Recensie Gigi, Diane's Secret, Den Haag 4,11 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
144
13/08/21
341
64
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Gigi
Totale kosten (in euro)
150,00
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eergisteren nadat ik het werkelijk fantastische profiel van Gigi op de DS site bewonderd had meteen gebeld en ik kreeg zowaar Gigi zelf aan de lijn die me verzekerde dat TZ en 69 normaal gesproken geen probleem was. Dus meteen een afspraak van een uur voor vanavond met haar gemaakt. Opgetogen op weg naar DS dus en na de kennismaking waarbij we constateerden dat we allebei brandschoon en fris waren en dus TZ en 69 geen enkel probleem waren naar de kamer.

Gigi is werkelijk de allermooiste, allerlekkerste en meest sexy NL dame met wie ik ooit het bed gedeeld heb, een 100% natte droom om van te watertanden! En ze is op zich beslist ook een leuke en gezellige dame.

Maar daarmee heb je het helaas ook wel zo'n beetje gehad met het goede nieuws...

De date was inhoudelijk gewoon echt onvoldoende, een 4! Mocht je denken "nou met een afspraak van een uur kom je wel aan je trekken en zal ze je vast lekker gaan verwennen" ...NOT! Gigi doet alles met de handrem stevig aangetrokken!
Ze is zo'n spring in het veld dat ze om de haverklap weer met andere dingen/onderbrekingen aan de gang gaat, met haar telefoon, muziek, mond spoelen om de condoom smaak weg te krijgen en ga zo maar door. Idem op bed, nooit langer dan 1 of 2 minuten met hetzelfde bezig zijn, dan moest er weer gestopt worden om iets te doen/regelen/bespreken of had ze er genoeg van en wilde wat anders.
Ondanks dat ik aangaf waar ik van hield op bed trok ze zich daar maar weinig van aan en draaide haar eigen van de hak op de tak programmaatje af om zo gemakkelijk mogelijk het uur door te komen. Ze is dus absoluut niet klantgericht/servicegericht laat staan dat ze aan klantenbinding zou doen! We zijn zeer versnipperd over het uur in totaal nog geen half uur bezig geweest met seksen/vrijen.
Teleurstellend dus! Het was maar goed dat ik er niet voor gekozen had om PZC erbij te nemen voor € 50,00 extra, dat zou ongetwijfeld ook maar 2 minuten hebben geduurd...
En haar TZ belofte kwam ze in letterlijke zin wel na maar het ging niet van harte gezien het feit dat ze me met haar opmerking "rustig aan!" mij af probeerde te remmen toen we wat tongzoenen uitwisselden.

Kortom, een gemakzuchtige/ongeïnspireerde en behoorlijk afstandelijke dame die de (wensen van de) klant nauwelijks in vervulling laat gaan en niet veel kaas van haar vak heeft gegeten.

Een afrader deze Gigi!
 
Eergisteren nadat ik het werkelijk fantastische profiel van Gigi op de DS site bewonderd had meteen gebeld en ik kreeg zowaar Gigi zelf aan de lijn die me verzekerde dat TZ en 69 normaal gesproken geen probleem was. Dus meteen een afspraak van een uur voor vanavond met haar gemaakt. Opgetogen op weg naar DS dus en na de kennismaking waarbij we constateerden dat we allebei brandschoon en fris waren en dus TZ en 69 geen enkel probleem waren naar de kamer.

Gigi is werkelijk de allermooiste, allerlekkerste en meest sexy NL dame met wie ik ooit het bed gedeeld heb, een 100% natte droom om van te watertanden! En ze is op zich beslist ook een leuke en gezellige dame.

Maar daarmee heb je het helaas ook wel zo'n beetje gehad met het goede nieuws...

De date was inhoudelijk gewoon echt onvoldoende, een 4! Mocht je denken "nou met een afspraak van een uur kom je wel aan je trekken en zal ze je vast lekker gaan verwennen" ...NOT! Gigi doet alles met de handrem stevig aangetrokken!
Ze is zo'n spring in het veld dat ze om de haverklap weer met andere dingen/onderbrekingen aan de gang gaat, met haar telefoon, muziek, mond spoelen om de condoom smaak weg te krijgen en ga zo maar door. Idem op bed, nooit langer dan 1 of 2 minuten met hetzelfde bezig zijn, dan moest er weer gestopt worden om iets te doen/regelen/bespreken of had ze er genoeg van en wilde wat anders.
Ondanks dat ik aangaf waar ik van hield op bed trok ze zich daar maar weinig van aan en draaide haar eigen van de hak op de tak programmaatje af om zo gemakkelijk mogelijk het uur door te komen. Ze is dus absoluut niet klantgericht/servicegericht laat staan dat ze aan klantenbinding zou doen! We zijn zeer versnipperd over het uur in totaal nog geen half uur bezig geweest met seksen/vrijen.
Teleurstellend dus! Het was maar goed dat ik er niet voor gekozen had om PZC erbij te nemen voor € 50,00 extra, dat zou ongetwijfeld ook maar 2 minuten hebben geduurd...
En haar TZ belofte kwam ze in letterlijke zin wel na maar het ging niet van harte gezien het feit dat ze me met haar opmerking "rustig aan!" mij af probeerde te remmen toen we wat tongzoenen uitwisselden.

Kortom, een gemakzuchtige/ongeïnspireerde en behoorlijk afstandelijke dame die de (wensen van de) klant nauwelijks in vervulling laat gaan en niet veel kaas van haar vak heeft gegeten.

Een afrader deze Gigi!
Klinkt niet best, bedankt voor het melden!
 
PS:

Had mijn recensie over Gigi ook op het forum bij DS geplaatst maar daar is deze verwijderd!

Heeeeeel slecht dit van DS! Vorige maand hadden ze nog een recensie actie waarbij ze aangaven dat iedereen die een recensie, positief dan wel minder positief, plaatste mee zou dingen naar prijzen.

Niets is minder waar dus! Bij DS mag het uitsluitend een juichforum zijn, als het ware op z'n Noord Koreaans;-)

Nu snap ik ook waarom het niet mogelijk is om een recensie op Kinky te plaatsen bij Gigi, ze zijn bij DS gewoon doodsbang dat haar wanprestaties aan het licht komen...
 
Onderstaand bericht zojuist op het DS forum geplaatst waarmee ze (opnieuw) de kans krijgen om te reageren. Wordt vervolgd...

"Had mijn recensie (met als eindoordeel helaas onvoldoende) over Gigi hier afgelopen week op het DS forum geplaatst maar deze is verwijderd! Je reinste censuur!

Heeeeeel slecht, onredelijk en onsportief vind ik dit DS!

Vorige maand hadden jullie nog een recensie actie waarbij jullie aangaven dat iedereen die een recensie, positief dan wel minder positief, plaatste mee zou dingen naar prijzen.

Niets blijkt nu dus minder waar te zijn! Bij DS mag het blijkbaar uitsluitend een juichforum zijn met alleen maar positieve recensies. Heel unfair en hypocriet vind ik dit!

Nu snap ik ook waarom het niet mogelijk is om een recensie op Kinky te plaatsen bij Gigi, jullie zijn zo lijkt het gewoon doodsbang dat haar wanprestaties aan het licht komen...

Benieuwd of jullie het karakter hebben om hier op een volwassen manier op te reageren of dat dit bericht ook verwijderd wordt, groeten,

Sixty9er"
 
@Sixty9er : de reactie van DS zal zich laten raden en ik zou me er absoluut niet over opwinden. Leuk zo'n forum 'in huis' maar je hebt er net helemaal niks aan. Onder de dames staat DS bekend om hun onvermogen met tegenspraak om te gaan, daarin zijn ze niet de enige, maar DS schijnt min of meer de kroon te spannen. All you need to know.
Lekker op een onafhankelijk forum (hier dus) je ding doen en af en toe voor de aardigheid een juichverhaaltje schrijven bij DS, als je ff je ei kwijt wilt. Zo doe ik het dan maar.
 
@Sixty9er : de reactie van DS zal zich laten raden en ik zou me er absoluut niet over opwinden. Leuk zo'n forum 'in huis' maar je hebt er net helemaal niks aan. Onder de dames staat DS bekend om hun onvermogen met tegenspraak om te gaan, daarin zijn ze niet de enige, maar DS schijnt min of meer de kroon te spannen. All you need to know.
Lekker op een onafhankelijk forum (hier dus) je ding doen en af en toe voor de aardigheid een juichverhaaltje schrijven bij DS, als je ff je ei kwijt wilt. Zo doe ik het dan maar.
Dank voor je reactie KK, 100% eens dat vervelende dingen op allerlei gebied er soms bij horen en dat je dan gewoon door moet gaan!

Maar voor de volledigheid ging het mij vooral hierom dat mij zo teleurstelde (van mijn tekst van Citygirl over Gigi) :

"Voel mij gewoon genept door Gigi, vooraf bij de voorbespreking aan de telefoon en 'live' voor het afrekenen aardig doen en vervolgens op de kamer zeuren en de boot afhouden met haar zeer terughoudende service. Dat vind ik gewoon valse h*****streken die voor niemand als acceptabel/normaal zouden moeten worden beschouwd. As simple as that!"

Gelukkig heb ik om de wat zure smaak weg te werken voor vandaag een paydate met mijn Marokkaanse vriendin Jamila geregeld, heerlijk! :)
 
@Sixty9er : de reactie van DS zal zich laten raden en ik zou me er absoluut niet over opwinden. Leuk zo'n forum 'in huis' maar je hebt er net helemaal niks aan. Onder de dames staat DS bekend om hun onvermogen met tegenspraak om te gaan, daarin zijn ze niet de enige, maar DS schijnt min of meer de kroon te spannen. All you need to know.
Lekker op een onafhankelijk forum (hier dus) je ding doen en af en toe voor de aardigheid een juichverhaaltje schrijven bij DS, als je ff je ei kwijt wilt. Zo doe ik het dan maar.
Dat komt volgens mij omdat enkel vrouwen daar de scepter zwaaien. En je weet het…..vrouwen kunnen al helemaal slecht tegen kritiek. Gewoon negeren. Misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan maar toch. Je trekt tenslotte uiteindelijk toch aan het kortste eind. Onvermogen van de leiding van DS. Maar je hebt je recensie hier geplaatst en dat zegt genoeg. Een goede waarschuwing voor eenieder. Het zal Gigi wel een aantal klanten kosten in ieder geval.
 
Ik heb geklaagd over een dame en netjes mijn geld teruggekregen. Was dus niet een recentie maar direct aan de "receptie" gemeld.
Dank Rintintin, ik heb geklaagd via het DS Gastenboek ("Heeft u een leuke ervaring en een fijne tijd doorgebracht of juist niet? Laat het ons en uw medebezoekers weten!") maar gezien het feit dat mijn recensie verwijderd werd van hun site verwacht ik dat DS er helemaal niets aan zal doen.
Zal het vervolg hier op de site laten weten.
 
Dat komt volgens mij omdat enkel vrouwen daar de scepter zwaaien. En je weet het…..vrouwen kunnen al helemaal slecht tegen kritiek. Gewoon negeren. Misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan maar toch. Je trekt tenslotte uiteindelijk toch aan het kortste eind. Onvermogen van de leiding van DS. Maar je hebt je recensie hier geplaatst en dat zegt genoeg. Een goede waarschuwing voor eenieder. Het zal Gigi wel een aantal klanten kosten in ieder geval.
Sorry, maar in de tijd dat Anita gastvrouw was, toen was DS top. Na het vertrek van een aantal gastvrouwen, is e.a. mis gegaan.
Sinds 2018 kom ik al niet meer bij DS, omdat het Klasse privéhuis van weleer is afgegleden en de klasse kwijt is geraakt.
Ergens eind 2019 was er een hevige discussie op het voormalige forum H**kers hierover en de meningen waren niet mals.
DS heeft in die tijd een groot aantal vaste klanten verloren.
 
Nou kan ik me vergissen, maar volgens mij was er vandaag ook een gastvrouw die Anita heette.
Met bruine ogen en zwart haar. En die behandelde mij heel correct. Is dat dezelfde Anita?

Toevoeging: ik zie nu bij het laatste nieuws van DS dat Anita een teruggekeerde gastvrouw is, je moet wel ff doorscrollen:
 
Laatst bewerkt:
Dat komt volgens mij omdat enkel vrouwen daar de scepter zwaaien. En je weet het…..vrouwen kunnen al helemaal slecht tegen kritiek. Gewoon negeren. Misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan maar toch. Je trekt tenslotte uiteindelijk toch aan het kortste eind. Onvermogen van de leiding van DS. Maar je hebt je recensie hier geplaatst en dat zegt genoeg. Een goede waarschuwing voor eenieder. Het zal Gigi wel een aantal klanten kosten in ieder geval.
Mannen kunnen net zo slecht tegen kritiek als vrouwen. Beetje seksistische onzin, dit. Het meest onbeleefd ben ik ooit behandeld door de mannelijke manager bij Utrecht Privé, die mij afblafte omdat ik zei dat een dame zich niet aan de vooraf gemaakte afspraken hield. Bij DS ben ik tot dusver keurig behandeld door de gastvrouwen.
 
Dank Rintintin, ik heb geklaagd via het DS Gastenboek ("Heeft u een leuke ervaring en een fijne tijd doorgebracht of juist niet? Laat het ons en uw medebezoekers weten!") maar gezien het feit dat mijn recensie verwijderd werd van hun site verwacht ik dat DS er helemaal niets aan zal doen.
Zal het vervolg hier op de site laten weten.
Heb naar aanleiding van mijn klacht gebeld met DS en door haar fantastische inzet en begrip heeft vooral de teruggekeerde geweldige gastvrouw Anita er voor gezorgd dat mij een keurige door mij geaccepteerde oplossing is aangeboden!

Heel veel dank hiervoor DS, recensie volgt!
 
En weer is iets duidelijk geworden adhv foto op zowel de website van DS Den Haag als van Rendez Vous te Made. 😉 Gigi van DS is nu weer teruggekeerd als Angelina bij RVP alwaar zij al eerder onder die naam gewerkt heeft. Wat betreft Angelina waren de recensies over het algemeen in ieder geval een stuk positiever als van Gigi bij DS. Slechte dag gehad misschien? 😝
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De foto´s van Gigi trokken mij al een tijdje aan, maar het was mij door wat omstandigheden nog niet gelukt om een afspraak met haar te maken. Door haar foto´s kreeg ik het niet meer uit mijn hoofd om haar een bezoekje te brengen en de aanhouder wint uiteindelijk;) En of die gewonnen heeft, Gigi is beslist een knappe dame. Mooie volle rondingen en bovendien een praatgrage vrolijke meid. Ja ze is een 'spring-in-'t-veld' en kan hak op de tak overkomen, maar dat maakte het juist speels en niet zakelijk zodat je bijna vergeet op wat voor date je bent.

Pijpen deed ze lekker waarbij ze de ballen ook niet vergeet. Na verschillende standjes heerlijk klaargekomen. Ze neemt graag initiatief en een leuke toevoeging was dat ze het niet kon laten om binnen haar grenzen wat ruiger te zijn en dirty-talk uit te slaan.

Meestal voel ik meer urgentie om het intieme te beschrijven, maar juist omdat ze 'close' over kwam voelt het meer als een persoonlijke ervaring waarin ze ook open over privé onderwerpen kon praten. Al met al een prima date met een opgewekte, knappe en geile dame.

Bedankt Gigi,
Ik bezoek bijna nooit dezelfde dame, maar ze heeft dat toch wel enorm lastig/onmogelijk gemaakt:)
 
Een aantal weken geleden gaf DS mij aan dat ze definitief gestopt is. Opeens zag ik haar pas geleden weer op de website verschijnen. Inderdaad niet vaak aanwezig, en wanneer wel dan verdwijnt ze ook vaak op het laatste moment weer van de agenda.

Ik spreek ook graag weer een keertje met haar af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan