Gescheurd buikvlies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
104
12/07/21
85
15
Zijn er mensen die weten hoelang je best wacht met sex na een operatie van een gescheurd buikvlies ? Khad dit natuurlijk kunnen vragen aan de chirurg , maar het is compleet uit mijn gedacht gegaan op dat moment
 
Zijn er mensen die weten hoelang je best wacht met sex na een operatie van een gescheurd buikvlies ? Khad dit natuurlijk kunnen vragen aan de chirurg , maar het is compleet uit mijn gedacht gegaan op dat moment
Een gescheurd buikvlies noemen ze ook nog een liesbreuk dacht ik ,dat wil zeggen geen zware inspanningen leveren zoals zware gewichten optillen ,als je de vrouw haar werk laat doen zul je vlug genoeg weten op ze moet stoppen met rijden of niet , ge kunt ze ook laten pijpen en haar verwennen , dan is er volgens mij geen probleem , zolang je maar geen druk moet uitoefenen op je buikspieren . Ben vroeger ook eens geopereerd en na een week kon ik al terug pompen . :ROFLMAO:
 
Een gescheurd buikvlies noemen ze ook nog een liesbreuk dacht ik ,dat wil zeggen geen zware inspanningen leveren zoals zware gewichten optillen ,als je de vrouw haar werk laat doen zul je vlug genoeg weten op ze moet stoppen met rijden of niet , ge kunt ze ook laten pijpen en haar verwennen , dan is er volgens mij geen probleem , zolang je maar geen druk moet uitoefenen op je buikspieren . Ben vroeger ook eens geopereerd en na een week kon ik al terug pompen . :ROFLMAO:
Kan ook een navelbreuk zijn.

Officieel staat er 'n maand rust voor. Maar in de praktijk zullen velen sneller aan de slag kunnen. Je laten pijpen kan zoals je zegt ook al vrijwel meteen. Eerste dagen was alleen autorijden voor mij wat lastig.
 
Herstel hangt van veel factoren af, zoals welke operatie en met welke techniek je hebt ondergaan en het verloop er van de operatie.
4-6 weken is het al snel. Zou toch even contact zoeken met de poli chirurgie van het ziekenhuis waar je geopereerd bent, zij kunnen je dat vertellen of navragen aan de chirurg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan