Recensie Helena, Antwerpen, Schippersstraat 23/5 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JJW

Vaste klant
Forumpionier
161
17/07/21
196
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdagavond in de vroege uurtjes rond 21H vermits de toppers nog aan niet aanwezig is kwam ik deze aan haar herkenbare krullebol tegen op SS 25,
gevraagd voor de standaard prijs en of ze lekker kan pijpen zegt ze ja je moet me eens proberen,ik moet zeggen heb eventjes getwijfeld maar toch die stap gezet en heb geen enkele moment spijt van , ze pijpte met heel veel gevoel en deed enorm haar best om me te behagen het liefst in doggy stand terwijl ik haar lekker kutje kon vingeren want dat was toegelaten ,zelfs met extra was anaal ook mogelijk want ze genoot ervan vertelde ze me dus voor de liefhebbers jullie zijn gewaarschuwd alhoewel ik mijn voorkeur gaat naar het kutje lekker te penetreren ,ze heeft een mooi figuurtje zandlopermodel en kleine A cup ,daarna standje on top en de voetjes gklemd tussen mijn benen pompte ze voluit ,daarna afgewerkt in missio terwijl ze me lekker kusjes gaf in de hals deze leuke vrouw is momenteel voor een korte tijd in SKw want ze gaat voor haar studies terug naar haar thuisland ,een aanrader !
 
Ik heb haar ondertussen al een maand of 2 niet meer gezien. Bericht gestuurd via whatsapp and er staat maar 1 vinkje al een tijdje, dus ze heeft een ander nummer of ze heeft belgie verlaten.
 
Ze ging normaal maar een tijdje blijven volgens de topicstarter en ze stond wel op mijn to do lijstje omwille van haar advertentie in het voorjaar die mij wel aansprak maar niet te zien.
Ik vrees dat ze allang niet meer aanwezig is en terugkomen zal eerder wishful thinking zijn.
 
Heb een bericht van haar ontvangen en ze zegt dat ze in holiday zit. Tot wanneer zei ze zelf niet. Ben al blij dat het nie permanent is, dus het is nu gwn afwachten.

Ik weet niet of het klopt dat ze maar voor korte tijd in skw aanwezig is mbt haar studies, want ze zei zelf dat ze 4 jaar ofzo actief is in skw. Ofwel hebben we het over een andere dame haha.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame eerst eventjes aangesproken, ze doet geen moeite om je binnen te lokken, maar toch eens vragen naar haar naam en prijs.
Ze keek mij wat raar aan van wat vraagt die nu (uiteraard kom ik niet om te kaarten).
Haar naam is Hellen, dus zonder de A!
We gingen naar boven en er kwam een grote big smile op haar gezicht, ze is vlot en zeer vriendelijk.
Eerst naast haar bed een beetje knuffelen en nam eens een tepel in de mond en ze deed tekens om plaats te nemen op bed en we betasten elkaar en ze zag dat in no time op volle sterkte was,ze bracht het condoom aan en begon ze te pijpen en legde haar romp dicht tegen de mijne zodat ik die goed kon betasten.
Haar kont zoenen, poesje strelen, ze laat het gewillig gebeuren.
Ze pijpte ook wel lang, niet gedaan na 20 seconden maar begon ook wat fake te kreunen.

Ze vroeg of ze op mij mocht komen maar ik wilde beginnen op haar in normal position, ze kreunde vrij luid en gaf haar een kusje op haar kaak en vroeg voor een positiewissel wat zeker geen probleem is, ze doet het met de glimlach.

Ondanks ze nog altijd kleine borsten heeft (wat voor mij zeker goed is), zijn ze toch lichtjes bijgewerkt!

Kleine minpuntjes zijn het (te) overdreven fake gekreun en de muziek op haar telefoon die nogal luid stond.
OK, ik had mss wel kunnen vragen om wat stiller te zetten of geen muziek maar dat deed ik dus niet.

Ze heeft wel meer pluspunten dan minpuntjes hoor want ze doet haar best om je op jouw wenken te kunnen bedienen en is een zeer leuke dame in de omgang en vooral niet afstandelijk, integendeel zelfs!

Een klein babbeltje erna en ze stelde ook wat vragen aan mij en een klein wasje.
Zoals de meest is ze dus Roemeens en 33 jaar oud voor wie daar belang aan hecht.

Ze zou alle dagen aanwezig zijn maar ze kan niet zeggen tot hoe laat omdat het afhangt van haar humeur.
Herhalingsgevaar behoort zeker tot de mogelijkheden!
 
Oei ja, ik ging van het pandnr van het topic uit. maar dan is het toch nog 23/5? want ze stond dinsdag avond in het uiterst rechtse raam, dit is het raam met de trap naar boven normaal zoals eerder vermeld door @Lievadibas
 
Oei ja, ik ging van het pandnr van het topic uit. maar dan is het toch nog 23/5? want ze stond dinsdag avond in het uiterst rechtse raam, dit is het raam met de trap naar boven normaal zoals eerder vermeld door @Lievadibas
Ze staat idd uiterst rechts maar (ik kan ook mis zijn natuurlijk), nr. 23 heeft toch maar 4 ramen en geen 5?
Op het plan staat er wel SS 23 5 ramen en nr. 25 maar 3 ramen maar volgens mij is zowel nr. 23 als nr. 25 elk 4 ramen.
 
Ze staat idd uiterst rechts maar (ik kan ook mis zijn natuurlijk), nr. 23 heeft toch maar 4 ramen en geen 5?
Op het plan staat er wel SS 23 5 ramen en nr. 25 maar 3 ramen maar volgens mij is zowel nr. 23 als nr. 25 elk 4 ramen.
SS 21 en 23 hebben elk 5 ramen. Het zier er uit als 1 groot pand met 10 ramen, maar de scheiding van de nummers is in het midden bij die pilaar. SS 25 heeft 3 ramen.
 
25 heeft 3 ramen, 25-3 avond staat de kleine blondine Sabrina en overdags Selena. Hllen stond altijd op 23-4 rechts van haar vriendin Cindy en nu op laatste raam 23-5, atletisch fitness lichaam begin 30 en topdame
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
het was lekker
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar wel gezien een week of 2 geleden, ze stond naast cindy, die andere krullebol. Ze had een pruik aan, ze zag er veel minder uit dan eerder, ze heeft een totaal ander pruik aan toen.
 
Hebben we het dan over hetzdlfde. Bruine madam, mooie zandloper figuur, van roemenie maar ze ziet er nie typisch roemeens uit.

Ik heb haar 3x bezocht dit jaar en 100% ze heeft bruin krullehaar (maar vorige week was het zwart)
 
Dan hebben we het duidelijk over verschillende dames. De Helena die ik ken van SS 23/5 is lichtjes mollige, en heeft altijd geblondeerd haar gehad. Ik had haar al lang niet meer gezien. Een paar maanden geleden zag ik haar plots terug op SS 35/1. Nu inmiddels weer al lang niet meer gezien.
 
Cindy zei dat ze met haar op vakabtie was herinner ik me en ze waren die week teruggekomen. Twas een vrijdagavond.

Maar ik weet dat ze vaak weer verdwijnen. Die vertrekken wel 10x op vakantie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan