Gent Vanderdoncktdoorgang 14 R

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Heeft iemand ervaring met het blondje meisje met heel veel tatoos en een opvallende bril op. Ik schat ze rond de 20-25 jaar. Ze zit op de hoek (rechts) als je vanuit het overdekte gedeelte van de Vanderdonckdoorgang komt samen met nog een andere dame. Dank voor de info. Ik denk dat ze er nog maar zéér recent werkt (misschien max 14 dagen of zo). Huisnummer 14 R.
 
Laatst bewerkt:
@dorisday Ik heb deze dame in het verleden ook eens bezocht voor opnieuw een uur (omdat ik dit altijd standaard doe).
Had niet het wauw gevoel bij haar en alles was nogal gewoontjes...
Maar ik weet dat jij eerder een 50 euro man bent, dus voor jou zal zij wel eerder iets zijn vermoed ik.
Basics 50 euro is ze goed genoeg maar voor meer (echt dat GFE gevoel), moet je niet bij haar zijn.
 
@dorisday Ik heb deze dame in het verleden ook eens bezocht voor opnieuw een uur (omdat ik dit altijd standaard doe).
Had niet het wauw gevoel bij haar en alles was nogal gewoontjes...
Maar ik weet dat jij eerder een 50 euro man bent, dus voor jou zal zij wel eerder iets zijn vermoed ik.
Basics 50 euro is ze goed genoeg maar voor meer (echt dat GFE gevoel), moet je niet bij haar zijn.
Merci voor de info levensgenieter?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan