Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar jaar geleden had je Maya of Sunny in Lelystad. Ze is dr mee opgehouden denk ik. Maar bij haar kon ook echt alles. Ze was best stevig maar had ook echt grote stevige borsten met hele donkere tepels. In het begin ook nog een best goedkoop adresje , maar ging aardig snel met de tijd mee omhoog. Ze was wel getrouwd. Maar haar man vond het allemaal wel goed. Voor hun extra inkomen deden ze dat zei ze. Weet iemand van jullie wie ik bedoel?
 
Een paar jaar geleden had je Maya of Sunny in Lelystad. Ze is dr mee opgehouden denk ik. Maar bij haar kon ook echt alles. Ze was best stevig maar had ook echt grote stevige borsten met hele donkere tepels. In het begin ook nog een best goedkoop adresje , maar ging aardig snel met de tijd mee omhoog. Ze was wel getrouwd. Maar haar man vond het allemaal wel goed. Voor hun extra inkomen deden ze dat zei ze. Weet iemand van jullie wie ik bedoel?
Heel veel keer geweest ze was een beest in bed. Alles kon en niks was haar te gek.
 
Ook n paar Hindoestaanse dames in mijn kennissenkring, ze zijn niet geil of minder geil dan andere dames maar vaak wel grote borsten en mooi figuur.
Ik ga nu al 34 jaar naar hindoestaanse dames en ik vind ze van top tot teen lekker.
 
Dit topic heb ik vanwege de lengte niet helemaal doorgelezen maar ik vroeg me af of de fans en kenners van de Hindoestaanse dames mij kunnen helpen aan het volgende: een hele strakke Hindoestaanse dame die meegaand is, liefst met een wat onderdanige inslag met een mooi gezichtje. Heel belangrijk: slank of zelfs atletisch.
 
Hey hoii, ik vroeg me af hoe het zit met ontvangende Hindoestaanse dames die ontvangen nu vlak na de lockdown in Nederland. Gezien er redelijk moeilijk op te filteren is (Bijv. Yamilla) vroeg ik af of medewandelaars al wat meer weten ;)
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie hier wel eerst op Amana gezocht heren? Of zijn jullie net zo lui als Amana die haar panty's niet uit wil doen 😂😉

 
mooie borsten ben benieuwd naar de reacties
Hahaha.....:ROFLMAO: Had dat inderdaad ook gezien. Maar ik dacht toch even hier vragen of er als meer langs zijn geweest bij Amana en wat dan HUN ervaring is. Je weet namelijk nooit hoe zo een recensie schrijver zich in de kamer heeft gedragen. Meer feedbacks...meer duidelijkheid!;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan