Hoe omgaan met mentaal te veel bezig zijn met DVP's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

flipflop

Wandelaar
48
29/12/22
56
Ik bezoek pas sinds eind vorig jaar DVP's en heb nu vier dames bezocht. Wanneer het klikt (niet altijd, bij drie wel en een niet) blijf ik dagenlang of zelfs tot het volgende bezoek (elke 2 weken) bezig met die dame. Dan denk ik aan waar we het de vorige keer allemaal over hadden, wat ze allemaal zei, wat ik de volgende keer kan zeggen en vertellen, soms mis ik haar etc. Zo'n asymmetrische relatie is natuurlijk niet echt gezond want zij vergeet me hoogstwaarschijnlijk zodra ik naar buitenloop, en soms word ik ook somber van de limieten van dit soort contact. Het achterliggende probleem is dat ik verder geen vrienden heb en natuurlijk ook geen vriendin. Ik ben ook nog redelijk jong (26) en woon alleen, dus het is niet zo gek dat ik me bezig houdt met het enige wat er nu gebeurt in mijn "sociale leven", maar ik weet dat dat niet echt goed voor me is en dat ik bij DVP's geen oplossing ga vinden.

Herkent iemand zich hierin en/of heb je tips om hiermee om te gaan?
 
Een 'ander' sociaal leven ernaast hebben, of hobby
Ik heb inmiddels 100en dames bezocht..
Maar ik ben er nooit 24/7 mee bezig..
Heb werk, andere hobby's, andere mensen..
En heb ik zin.. Dan ga ik neuken.. Het moet nooit je leven bepalen..
Nooit verliefd worden op een.. Als je verliefd wilt worden op een dame.. Moet je in the real world op zoek..
Niet op Kinky..
Ga uit.. Zoek een hobby.. Ga naar buiten, ga sporten..
Nu heb ik lekker lullen mijn wereld is anders, ben 20 jaar ouder en van een andere generatie.
Ik ben niet opgegroeid met een X Box een IPhone, mijn wereld was altijd al breder
 
Ik heb zelf ook geen vrienden of een vriendin. Maar als ik dvp bezocht heb dan ben ik daarna ook niet meer zo met hen bezig. Wat ik heel soms wel heb is dat ik mij diep eenzaam voel nadat ik een dvp bezocht heb. Dat is denk het gemis van verbinding of zo. Mensen die one night stands doen schijnen hier soms ook last van te hebben. Als ik mij eenzaam voel dan bezoek ik de dvp een tijdje niet meer, en dan ebt de eenzaamheid na een week of twee weer weg. En daarna kan ik weer 👍.
Wat mij ook altijd helpt bij dit soort mentale issues is hardlopen. Ik ga 2x per week, en dan ±5 km per keer. Hardlopen werkt ook een beetje als een antidepressiva.
 
Laatst bewerkt:
Ben er in mijn hoofd elke dag wel even mee bezig. Terugkijken op de laatste date en vooruitkijken naar de volgende date. Wie gaat het worden, waar ontvangt ze etc. Ervaar dit niet als een last so far ;)
 
Een 'ander' sociaal leven ernaast hebben, of hobby
Ik heb inmiddels 100en dames bezocht..
Maar ik ben er nooit 24/7 mee bezig..
Heb werk, andere hobby's, andere mensen..
En heb ik zin.. Dan ga ik neuken.. Het moet nooit je leven bepalen..
Nooit verliefd worden op een.. Als je verliefd wilt worden op een dame.. Moet je in the real world op zoek..
Niet op Kinky..
Ga uit.. Zoek een hobby.. Ga naar buiten, ga sporten..
Nu heb ik lekker lullen mijn wereld is anders, ben 20 jaar ouder en van een andere generatie.
Ik ben niet opgegroeid met een X Box een IPhone, mijn wereld was altijd al breder
Ik ben een heel introvert persoon en kom uit mezelf heel moeilijk in gesprek met mensen, dus zomaar een bar binnenlopen en een beetje gaan praten werkt niet voor mij helaas. Ik heb wel een praatje op kantoor en in de sportschool, maar daar lopen alleen mannen die een stuk ouder zijn dan ik. Misschien zou ik naar een andere sportschool moeten gaan, maar ik ken mezelf... waarschijnlijk train ik dan ergens stil in een hoekje en praat met niemand. Daten gaat altijd alleen via apps en na een paar jaar heb ik op een paar dates en een enkele ONS na, nog steeds niets bereikt daarmee. Ik moet iets aan mijn aanpak veranderen, maar als dat zo simpel was had ik dat al gedaan natuurlijk.

Ik heb zelf ook geen vrienden of een vriendin. Maar als ik dvp bezocht ben dan ben ik daarna ook niet meer zo met hen bezig. Wat ik heel soms wel heb is dat ik mij diep eenzaam ga voelen nadat ik dvp bezocht heb. Dat is denk het gemis van verbinding of zo. Mensen die one night stands doen schijnen hier soms ook last van te hebben. Als ik mij eenzaam voel dan bezoek ik de dvp een tijdje niet meer, en dat ebt de eenzaamheid na een week of twee weer weg. En daarna kan ik weer 👍.
Wat mij ook altijd helpt bij dit soort mentale issues is hardlopen. Ik ga 2x per week, en dan ±5 km per keer. Hardlopen werkt ook een beetje als een antidepressiva.
Ik heb ongeveer hetzelfde. Mijn cyclus gaat ongeveer als "ik heb het superleuk gehad met de DVP" > "ik kan niet wachten tot de volgende keer" > "de volgende keer is nog zo ver weg..." > "waar ben ik mee bezig, dit is niet de oplossing, ik ga daar niks bereiken," Na een paar dagen verdwijnen die depressieve gedachtes weer en tegen de tijd van het volgende bezoek ben ik wel weer vrolijk.
 
Dat is inderdaad wat ongezond. Het is sowieso niet aan te bevelen om de hele tijd mentaal met hetzelfde bezig te zijn. Of dat nu je werk is, dvp's, een hobby, je familie. Diversifieer, zou ik zeggen. Zoek ook andere bezigheden, zonder dat je die wandelhobby hoeft stop te zetten uiteraard.
 
Probeer een beetje meer dingen te gaan doen die je leuk vind en waar je in contact komt met anderen. Of het nu mannen of vrouwen zijn om vrienden te maken. De wereld is tegenwoordig zo digitaal dat je dagenlang in huis kunt zitten zonder iemand te ontmoeten.

Ik had vroeger ook een beetje dat wat jij had. Maar ik heb mezelf getrained om met mensen te praten. Kan in de supermarkt of bij de bushalte. Begin gewoon over een iets dat je opvalt. Of geef iemand (bij een vrouwe) een compliment. Moet natuurlijk wel gemeend zijn. Maar er is altijd wel iets moois te vinden.

Ik zou zeggen zet je chroom aan de kant en spreek mensen aan. Ze vinden het waarschijnlijk juist leuk. Veel mensen durven dit in deze digitale wereld niet meer. Ik zeg altijd doen!. Gewoon doen. Wat heb je te verliezen helemaal niets. Alleen maar te winnen.

Doe iets buiten je comfort zone. Ik heb dat laatst gedaan. Ging ik naar een klimmuur. Wist niet wat ik er van moest verwachten, maar ben daar veel leuke mensen tegengekomen met wie ik een praatje heb gemaakt. Je hebt dan altijd een excuus dat je nieuw bent en vraag naar de techniek hoe je moet klimmen. Is erg leuk zoiets.

Maar ga iets doen wat je zelf leuk vind. Dat is het belangrijkste. Ga naar plaatsen waar veel vrouwen zijn. Ik was laatst in een horeca gebouw waar je binnen kon jeu de boulen. Viel me op dat de verhouding daar 70 procent vrouw en 30% man is. In zo'n omgeving kun je makkelijk een vrouw aanspreken.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Ik bezoek pas sinds eind vorig jaar DVP's en heb nu vier dames bezocht. Wanneer het klikt (niet altijd, bij drie wel en een niet) blijf ik dagenlang of zelfs tot het volgende bezoek (elke 2 weken) bezig met die dame. Dan denk ik aan waar we het de vorige keer allemaal over hadden, wat ze allemaal zei, wat ik de volgende keer kan zeggen en vertellen, soms mis ik haar etc. Zo'n asymmetrische relatie is natuurlijk niet echt gezond want zij vergeet me hoogstwaarschijnlijk zodra ik naar buitenloop, en soms word ik ook somber van de limieten van dit soort contact. Het achterliggende probleem is dat ik verder geen vrienden heb en natuurlijk ook geen vriendin. Ik ben ook nog redelijk jong (26) en woon alleen, dus het is niet zo gek dat ik me bezig houdt met het enige wat er nu gebeurt in mijn "sociale leven", maar ik weet dat dat niet echt goed voor me is en dat ik bij DVP's geen oplossing ga vinden.

Herkent iemand zich hierin en/of heb je tips om hiermee om te gaan?
Bezoek niet te vaak dezelfde dame. Varieer veel.
Beperk de conversatie tot wat smalltalk en wat nodig is. Ga vooral voor het lichamelijke.
Zoals Richard Snep aanraadt: hou onbetaalde en betaalde wereld uit elkaar.

Sport veel. Leer een taal, vat een studie aan, zoek een hobby. Zoals hierboven al aangehaald, mega goede tips.

MrSmith zijn tip is ook een goede: oefen je in conserveren door met wildvreemden te praten waar het uitkomt.

Eet niet teveel eten met snelle suikers. Daar krijg je ook dips van.

En uiteindelijk als je vaak wandelt en al eens voor een gesloten deur hebt gestaan of ene gehad hebt die haar belofte niet nakwam of niet hygiënisch was, zal je dit soort bezoeken op termijn ook weten te relativeren.
 
Je ziet dat er steeds meer insluipen
Dat mensen zich zo'n beetje in een isolement wringen..
Alles is online te vinden en te regelen.. En dat is makkelijk.. Maar het maakt interactie met mensen wel steeds beperkter.. En ook je sociale vaardigheden
Spreek ik even voor mezelf.. Maar ik heb als kleine zelfstandige in de bouw daar geen kans voor
Ik MOET bij wildvreemden binnen voor een offerte en eventueel de uitvoering later..
Zijn mensen uit bijna alle lagen uit de samenleving..
Daar heb ik ook jaren over gedaan om daar echt nog geen 20 seconden bij stil te staan..
Daarom heb ik bij een dvp ook geen drempelvrees..
Over het algemeen pas ik me qua gedrag en lichaamstaal gewoon aan en kan ik mee iedereen wel overweg.. (al zou je soms vanwege mijn reacties hier niet denken).
Krijg je gezeik met me.. Dan heb je het er 100% zeker zelf naar gemaakt..
Zet je over die vrees heen.. Wat kan jou het verder verrotten?..
Wat heb je te verliezen.. Maar ga niet denken dat de enige kans of manier om met vrouwen om te gaan met een dvp is..
Zij is jou 5 minuten nadat je weg bent al vergeten.. En als je haar bevalt of de zgn 'klik' had, dan kent ze je de volgende keer weer wellicht..
Dat is leuk.. Maar niet meer dan dat..
Pin je er niet op vast.. Maar alsje dadelijk meerdere dames hebt bezocht, dan begrijp je dat vanzelf..
Nogmaals, ga naar buiten, ga met mensen om.. Ook mensen way out of your comfort zone..
En zie dvp bezoek als leuk/geil/soms noodzakelijk.. Maar niet als een deel van je leven dat de rest gaat bepalen..
 
je moet gewoon veel meer dames van plezier bezoeken, dat lost je problemen op. Die klik kan echt zijn, maar is meestal het gevolg van het professioneel handelen van de dame.
 
Herkenbaar verhaal @flipflop. Je lijkt wel een jongere kloon van mij. 😅 Ik ben een paar jaar ouder en 2 jaar terug zat ik in een soortgelijke situatie. Veel gemist in het leven op sociaal vlak. Geen vriendin, weinig tot geen vrienden. Erg introvert, angstig. Het is niet iets wat je van vandaag op morgen kunt veranderen, maar je kunt er wel aan werken en dan zal het langzaam beter gaan.

Qua vrienden heb je misschien meer dan je denkt. Neem contact op met mensen die je al een tijdje niet gesproken hebt. Heb je misschien mensen die je online spreekt? Misschien kun je daar mee afspreken om elkaar te ontmoeten en iets leuks te gaan doen. Je hebt maar een paar goede vrienden nodig. Mocht je dat niet hebben dan zijn er nog websites zoals: https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/

Qua seks zou ik naar de dvp's blijven gaan tot je je seksuele frustratie kwijt bent (als je die hebt). Probeer een hoop dames uit, zowel qua leeftijd als nationaliteit. Je wordt er steeds handiger in en krijgt meer zelfvertrouwen. Op een gegeven moment dan ben je 'bijgeneukt'. Dat merk je vanzelf.

Daarnaast hard aan jezelf blijven werken, zowel qua fitness en studie/werk. Je zelfvertrouwen komt dan vanzelf en je angst wordt minder.

Ik ben zelf inmiddels aan het daten met een leuke vrouw. We gaan samen weekendjes weg enz. Iets wat ik twee jaar terug nooit voor mogelijk had gehouden. Je kan dus nog steeds veranderen, ook al ben je wat ouder en introvert. Gewoon vol blijven houden. 💪
 
Laatst bewerkt:
Er mee bezig zijn is al de eerste stap en die heb je al gezet. Vraag je gewoon af wat je wilt en werk daar naartoe, dat moet je in kleine stappen doen door buiten je comfortzone te treden af en toe. Dat gaat soms goed soms niet, maar zolang je het idee maar hebt dat het dit jaar beter gaat dan vorig jaar.

Nog wat tips als je sociaal contact zoekt:
- Ga bij een sportvereniging of doe een sport waarbij sociale interactie wat makkelijker gaat (klimmen, hiken, hardloopgroepen et cetera).
- Groepsvakanties, is iets duurder meestal, maar er wordt veel geregeld en je komt nog eens ergens. Kamer voor jezelf is meestal mogelijk als je niet graag de hele tijd met iemand opgescheept wilt zitten.
- Vrijwilligerswerk, is natuurlijk mooi om te doen maar daarbij leer je een hoop mensen kennen. Als je in je eigen dorp/stad vaker meehelpt dan ken je ook een stuk meer mensen wordt je misschien nog eens uitgenodigd :)
- Als je op zoek bent naar een relatie zou ik persoonlijk dating apps links laten liggen en gaan speeddaten. Is een stuk serieuzer vaak je ontmoet ook nieuwe mensen en je kan aan je sociale vaardigheden werken. Is heel spannend maar dat geldt net zo goed voor die ander tegenover je.

Je hoeft niet alles te doen gelijk maar misschien kan je eens keer wat nieuws proberen, naast DVP's bezoeken wat ook heel leuk is. Maar moet niet het enige zijn dan blijft het ook leuker denk ik zo. Maar uiteindelijk zul je zelf de keuze moeten maken in wat je wilt in het leven.
 
Speeddaten is ook iets inderdaad waar je goed aan je sociale vaardigheden kan werken. En inderdaad voor de ander is het net zo spannend als voor jou. En je hoeft in principe na 1 avond niemand meer terug te zien. Je kan het ook zien als een training voor je zelf. Ik heb het zelf nooit gedaan. Maar was inderdaad ook een goede mogelijkheid geweest. Goede tip.
 
Herkenbaar verhaal @flipflop. Je lijkt wel een jongere kloon van mij. 😅 Ik ben een paar jaar ouder en 2 jaar terug zat ik in een soortgelijke situatie. Veel gemist in het leven op sociaal vlak. Geen vriendin, weinig tot geen vrienden. Erg introvert, angstig. Het is niet iets wat je van vandaag op morgen kunt veranderen, maar je kunt er wel aan werken en dan zal het langzaam beter gaan.

Qua vrienden heb je misschien meer dan je denkt. Neem contact op met mensen die je al een tijdje niet gesproken hebt. Heb je misschien mensen die je online spreekt? Misschien kun je daar mee afspreken om elkaar te ontmoeten en iets leuks te gaan doen. Je hebt maar een paar goede vrienden nodig. Mocht je dat niet hebben dan zijn er nog websites zoals: https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/

Qua seks zou ik naar de dvp's blijven gaan tot je je seksuele frustratie kwijt bent (als je die hebt). Probeer een hoop dames uit, zowel qua leeftijd als nationaliteit. Je wordt er steeds handiger in en krijgt meer zelfvertrouwen. Op een gegeven moment dan ben je 'bijgeneukt'. Dat merk je vanzelf.

Daarnaast hard aan jezelf blijven werken, zowel qua fitness en studie/werk. Je zelfvertrouwen komt dan vanzelf en je angst wordt minder.

Ik ben zelf inmiddels aan het daten met een leuke vrouw. We gaan samen weekendjes weg enz. Iets wat ik twee jaar terug nooit voor mogelijk had gehouden. Je kan dus nog steeds veranderen, ook al ben je wat ouder en introvert. Gewoon vol blijven houden. 💪

Bedankt. De reden dat ik geen vrienden (meer) heb is dat het altijd eenrichtingsverkeer was en ik de enige was die dingen organiseerde, of ik werd ineens in de steek gelaten, mensen die me gewoon ineens ghosten. Na een aantal keer proberen het contact te herstellen geef ik het op en hoor ik niks meer van die mensen. Misschien is het een beetje de tijdsgeest dat mensen zich weinig in elkaar interesseren, en moet ik de verwachting los laten dat anderen initiatief nemen richting mij? Maar ja is dat dan wel vriendschap?

Er mee bezig zijn is al de eerste stap en die heb je al gezet. Vraag je gewoon af wat je wilt en werk daar naartoe, dat moet je in kleine stappen doen door buiten je comfortzone te treden af en toe. Dat gaat soms goed soms niet, maar zolang je het idee maar hebt dat het dit jaar beter gaat dan vorig jaar.

Nog wat tips als je sociaal contact zoekt:
- Ga bij een sportvereniging of doe een sport waarbij sociale interactie wat makkelijker gaat (klimmen, hiken, hardloopgroepen et cetera).
- Groepsvakanties, is iets duurder meestal, maar er wordt veel geregeld en je komt nog eens ergens. Kamer voor jezelf is meestal mogelijk als je niet graag de hele tijd met iemand opgescheept wilt zitten.
- Vrijwilligerswerk, is natuurlijk mooi om te doen maar daarbij leer je een hoop mensen kennen. Als je in je eigen dorp/stad vaker meehelpt dan ken je ook een stuk meer mensen wordt je misschien nog eens uitgenodigd :)
- Als je op zoek bent naar een relatie zou ik persoonlijk dating apps links laten liggen en gaan speeddaten. Is een stuk serieuzer vaak je ontmoet ook nieuwe mensen en je kan aan je sociale vaardigheden werken. Is heel spannend maar dat geldt net zo goed voor die ander tegenover je.

Je hoeft niet alles te doen gelijk maar misschien kan je eens keer wat nieuws proberen, naast DVP's bezoeken wat ook heel leuk is. Maar moet niet het enige zijn dan blijft het ook leuker denk ik zo. Maar uiteindelijk zul je zelf de keuze moeten maken in wat je wilt in het leven.

Ik heb al vaker nagedacht over een groepsreis, want de afgelopen anderhalf jaar ben ik niet meer op vakantie geweest omdat ik anders alleen ben, en dat lijkt me niet echt succesvol. En speeddaten heb ik ook wel vaker gehoord. Misschien moet ik mentaal de knoop doorhakken, net zoals ik dat deed om voor het eerst naar een DVP te gaan. 😅

Ik probeer nu wat van die negatieve energie om te zetten naar positieve energie en ben vandaag eens een gesprek aangegaan met een vrouwelijke collega. Wie weet verandert er ooit eens wat als ik elke dag een kleine stap maak.
 
Ik kan alleen zeggen werk iedere dag aan jezelf. Probeer met mensen te praten. Niet eens met als doel een relatie of vriendschap. Maar gewoon dat je je wat comfortabeler voelt. Doe het iedere dag en je zal zien hoe snel je stappen maakt. Maak je niet druk hoe mensen over je denken. Ze zullen altijd iets over je denken. Ga je eigen richting wat goed voelt. Maar iedere dag en overal kan je meermalen per dag een praatje maken. In de supermarkt. Met de cassiere. Iemand in de winkel die er gewoon loopt vraag je naar een produkt. Op straat. Ga gewoon even ergens iets drinken. Genoeg dingen. Train jezelf. Vind niets gek. Nog voor de zomer zul je je al zoveel beter voelen en je zult ook nieuwe mensen ontmoet hebben. Het gaat alleen niet van de ene op de andere dag. Iedere dag bewust mee bezig zijn en willen verbeteren.
 
Ik heb al vaker nagedacht over een groepsreis, want de afgelopen anderhalf jaar ben ik niet meer op vakantie geweest omdat ik anders alleen ben, en dat lijkt me niet echt succesvol. En speeddaten heb ik ook wel vaker gehoord. Misschien moet ik mentaal de knoop doorhakken, net zoals ik dat deed om voor het eerst naar een DVP te gaan. 😅
Hetgeen @JayMan aanhaalde kan ik enkel beamen v.w.b. (groeps)reizen en speeddaten.

Niet in je eentje op reis willen gaan herken ik wel, dan zijn groeps-/single-reizen een goede optie. Derhalve heb ik de afgelopen jaren wel vaker een single-/groepsvakantie geboekt, waarbij de ene wat actiever was dan de andere, o.a. naar Kaapverdië (focus: zon, lol hebben, drankje doen, uitgaan en soms wat activiteiten), Curaçao (focus: zon, lol hebben, drankje doen, uitgaan en soms wat activiteiten), Oostenrijk (focus: vooral actief, m.n. mountainbiken en lol hebben), de Ardennen (focus: vooral actief bezig en uiteraard lol hebben).
Probeer anders eens een reis via Villavibes, dat heb ik ook 4x gedaan en kan ik in die zin erg aanbevelen.

Sinds ik al zo'n 6 jaar weer single ben, heb ik o.a. Tinder ook geprobeerd, maar door de nadelen en de weinige response ben ik ook geheel gestopt met dating-apps. Daarna heb ik me t.z.t. ook gefocust op speeddating.
Het voordeel van speeddating is gewoonweg dat je meteen f2f met elkaar in contact bent, het ongedwongen/relaxed is, je direct kan inschatten of er enige klik is of niet en wie weet al rap voor een tweede keer met elkaar kan afspreken voor een hapje/drankje etc. In de afgelopen jaren zowel voor als na de coronacrisis heb ik toch wel een aantal leuke dates gehad, dat voor langere tijd en dat had ik anders via dating-apps nooit bewerkstelligd.
M.a.w., ook het speeddaten kan ik dus aanbevelen en vind ik veel relaxter werken (i.p.v. datings-apps) indien je graag een relatie zou willen hebben of wat meer contacten wil opdoen.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik niet naar een dvp gaan als je u minder voelt, zo maakt de dips enkel groter. Was toch men persoonlijke ervaring. Als de eenzaamheid er was dan ging ik naar een dvp en om den duur was dat elke week meermaals om geen dips te hebben maar met het begin van de lockdowns is er een serieuze dip geweest omdat ik niets te doen had en der toch nog uitgeraakt door hulp te vragen aan vrienden van vroeger.

Ga naar de fitness of iets van sport heeft me wel wat meer zelfvertrouwen gegeven en heb niet echt problemen om alleen te zijn nu. En dvp bezoek ik mss 2 maal per jaar nu. Heb der niet echt nog een nood aan. Is duur en meestal valt het erna nog tegen omdat ik het een zonde vind van het geld tegenwoordig.
 
Qua vrienden heb je misschien meer dan je denkt. Neem contact op met mensen die je al een tijdje niet gesproken hebt. Heb je misschien mensen die je online spreekt? Misschien kun je daar mee afspreken om elkaar te ontmoeten en iets leuks te gaan doen. Je hebt maar een paar goede vrienden nodig. Mocht je dat niet hebben dan zijn er nog websites zoals: https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/
Ik lees hier allemaal goede tips. Toch is het in de praktijk helaas nog niet zo eenvoudig. Ik had mij ook aangemeld op nieuwe mensen leren kennen, maar ik sta al vele maanden op een wachtlijst. Na 3 maanden heb ik hen gemaild om te vragen wanneer ik ook eens mee kan doen, maar ze geven aan dat ik moet wachten. Ik denk dat ze hun ledenbestand 'kwalitatief en leuk' willen houden, en dus geen 'minder goed uitziende, introverte' mensen in hun ledenbestand willen hebben. Ik zeg dit voor een vriend. Oh nee die heb ik niet. haha.

En ik heb mij ook aangemeld op meerdere verenigingen, maar die zitten vaak vol. Ledenstop. Zij bepalen wie ze erbij willen hebben en wie niet.

En datingssites zijn voor mannen inderdaad niet aan te raden. Dat is alleen leuk voor de top 20% leukste mannen, maar voor de overige 80% is het gewoonweg knudde.. Door social media draait het tegenwoordig vooral om uiterlijk.

Sorry voor mijn negatieve reactie. De tips die hier gegeven worden zijn goed, en ze zijn eigenlijk ook de enige weg.

"A man can be himself only so long as he is alone; and if he does not love solitude, he will not love freedom; for it is only when he is alone that he is really free."
 
Ik lees hier allemaal goede tips. Toch is het in de praktijk helaas nog niet zo eenvoudig. Ik had mij ook aangemeld op nieuwe mensen leren kennen, maar ik sta al vele maanden op een wachtlijst. Na 3 maanden heb ik hen gemaild om te vragen wanneer ik ook eens mee kan doen, maar ze geven aan dat ik moet wachten. Ik denk dat ze hun ledenbestand 'kwalitatief en leuk' willen houden, en dus geen 'minder goed uitziende, introverte' mensen in hun ledenbestand willen hebben. Ik zeg dit voor een vriend. Oh nee die heb ik niet. haha.

En ik heb mij ook aangemeld op meerdere verenigingen, maar die zitten vaak vol. Ledenstop. Zij bepalen wie ze erbij willen hebben en wie niet.

En datingssites zijn voor mannen inderdaad niet aan te raden. Dat is alleen leuk voor de top 20% leukste mannen, maar voor de overige 80% is het gewoonweg knudde.. Door social media draait het tegenwoordig vooral om uiterlijk.

Sorry voor mijn negatieve reactie. De tips die hier gegeven worden zijn goed, en ze zijn eigenlijk ook de enige weg.

"A man can be himself only so long as he is alone; and if he does not love solitude, he will not love freedom; for it is only when he is alone that he is really free."
Kijk niet naar wat er (op dat moment) niet kan. Dan ga je toch weer een beetje in de slachtofferrol van mij lukt niets. Wat een pech heb ik toch weer. Nee, kijk wat er wel kan op dat moment. Juist positief zijn is heel belangrijk.

Je kan wel naar een klimhal gaan, naar de sauna. Wandelclub. Een volleybalwedstrijd bezoeken en even iets gaan drinken in de kantine. Zo zijn er nog veel voorbeelden te verzinnen.
 
In tegenstelling tot een dvp kan een real love doll wel een leegte opvangen in je leven als je teveel bezig bent met gevoelens voor een dvp die veel verder gaan dan sex. Een dvp zal misbruik van je maken. Je bent een makkelijke prooi als je laat zien verliefd te zijn. Tegelijkertijd zal ze ook haar tanden laten zien door je iedere keer te laten betalen. Heb je geen zin in vrienden, geen zin om met andere mensen contact te maken buiten wat verplichte familie, collega's op werk, buren die je tegenkomt, en hoop je op die roze wolk die de dvp jou ter betaling geeft voor een halfuurtje of uurtje, zou ik zeggen zoek het dan in een andere wereld ter aanvulling op je wandel hobby. Voor je love doll kan je heel veel kopen om haar mooi te maken, je kan leuke dingen kopen voor je dvp maar ga je buiten hebt je niets meer. Nee, koop leuke spullen voor je love doll. Verwen haar. Zo heb je een hobby door in de stad op zoek te gaan naar dingen waarmee je haar mooi maakt. Denk effe niet aan sex. Die heb je met je dvp.... tot het moment dat je ook eens sex hebt met je love doll (zie andere topics) maar het draait nu om vriendschap in je leven naast het uitgaan naar een dvp terwijl je geen behoefte hebt aan real life vrienden buiten je dvp zelf. Maak fotos van je creaties. Praat tegen je real love doll. Als je echt van je dvp blijft houden kan je zelfs met je love doll naast jou kijken naar sex advertenties waar je volgende avontuur zal beginnen.... wat je zelf wilt om het verder in te vullen. Maar het leven is te kort om geen vrienden te hebben, koop ze gewoon. Ze begrijpen je 100%. Terwijl ik dit schrijf ben ik op weg met de trein van werk naar huis. Nee sex heb ik niet nodig. Wel een gevoel dat er iemand op me wacht thuis. Een knuffel, gewoon iemand of iets die de zon in huis is. Je dvp die zie je 1 keer in de week, maar thuis zal ze niet op jou wachten na een drukke dag.
 
Laatst bewerkt:
Ik bezoek pas sinds eind vorig jaar DVP's en heb nu vier dames bezocht. Wanneer het klikt (niet altijd, bij drie wel en een niet) blijf ik dagenlang of zelfs tot het volgende bezoek (elke 2 weken) bezig met die dame. Dan denk ik aan waar we het de vorige keer allemaal over hadden, wat ze allemaal zei, wat ik de volgende keer kan zeggen en vertellen, soms mis ik haar etc. Zo'n asymmetrische relatie is natuurlijk niet echt gezond want zij vergeet me hoogstwaarschijnlijk zodra ik naar buitenloop, en soms word ik ook somber van de limieten van dit soort contact. Het achterliggende probleem is dat ik verder geen vrienden heb en natuurlijk ook geen vriendin. Ik ben ook nog redelijk jong (26) en woon alleen, dus het is niet zo gek dat ik me bezig houdt met het enige wat er nu gebeurt in mijn "sociale leven", maar ik weet dat dat niet echt goed voor me is en dat ik bij DVP's geen oplossing ga vinden.

Herkent iemand zich hierin en/of heb je tips om hiermee om te gaan?
Gewoon lekker genieten van die dame en daarna kan je nog dagen nagenieten van die lekkere neukbeurt
Voor een goed gesprek bestaan er andere instanties
 
Gewoon lekker genieten van die dame en daarna kan je nog dagen nagenieten van die lekkere neukbeurt
Voor een goed gesprek bestaan er andere instanties

Ik had na mijn post een fubu gevonden die in de weekenden kwam logeren, dus hoefde ik een tijd lang niet meer te lopen, een stuk goedkoper ook. Uiteindelijk eindigde dat weer want die fubu was uit op een verblijfsvergunning via mij en ik ben niet van gisteren. Onlangs heb ik na bijna 4 maanden pauze weer een dame bezocht, waarmee het ook heel goed bevalt en klikt, en tot nu toe kan ik het wat beter managen dan voor mijn pauze. Misschien scheelt het dat ze heel open vertelde dat ze een vriendje heeft etc, dan blijven mijn idiote fantasieën wat beperkt. 🤭
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan