Hoe komen jullie aan contant geld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn mensen die echt wel heel veel werk maken (en vreugde hebben?) van hun neukerijen buiten de deur. Eerst een financiële constructie opzetten, dan wat uitleg en smoezen bedenken, en dan uiteindelijk ook nog gaan wippen.

Is het echter niet zo, dat ongeacht welke omwegen je gaat maken, een controlerende partner uiteindelijk toch ook wel ergens een 'beeld' heeft van je inkomen? En als uit dat inkomens-potje regelmatig sommen verdwijnen, mag je foefelen zoveel je wil, een slimme vrouw kan ook wel inschatten dat er 'ergens een lek is' in je portemonnee.

Kan je toch veel beter gewoon gaan pinnen en met wat cashgeld zogezegd al eens op café gaan of kleine dingen kopen die niet meteen traceerbaar zijn. Zogezegd wat belegde broodjes gaan kopen, drank, enz, vind maar wat uit. In plaats van hele constructies te bedenken waar je bovendien ook in de boekhouding van je zaak nog last kan mee krijgen als het wat tegenvalt.

Er zijn mensen die echt wel heel veel werk maken (en vreugde hebben?) van hun neukerijen buiten de deur. Eerst een financiële constructie opzetten, dan wat uitleg en smoezen bedenken, en dan uiteindelijk ook nog gaan wippen.

Is het echter niet zo, dat ongeacht welke omwegen je gaat maken, een controlerende partner uiteindelijk toch ook wel ergens een 'beeld' heeft van je inkomen? En als uit dat inkomens-potje regelmatig sommen verdwijnen, mag je foefelen zoveel je wil, een slimme vrouw kan ook wel inschatten dat er 'ergens een lek is' in je portemonnee.

Ieder moet z'n situatie en het controlerende vermogen van de meekijkers inschatten.

Maar uiteindelijk is de hele "constructie" gewoon een aannemelijke smoes om een niet-gedeelde rekening elders te openen, waarbij (dalende) waarde ook verklaard is.
zolang de meekijker de transacties op de niet-gedeelde rekening niet ziet.

Kan je toch veel beter gewoon gaan pinnen en met wat cashgeld zogezegd al eens op café gaan of kleine dingen kopen die niet meteen traceerbaar zijn. Zogezegd wat belegde broodjes gaan kopen, drank, enz, vind maar wat uit. In plaats van hele constructies te bedenken waar je bovendien ook in de boekhouding van je zaak nog last kan mee krijgen als het wat tegenvalt.

Reken voor jezelf eens voor hoelang je bezig bent 1 date bij elkaar te sparen, en hoe al die tientjes-opnamen op je (gedeelde) rekening overzicht eruit zien .

En of dat niet ook erg opvalt als enorme verspilling (of alcohol probleem) - "je kunt toch gewoon brood van thuis meenemen" , als je dag in dag uit een broodje van 8.25 blijkbaar cash moet kopen met een pin opname van een tientje .

Boekhouding hoeft totaal geen probleem te zijn als de ZZPer het gewoon netjes als prive ontrekking opgeeft.

Ik heb zelf een eigen autogarage waar klanten ook regelmatig contant betalen, dus het is op zich vrij makkelijk om af en toe wat af te ronden en op die manier wat cash achter te houden. Daarnaast is mijn vrouw niet echt iemand die alles controleert, dus dat scheelt ook

Is het echter niet zo, dat ongeacht welke omwegen je gaat maken, een controlerende partner uiteindelijk toch ook wel ergens een 'beeld' heeft van je inkomen?

Hangt af van dat inkomen natuurlijk. 2500 in de maand, om daar 200 van af te romen elke maand, dat zal niet meevallen. Een veelvoud daarvan, mwa. Als het niet raar is om een bedrag van 3 cijfers uit te geven aan de lunch, dan kan je makkelijk redelijke bedragen wegmaken.

Overigens, allemaal vanuit beroepsinteresse bekeken voor mij, ik hoef er persoonlijk niet over na te denken :)

Reken voor jezelf eens voor hoelang je bezig bent 1 date bij elkaar te sparen, en hoe al die tientjes-opnamen op je (gedeelde) rekening overzicht eruit zien .
Inderdaad! Dit is veel te veel gedoe en valt alleen maar meer op dan af en toe een afschrijving naar pensioensparen of beleggingsrekening.
Het is exact dit (voor mij dan):
Maar uiteindelijk is de hele "constructie" gewoon een aannemelijke smoes om een niet-gedeelde rekening elders te openen, waarbij (dalende) waarde ook verklaard is.
zolang de meekijker de transacties op de niet-gedeelde rekening niet ziet.

Het is simpel.

Nooit een gedeelde rekening nemen.

Überhaupt nooit in een 'mijn vrouw' constructie belanden. Het is allemaal zo oubollig 50s.

Zelfs het hele begrip huwelijk gaat nergens over. Als het wel ergens over ging zouden jullie niet wandelen.

In principe moet je stoppen met je relatie als die aandrang ontstaat. Ik weet, huwelijk/koop of huurhuis samen, kinderen, maar als je niet happy bent, ben je niet happy.

Het kan natuurlijk wel dat ze lief, mollig en 40+ is terwijl jij, ook ongeveer zo, valt op meiden van 22 met een killer body, dan snap ik de wens naar een zijstap, maar eigenlijk loopt het daar allemaal al scheef.

Je moet je een beetje afvragen: Zou ik haar enorm voor het hoofd stoten als ik op mijn sterfbed zou vertellen dat ik , zonder dat ze het wist, 200 hoeren geneukt had?

Ik heb er toch de voorkeur aan gegeven om altijd eerlijk te zijn.

Daar zijn relaties op stuk gelopen (omdat zij stopten of omdat ik dacht: als ik hier behoefte aan krijg moet ik stoppen) of er is een soort gedoog beleid ontstaan, maar wat is je relatie waard als er een soort schijnwereld ontstaat waarbij er over alles gelogen wordt?

Hetzelfde geldt overigens voor je werk/je baas of werknemers, je familieleden.

Het moet leuk genoeg zijn en anders moet je er mee kappen. Dat is voor iedereen beter.

En er is eigenlijk sowieso geen man die een gedeelde rekening wil en door zijn vrouw met betrekking tot alle uitgaven op de vingers gekeken wil worden.

Dat is zo gegroeid en zo ver had je het nooit moeten/willen laten komen.

Laatst bewerkt:
In principe moet je stoppen met je relatie als die aandrang ontstaat.
dat vind ik echt onzin.
Je kan het naast de sex, het nog leuk hebben met elkaar.
Vaak zijn die hoertjes veel al wat andere types, dan een vriendin of vrouw waar je een goed gesprek mee kan hebben, of ergens mee naar toe kan nemen.
En laten we eerlijk zijn, meestal wil je na een paar keer sex met dezelfde vrouw, wel eens wat anders.

Je kunt het zeker nog leuk hebben met elkaar, maar de vraag dient zich aan: Wat is een relatie eigenlijk?

Ik heb wel eens gehad dat ik 1x per maand met tegenzin nog neukte met iemand waar ik verder een goede band mee had, terwijl ik veel meer genoot van de betaalde sex.

Dat is volgens mij geen houdbare situatie.

Nou ja, voor 70% van de mannen op dit forum wel, want die blijven uit gewenning steken, maar de gevoelens die je dan nog voor je vrouw hebt, zijn wel heel anders dan toen je als 20 jarige verkering kreeg met een leeftijdsgenoot die je lief, geil, grappig en de knapste vrouw ter wereld vond.

Misschien heb ik mazzel gehad en zijn sommige mannen hun relatie zelfs gestart omdat, na eindeloze blauwtjes, die vrouw in de kroeg de enige was die interesse had, een zesje, maar ze ging ervoor, dan was er nooit volop overtuiging en hebben ze zich daar vanaf het begin bij neergelegd, maar in principe start je met iemand als je het in alle opzichten de leukste vrouw ter wereld vind.

Zodra er sprake is van grote twijfel, slecht sex leven, gedeelde bankrekening en een hele constructie moeten bedenken om, als een klein kind dat uit de snoeppot wil jatten, dit er naast te doen, zit er toch iets scheef.

Het kan ook dat je vriendin echt een leuke meid is, maar dat je alletwee wat ouder bent en daardoor de sex niet meer zo boeiend en dat jij nou eenmaal valt op jong, best een dilemma waar ik ook wel eens mee gesparteld heb, maar als je elkaar echt zo goed kent, moet je dat misschien gewoon zeggen.

Zelfde als je vrouw een A cup hebt en verder wel tof is, maar jij ook enorm valt op DD cups.

Er kleven veel risico's aan alles vertellen, je relatie kan daardoor eindigen, maar ik geloof in open kaart spelen.

Zij wil een gedeelde rekening om zicht te houden op jouw uitgaven. Jij wilt dat niet maar stemt toe. En gaat vervolgens hier op het forum constructies bedenken om, als een jongetje van zes, daar onder uit te komen.

Maar goed, voor sommige mannen is dat de manier. 'Mijn vrouw' zegt dat....., 'mijn baas vindt....'

Ik heb zelf nooit een baas gehad , vindt het een eng woord en ik geniet van relaties, maar wil ook niet een vrouw op zo'n manier.

Zodra je ongemak voelt of je beperkt voelt: Kappen of uitspreken.

En ja, daar kleven risico's aan....

Misschien heb ik mazzel gehad en zijn sommige mannen hun relatie zelfs gestart omdat, na eindeloze blauwtjes, die vrouw in de kroeg de enige was die interesse had,
ik weet niet of dat mazzel is.
Maar er zijn zelfs nog mannen, waar zelfs dat ene zesje nog geen interesse in heeft.
Maar die zeggen dan vaak, dat ze "bewust " alleen willen zijn.
Het kan ook dat je vriendin echt een leuke meid is, maar dat je alletwee wat ouder bent en daardoor de sex niet meer zo boeiend en dat jij nou eenmaal valt op jong, best een dilemma
precies, het hoeft niet alleen te zijn dat je op jong valt, het kan ook zijn dat je op een gegeven moment seksueel op elkaar uit gekeken bent, en dat je die passie die je eerst had, niet meer bij je vrouw of vriendin vind, maar wel bij een ander.
Zelfde als je vrouw een A cup hebt en verder wel tof is, maar jij ook enorm valt op DD cups.
maar daar valt wel wat aan te doen.

Ik begrijp wel die mannen, die zo af en toe wel eens wat anders willen neuken dan hun eigen vrouw, zonder daar de relatie voor te verbreken.
Het zijn ook vaak de mannen die nooit een relatie hebben gehad, of niet worden gezien door de dames, die vinden dat dat niet kan.

Laatst bewerkt:
ik weet niet of dat mazzel is.
Maar er zijn zelf nog mannen, waar zelfs dat ene zesje nog geen interesse in heeft.
Maar die zeggen dan vaak, dat ze "bewust " alleen willen zijn.

precies, het hoeft niet alleen te zijn dat je op jong valt, het kan ook zijn dat je op een gegeven moment seksueel op elkaar uit gekeken bent, en dat je die passie die je eerst had, niet meer bij je vrouw of vriendin vind, maar wel bij een ander.

maar daar valt wel wat aan te doen.
Als je op elkaar uit gekeken bent of verplicht een gezamenlijke rekening moet nemen zouden dat voor mij redenen zijn om te stoppen.

En wat mij betreft valt daar niets aan te doen, want ik heb een enorme hekel aan siliconen.

Heb zelfs de mooiste dvp's nooit meer bezocht als ze daarvoor kozen.

Heb wel een keer of zes de fout gemaakt om een mooie meid te bezoeken die ze bleek te hebben, maar dan zou ik het beste direct weg kunnen lopen.

Ik val vooral op D of meer maar kan een petite dame met B ook waarderen, met siliconen kan ik helemaal niks.

Moeilijke man in dat opzicht, maar wel rechtlijnig.

En daarom zou ik bij het eerste voorstel om een gezamenlijke rekening te nemen al direct weigeren.

Ik zou vanaf het eerste moment denken: Daar gaat mijn vrijheid.

Je kunt het zeker nog leuk hebben met elkaar, maar de vraag dient zich aan: Wat is een relatie eigenlijk?
Dit is een hele andere discussie ... ieder heeft zijn eigen overwegingen om te gaan wandelen, al dan niet met medeweten van de partner.
Maar de naam van dit topic en vele reacties geven al aan dat het voor velen geen kwestie is van even langs de pinautomaat lopen ... zo eenvoudig als je het voorstelt is het dus blijkbaar vaak niet!

Dit is een hele andere discussie ... ieder heeft zijn eigen overwegingen om te gaan wandelen, al dan niet met medeweten van de partner.
Maar de naam van dit topic en vele reacties geven al aan dat het voor velen geen kwestie is van even langs de pinautomaat lopen ... zo eenvoudig als je het voorstelt is het dus blijkbaar vaak niet!
En daar zit hem de fout.

Als het topic heette: Hoe moet mijn vrouw de blauwe plekken maskeren van de klappen die ik haar geef zou ik ook zeggen: niet slaan.
En als je je niet kunt inhouden omdat ze je eindeloos irriteert: loop weg!

Hier dus: Geen gemeenschappelijke rekening nemen.

Je komt aan cash geld door te pinnen.

Als je als volwassen man niet mag pinnen van 'je vrouw' moet je kappen met die relatie.

Of zeggen: Ik vind je leuk maar ik heb een ontembare neiging om toch naar de hoeren te gaan en dan riskeren dat zij met jou kapt.

Maar leven als een gekooide angsthaas die eigenlijk stiekem
anderen wil neuken is geen leven.
De vraag is dus niet: Hoe kom ik aan cash geld als ik een gemeenschappelijke rekening met 'mijn vrouw' heb, maar ……

Hoe beeindig ik de gemeenschappelijke rekening met mijn vrouw?

Überhaupt nooit in een 'mijn vrouw' constructie belanden. Het is allemaal zo oubollig 50s.
Merkwaardige uitspraak... Eenzaat blijven en nooit liefde ervaren. Enkel seks gedurende een bepaalde betaalde tijd. Voor iemand die niet beter gekend hebt, is het misschien voldoende, inderdaad.
Zelfs het hele begrip huwelijk gaat nergens over. Als het wel ergens over ging zouden jullie niet wandelen.
Dat vind ik zelf wel klinkklare onzin. Ten eerste hoeft een relatie niet onder de vorm van een 'huwelijk' te zijn, en ten tweede is wandelen een hobby en heeft dat niets te maken met een relatie. Ik zou ze niet graag te eten geven, de mannen die thuis best wel een goeie relatie hebben, maar gewoon eens graag een andere vrouw 'even hebben'. De ene gaat op café terwijl thuis de koelkast vol staat, de andere gaat eens fuiven, nog een andere zit eens graag bij een meid, enz.
In principe moet je stoppen met je relatie als die aandrang ontstaat. Ik weet, huwelijk/koop of huurhuis samen, kinderen, maar als je niet happy bent, ben je niet happy.
Dus jij gelooft echt niet in het feit dat betaalde seks voor de meesten gewoon een prettige hobby is? Iemand die een betaalde seksdate ziet als een alternatief voor een gevoelsrelatie, heeft waarschijnlijk tot nu toe nog nooit in een mooie relatie gezeten. Ik moet daar altijd om glimlachen: een keer betalend gaan vogelen als vervanging van een gezin... Dat is het toch niet, wat mij betreft hoor. Eens een lekker ijsje eten als vervanging van echte maaltijden?
Het kan natuurlijk wel dat ze lief, mollig en 40+ is terwijl jij, ook ongeveer zo, valt op meiden van 22 met een killer body, dan snap ik de wens naar een zijstap, maar eigenlijk loopt het daar allemaal al scheef.
Waarom vind jij dat verkeerd? Als die meid zich als dvp aanbiedt, en jij betaalt en je gedraagt je netjes, is toch iedereen tevreden. Een dvp maalt er niet om dat haar klanten thuis een relatie hebben hoor. Uiteraard moet de klant dan wel zijn hobby verstoppen, als moeder de vrouw voor dit alles niet open staat. Maar dat wil nog niet zeggen dat seks voor de fun 'verkeerd' zou zijn. Ik vind het bv véél meer 'verkeerd' als een man altijd flink aangeschoten thuis komt. Met neuken, doe je niemand kwaad. Met zat rond te rijden ben je daarentegen wel een gevaar voor anderen.
Je moet je een beetje afvragen: Zou ik haar enorm voor het hoofd stoten als ik op mijn sterfbed zou vertellen dat ik , zonder dat ze het wist, 200 hoeren geneukt had?
Dat hangt er van af, of zij neuken gelijkstelt aan ontrouw. Een minnares bv, dat is nog iets anders dan een sekswerker bezoeken. Dan hebben we het vaak al over gevoelens. En dan nog, er zijn ook polyamore mensen die meer dan 1 partner graag kunnen zien. Alleen zou ik nu toch niet echt wachten tot op mijn sterfbed, om daar met mijn partner over te praten :)
Ik heb er toch de voorkeur aan gegeven om altijd eerlijk te zijn.
Er is een spreekwoord dat zegt: eerlijk duurt het langst. Maar een ander gezegde vertelt: wat niet weet, niet deert. Als je er zelf van overtuigd bent dat je niets fout doet, gaat het makkelijker.

maar wat is je relatie waard als er een soort schijnwereld ontstaat waarbij er over alles gelogen wordt?
Misschien is jouw relatie dan net wél veel waard, want anders zou je geen schijnwereld ophouden over die wandelhobby. Je stelt het, naar mijn mening, te veel zwart/wit voor. Je zegt: 'waarbij er over ALLES gelogen wordt'. Het gaat misschien in realiteit enkel over het feit dat je wel eens bij een dvp langs gaat. Dat is toch niet 'alles'?
Het moet leuk genoeg zijn en anders moet je er mee kappen. Dat is voor iedereen beter.
Dat klopt volledig. Het moet de moeite waard blijven, om het te blijven doen. Maar dat geldt ook alweer voor andere dingen. Als je jarenlang elke zondagmorgen gaat fietsen, maar dat begint je tegen te steken, dan stop je daar toch ook mee?
En er is eigenlijk sowieso geen man die een gedeelde rekening wil en door zijn vrouw met betrekking tot alle uitgaven op de vingers gekeken wil worden.
Dat weet ik niet. In het begin van een relatie overheerst vaak het gevoel van de eeuwige vlinders in de buik, en zijn er mensen die echt alles willen delen. Op zich is dat begrijpelijk, maar het maakt het daarom nog niet verstandig. Je moet eigenlijk in een relatie duidelijke afspraken maken over van alles en nog wat, en zo ook over het afbakenen van het stukje privéleven dat beide partners wensen te hebben.
Dat is zo gegroeid en zo ver had je het nooit moeten/willen laten komen.
Dat klopt ook alweer, maar het is iets dat men vaak pas ontdekt als het te laat is.

Zij wil een gedeelde rekening om zicht te houden op jouw uitgaven. Jij wilt dat niet maar stemt toe. En gaat vervolgens hier op het forum constructies bedenken om, als een jongetje van zes, daar onder uit te komen.

Ik betwijfel eigenlijk of het op die manier begonnen is bij de meesten met een gedeelde rekening.

Ik vermoed dat het bij best wat relaties een gedeelde rekening werd wanneer het stel ging samenwonen, en de (oorspronkelijk prive) rekening van salaris en huishoudlasten en en/of rekening gemaakt werd "want makkelijk nu we toch samen zijn".
Zeker als de vrouw op dat moment geen of weinig eigen inkomsten heeft en dus de (huishoud)lasten van de "gezamelijke" rekening moet betalen.

Het is m.i. verstandiger om op zo'n moment een (nieuwe) gezamelijke huishoudrekening te nemen en daar van de/(of liefst beide) salarisrekeningen op te storten , maar goed, ik kan me indenken dat het bij een relatie en intrekken sluipenderwijs een en/of rekening wordt .

Geen grote stand-off "ik eis inzicht in jouw rekening om jou te controleren" , maar iets wat op dat moment handig/logisch voelt .

De behoefte aan financiele privacy komt pas een stuk later , en dan is het lastig om de boel om te gooien zonder grote verdenkingen.

Er is meer in het leven dan alleen sex ... andere aspecten kunnen de relatie toch de moeite waard maken om te behouden. Maar zoals gezegd ... andere discussie!

Een gezamenlijke rekening vind ik persoonlijk best logisch wanneer je samen een gezin hebt te onderhouden en beiden bijv. niet evenveel tijd daaraan (kunnen) besteden. Ik maak veel meer uren en verdien dus veel meer maar ondertussen draait de boel thuis ook door. En toen ik begon als zelfstandige was ik juist blij dat mijn vrouw een vaste baan had. Duurde even voordat ik voldoende klanten had ... dus voor mij was het destijds logisch om alle inkomsten in één pot te doen.

Merkwaardige uitspraak... Eenzaat blijven en nooit liefde ervaren. Enkel seks gedurende een bepaalde betaalde tijd. Voor iemand die niet beter gekend hebt, is het misschien voldoende, inderdaad.

Dat vind ik zelf wel klinkklare onzin. Ten eerste hoeft een relatie niet onder de vorm van een 'huwelijk' te zijn, en ten tweede is wandelen een hobby en heeft dat niets te maken met een relatie. Ik zou ze niet graag te eten geven, de mannen die thuis best wel een goeie relatie hebben, maar gewoon eens graag een andere vrouw 'even hebben'. De ene gaat op café terwijl thuis de koelkast vol staat, de andere gaat eens fuiven, nog een andere zit eens graag bij een meid, enz.

Dus jij gelooft echt niet in het feit dat betaalde seks voor de meesten gewoon een prettige hobby is? Iemand die een betaalde seksdate ziet als een alternatief voor een gevoelsrelatie, heeft waarschijnlijk tot nu toe nog nooit in een mooie relatie gezeten. Ik moet daar altijd om glimlachen: een keer betalend gaan vogelen als vervanging van een gezin... Dat is het toch niet, wat mij betreft hoor. Eens een lekker ijsje eten als vervanging van echte maaltijden?

Waarom vind jij dat verkeerd? Als die meid zich als dvp aanbiedt, en jij betaalt en je gedraagt je netjes, is toch iedereen tevreden. Een dvp maalt er niet om dat haar klanten thuis een relatie hebben hoor. Uiteraard moet de klant dan wel zijn hobby verstoppen, als moeder de vrouw voor dit alles niet open staat. Maar dat wil nog niet zeggen dat seks voor de fun 'verkeerd' zou zijn. Ik vind het bv véél meer 'verkeerd' als een man altijd flink aangeschoten thuis komt. Met neuken, doe je niemand kwaad. Met zat rond te rijden ben je daarentegen wel een gevaar voor anderen.

Dat hangt er van af, of zij neuken gelijkstelt aan ontrouw. Een minnares bv, dat is nog iets anders dan een sekswerker bezoeken. Dan hebben we het vaak al over gevoelens. En dan nog, er zijn ook polyamore mensen die meer dan 1 partner graag kunnen zien. Alleen zou ik nu toch niet echt wachten tot op mijn sterfbed, om daar met mijn partner over te praten :)

Er is een spreekwoord dat zegt: eerlijk duurt het langst. Maar een ander gezegde vertelt: wat niet weet, niet deert. Als je er zelf van overtuigd bent dat je niets fout doet, gaat het makkelijker.

Misschien is jouw relatie dan net wél veel waard, want anders zou je geen schijnwereld ophouden over die wandelhobby. Je stelt het, naar mijn mening, te veel zwart/wit voor. Je zegt: 'waarbij er over ALLES gelogen wordt'. Het gaat misschien in realiteit enkel over het feit dat je wel eens bij een dvp langs gaat. Dat is toch niet 'alles'?

Dat klopt volledig. Het moet de moeite waard blijven, om het te blijven doen. Maar dat geldt ook alweer voor andere dingen. Als je jarenlang elke zondagmorgen gaat fietsen, maar dat begint je tegen te steken, dan stop je daar toch ook mee?

Dat weet ik niet. In het begin van een relatie overheerst vaak het gevoel van de eeuwige vlinders in de buik, en zijn er mensen die echt alles willen delen. Op zich is dat begrijpelijk, maar het maakt het daarom nog niet verstandig. Je moet eigenlijk in een relatie duidelijke afspraken maken over van alles en nog wat, en zo ook over het afbakenen van het stukje privéleven dat beide partners wensen te hebben.

Dat klopt ook alweer, maar het is iets dat men vaak pas ontdekt als het te laat is.
Deels eens, beetje oneens, er komt hier een klusje tussendoor, vanavond meer! 😉
Er is meer in het leven dan alleen sex ... andere aspecten kunnen de relatie toch de moeite waard maken om te behouden. Maar zoals gezegd ... andere discussie!

Een gezamenlijke rekening vind ik persoonlijk best logisch wanneer je samen een gezin hebt te onderhouden en beiden bijv. niet evenveel tijd daaraan (kunnen) besteden. Ik maak veel meer uren en verdien dus veel meer maar ondertussen draait de boel thuis ook door. En toen ik begon als zelfstandige was ik juist blij dat mijn vrouw een vaste baan had. Duurde even voordat ik voldoende klanten had ... dus voor mij was het destijds logisch om alle inkomsten in één pot te doen.
Ah, zo wordt het inzichtelijk.

Er was dus ooit een reden voor en vervolgens is het moeilijk om dat weer wat losser te krijgen, omdat er op staan om je eigen rekening te hebben verdacht overkomt.

Gewoon scheiding aanvragen, hoef je niet meer vreemd te gaan, en kan je weer doen wat je wil.

Wat is het leven makkelijk.

Gewoon een gratis bloedgeile sekspartner scoren in de kroeg of op tinder is ook z'n wereldtip waar iedere wandelaar nog niet opgekomen is en wat mee kan.

Hoef je ook niet meer te denken hoe je geld vrijmaakt ...

Terug
Bovenaan Onderaan