat het om dezelfde gaat: adres op de hoek, bar Crazy Cabaret, linkse raam van de drie?
 
Hallo beste fanboydude
Ik denk niet dat het nu de moment is om nog reviews te schrijven over Mercedes. De dame is net overleden heb ik gisteren pas gezien. Daarom ook dat ik nu geen reviews ga schrijven over haar uit respect voor haar. Het geeft nu toch geen enkele zin meer om nog iets te schrijven over wat we toen hebben gedaan. Het is ook al ruim 4 jaar geleden geleden dacht ik. Ik kan wel meedelen dat uw vermoeden over de bar klopt en de dame die u in gedachten heeft ook deze klopt.
 
Hallo beste fanboydude
Ik denk niet dat het nu de moment is om nog reviews te schrijven over Mercedes. De dame is net overleden heb ik gisteren pas gezien. Daarom ook dat ik nu geen reviews ga schrijven over haar uit respect voor haar. Het geeft nu toch geen enkele zin meer om nog iets te schrijven over wat we toen hebben gedaan. Het is ook al ruim 4 jaar geleden geleden dacht ik. Ik kan wel meedelen dat uw vermoeden over de bar klopt en de dame die u in gedachten heeft ook deze klopt.
ik denk dat hij het op de dame Antonella had, om een review te schrijven
 
Hallo beste fanboydude
Ik denk niet dat het nu de moment is om nog reviews te schrijven over Mercedes. De dame is net overleden heb ik gisteren pas gezien. Daarom ook dat ik nu geen reviews ga schrijven over haar uit respect voor haar. Het geeft nu toch geen enkele zin meer om nog iets te schrijven over wat we toen hebben gedaan. Het is ook al ruim 4 jaar geleden geleden dacht ik. Ik kan wel meedelen dat uw vermoeden over de bar klopt en de dame die u in gedachten heeft ook deze klopt.
euhm, ok, herlees misschien mijn commentaar en de tekst van jou die ik quote.
en de commentaar van fisforfamily

maar hoe jij erbij komt dat ik vraag naar een review over Mercedes terwijl je tegelijk mijn bericht bevestigd over de dame van wie ik wél een review zou willen lezen, is mij een raadsel.

heel rare hersenkronkel van jou


edit:
omdat je uit iets duidelijks toch nog in een misverstand kan omvormen: ik zou graag een review willen lezen over 'antonella', alé ik vermoed dat de dame die jij zonet bevestigde dezelfde dame is over wie ik het had, die in de hoek zit, linkse raam, bar crazy cabaret
Ik heb dus nergens ook maar iets gevraagd over ene Mercedes ? bizar dat jij dat dacht
 
Laatst bewerkt:
euhm, ok, herlees misschien mijn commentaar en de tekst van jou die ik quote.
en de commentaar van fisforfamily

maar hoe jij erbij komt dat ik vraag naar een review over Mercedes terwijl je tegelijk mijn bericht bevestigd over de dame van wie ik wél een review zou willen lezen, is mij een raadsel.

heel rare hersenkronkel van jou


edit:
omdat je uit iets duidelijks toch nog in een misverstand kan omvormen: ik zou graag een review willen lezen over 'antonella', alé ik vermoed dat de dame die jij zonet bevestigde dezelfde dame is over wie ik het had, die in de hoek zit, linkse raam, bar crazy cabaret
Ik heb dus nergens ook maar iets gevraagd over ene Mercedes ? bizar dat jij dat dacht
Ik denk dat jullie (jij en Krokettje) elkaar mis begrijpen. Ik verduidelijk even (hoe ik het zie) 1/ het desbetreffende meisje noemt niet Antonella maar Antonia (mogelijks heeft ze haar naam veranderd en is haar nickname nu idd. Antonella ???) 2/ als ze staat op de plaats zoals voor haar 'verlof' dan staat ze helemaal niet in bar Crazy Cabaret maar wel er schuin tegenover aan de overkant (10 meter) Schepenvijverstraat 23/3 (Babylon). Dus recht tegenover Le Pink (kant Schepenenvijverstraat) en schuin tegenover Bar Crazy Cabaret (das dus idd. op de hoek waar 3 dames zitten onder één dak maar ik heb daar Antonia de laatste 4 jaar nooit weten zitten). Ze stond voor zover ik weet altijd op nr 23 (venster 3 soms maar eerder uitzonderlijk venster 2). Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt (voor zover ik niet fout ben uiteraard). Ze werkte vroeger altijd in de nachtshift en nu allicht nog maar tot 23u00 gezien het verplichte sluitingsuur. Ik vraag me af hoe laat ze begint ??? (17u30 of vroeger ???). Grt. Dorisday.
 
ai, ja zie het net, op de laatste pagina van de volle 2 dat Gent rijk is, en alle drie van @dorisday ....
das nog van de tijd dat dorisday nog niet wist hoe je moest posten in 1 en dezelfde topic als het gaat over 1 en dezelfde meid denk ik dan ;)

en zijn er dan geen mods actief om zo'n dingen in de gaten te houden?
 
Ja is Antonia, die dekselse gsm woordenboek altijd krijg er de pest van ?? moet ik nog resencie schrijven bij antonia en nu altijd goed kijken voor ik iets post ?? heb dat soms bij berichten ook ? dan sturen ze terug wat zegt gij nu allemaal ??
 
ai, ja zie het net, op de laatste pagina van de volle 2 dat Gent rijk is, en alle drie van @dorisday ....
das nog van de tijd dat dorisday nog niet wist hoe je moest posten in 1 en dezelfde topic als het gaat over 1 en dezelfde meid denk ik dan ;)

en zijn er dan geen mods actief om zo'n dingen in de gaten te houden?
Juist Fanboydude. Maar om eerlijk te zijn, ik ben er nog niet helemaal mee weg. Dat is zo als je geen ruimtelijk inzicht hebt... Alleen in de Rosse Buurt in Gent ken ik vlotjes mijn weg... Grt. Dorisday?
Ja is Antonia, die dekselse gsm woordenboek altijd krijg er de pest van ?? moet ik nog resencie schrijven bij antonia en nu altijd goed kijken voor ik iets post ?? heb dat soms berichten ook ? dan sturen ze terug wat zegt gij nu allemaal ??
No problem. En nu je recensie. Ben benieuwd Krokettje ! grt. Dorisday
 
Niet meteen mijn ding maar denk wel dat je dit in Gent moet kunnen vinden... ik weet dat er in Antwerpen wel een heel aantal zijn, dus mocht je wat verder willen rijden, dan kan je daar zeker en vast terecht!
 
Zijn er in Gent dames met volledig ingerichte bdsm ruimte ? (Ramen, niet privé ontvangst)
vroeger kon je daarvoor bij Carolien terecht, tegenwoordig ontvangt zij in hotel Duke of Ghent naast de Vrijdagsmarkt, maar helaas heeft zij geen BSDM gerief mee.

Maar als je het vraagt, kan ze denk ik wel nog het een en ander meedoen.


Is Bonita trouwens terug?
Heb ze de laatste weken en maanden niet gezien, maar via sms zegt ze mij dat ze terug is sinds de zomer 😒 zou werken van 's morgens tot 15u30, maar als ik vraag op welk nummer is er radiostilte?
 
vroeger kon je daarvoor bij Carolien terecht, tegenwoordig ontvangt zij in hotel Duke of Ghent naast de Vrijdagsmarkt, maar helaas heeft zij geen BSDM gerief mee.

Maar als je het vraagt, kan ze denk ik wel nog het een en ander meedoen.


Is Bonita trouwens terug?
Heb ze de laatste weken en maanden niet gezien, maar via sms zegt ze mij dat ze terug is sinds de zomer 😒 zou werken van 's morgens tot 15u30, maar als ik vraag op welk nummer is er radiostilte?
Hoi, is Carolien terug opgedoken in Gent??De blonde Poolse met die grote superborsten??
 
En Bonita is weldegelijk actief, al een tijdje blijkbaar, heb ze wss telkens gemist door haar uren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan