Girlsreview supporter worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn paysafe code (bij AH gekocht) was in eerste instantie ook geblokkeerd ... na een langdurig proces (formulier van paysafe invullen, heen en weer mailen met paysafe klantenservice) hebben ze de code gedeblokkeerd en kon ik betalen.
Ik geloof dat ik de eerste was die hier met paysafe betaalde, dus misschien zaten er nog wat kinderziektes in het proces.
Paysafe zei wel nog dit:
Overigens is paysafecard een landspecifiek product dus raden wij u aan de VPN uit te schakelen als u van paysafecard gebruik maakt.
Iets om rekening mee te houden.
 
Ik heb een code gekocht via Epin. Helaas lukt het betalen niet. Om één of andere wordt het geblokkeerd, waarschijnlijk om veiligheidsredenen. Nogal vreemd. Teveel gedoe om het weer te deblokkeren. Ik kan Epin niet aanraden. Riekt naar bedrog. Koop je Paysafecard bij AH.
Zelfde probleem hier eigenlijk. Was ik maar gewoon naar de AH gegaan inplaats van dit gezeur weer.
:cautious:
 
Mijn paysafe code (bij AH gekocht) was in eerste instantie ook geblokkeerd ... na een langdurig proces (formulier van paysafe invullen, heen en weer mailen met paysafe klantenservice) hebben ze de code gedeblokkeerd en kon ik betalen.
Ik geloof dat ik de eerste was die hier met paysafe betaalde, dus misschien zaten er nog wat kinderziektes in het proces.
Paysafe zei wel nog dit:

Overigens is paysafecard een landspecifiek product dus raden wij u aan de VPN uit te schakelen als u van paysafecard gebruik maakt.
Iets om rekening mee te houden.

Ja, VPN had ik ook uitgeschakeld tijdens het betalen. Maar toch werd de code geblokkeerd.
Men moet niet alleen een formulier invullen, maar ook een kopie van je ID meesturen. :mad:
Misschien doe ik dat nog wel een keer als ik wat afgekoeld ben..
En de reden van de blokkatie geven ze niet. Dacht misschien wordt deze site nog niet herkend als Paysafe gebruiker.
 
Ja, VPN had ik ook uitgeschakeld tijdens het betalen. Maar toch werd de code geblokkeerd.
Men moet niet alleen een formulier invullen, maar ook een kopie van je ID meesturen. :mad:
En de reden van de blokkatie geven ze niet. Misschien wordt deze site nog niet herkend als Paysafe gebruiker.
Het is bij een aantal leden wel zonder problemen in een klap gelukt, het zou goed zijn als je kunt achterhalen waarom zij de kaart in eerste instantie blokkeerden, daar kunnen alleen zij uiteraard op antwoorden, en mocht daar iets uit komen wat wij kunnen oplossen zullen we dat zeker doen.
 
Ja, VPN had ik ook uitgeschakeld tijdens het betalen. Maar toch werd de code geblokkeerd.
Men moet niet alleen een formulier invullen, maar ook een kopie van je ID meesturen. :mad:
Kopie van je ID meesturen? Daar was bij mij geen sprake van. Ik moest een foto van de bon die ik bij AH had gekocht opsturen, met dit formulier:
Op dat formulier moet je ook je voornaam en achternaam invullen, maar daar heb ik een fake-naam ingevuld.
Na dat formulier ging het verder per e-mail. Foto van die bon was pas de derde keer goed en ik kreeg ook nog wat aanvullende vragen, maar niks over mijn identiteit.
Nu kon ik in mijn geval bij de eerste poging de code nog niet zelf invullen (die optie kwam later pas), ik had de code aan de @admin gestuurd en die kreeg toen de blokkade voor zijn kiezen.
Zit de @admin misschien in een ander land dan Nederland? Ze zeiden nog speciaal dat de paysafecard landspecifiek is. Dus een in NL gekochte code die iemand in het buitenland probeert te cashen is misschien "verdacht".
 
Raar had per ongeluk vpn opstaan zat in los Angeles (I wish) Maar na deze af te zetten kon ik iets verder maar niet tot einde.
Als ik goed begrijp koop ik kaart in tankstation en deze code is voor admin.

Vraagje erbij verwittigen jullie de leden dan als jaartje bijna door is voor verlenging?
 
Als ik goed begrijp koop ik kaart in tankstation en deze code is voor admin.
Nee, nu word je vanuit je account doorgeleid naar de site van paysafe en daar vul je zelf de code in.
Maar toen ik het de eerste keer probeerde kon dat nog niet, toen was de enige manier de code aan admin geven.
 
Ik kan de code van paysafecard toch nog gewoon opsturen naar de admin ?

Heb de card gekocht bij een tankstation, en die is betaalt.
Dus admin, geef even een seintje.
 
Weet ik niet. Van alle hierboven post begrijp ik geen bal van. Maar wat de baas hier boven ergens zei zou dit gewoon kunnen. Wacht op een seintje.
 
er zijn denk ik verschillende manieren: een is om de saldo op je paysafe account te zetten en het daarvandaan een betaling te doen. Je hebt dan een account / app nodig en is dan m.i. niet anoniem.

In principe kun je zelf via https://www.girlsreview.nl/account/upgrades paysafecard aanklikken en dan word je doorgestuurd om de code te verzilveren bij paysafecard en als dat voltooid is kom je weer terug op girlsreview.nl.
De andere is dat je er voor kiest om bij deze route om de betaling te doen door direct de 16(?) cijferige code in te kloppen die je hebt gekregen die op de kassabon staat (als je het in de winkel hebt gekocht). Je hebt dan geen account nodig. Het enige hierbij wel is dat ik een bon a 25 euro had gekocht, mijn bijdrage 24 euro was en ik de resterende euro niet op mijn account kon verzilveren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan