Hoe sponsor ik girlsreview.nl ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook wel sceptisch maar van de andere kant wil ik het ook even het voordeel van de twijfel geven. Wij hoeven het niet hetzelfde te doen als Hookers, ik weet ook niet wat voor afspraken zij met hun adverteerders hadden, maar we moeten in elk geval geen enkele druk van de adverteerder accepteren.
De onafhankelijkheid van onze site moet ten alle tijden voorop staan. Wij moeten kunnen blijven recenseren wat we willen, positief of negatief over welk privéhuis of ander bedrijf dan ook.
Misschien ben ik naïef, maar het zou toch mooi zijn als het in enige vorm mogelijk is om adverteren en onafhankelijkheid gescheiden te houden. Albert Heijn adverteert regelmatig in de Volkskrant, maar ik kan me niet voorstellen dat zij invloed hebben in de berichtgeving over hun bedrijf in die krant.
Moeilijk te zeggen hoe dit in de praktijk zou uitpakken mochten er hier ook adverteerders komen. Maar als de interesse uit de branche komt dan is het positieve in ieder geval dat ze onze site serieus nemen. Wij hoeven dus niet te vragen of ze alsjeblieft bij ons willen adverteren, dat is wel een verschil.
Dus tja, wat is wijsheid in deze?
 
Als je het geld aan extra's uitgeeft (weet eigenlijk niet wat ik me daar bij voor moet stellen) dan heb je dat geld dus sowieso niet echt nodig, dus ofwel je hebt het nodig en dan ben je afhankelijk, ofwel je hebt het niet nodig, maar waarom zou je dan adverteerders aantrekken?
Als dankzij een betaling van een adverteerder een nieuwe feature /toeter/bel kan worden geprogrammeerd dan is het niet noodzakelijk die adverteerder zijn / haar zin te doen buiten het plaatsen van die advertentie. De extra feature op het forum verdwijnt niet als de adverteerder geen nieuwe advertentie laat plaatsen. De adverteerder is ook niet afhankelijk van de site als die eenmaal een advertentie heeft geplaatst.
 
Het komt neer op wat we graag willen, we zijn dit avontuur niet begonnen met een winstoogmerk, met een paar supporters samen kunnen we het vast zo voor elkaar krijgen dat de hosting en software enigzins betaald is. Dan kan het forum jaren meegaan met de huidige featureset.

Maar ik wil ook graag veelgevraagde functies realiseren (zoals de gemiddelde sterren beoordeling in de topictitel, het aantal recensies van iemand tellen, raamwijzer enzovoorts). Daarvoor is maatwerk ontwikkeling nodig en dat kost geld.

Er is interesse om te adverteren en met die inkomsten kunnen we die functies gaan realiseren. Maar die interesse komt.. zoals verwacht.. uit de branche. Kamagrashops of Heineken hebben ons niet benaderd.
Ik snap wat je meldt en het is allemaal ook nog niet zo eenvoudig om het kosten-baten-plaatje rond te krijgen.
Ik zou dan ook niet willen zeggen dat ik 'tegen' ben, want het hele plaatje moet je kloppend krijgen en alleen ergens tegen zijn helpt dan niet.
Maar ik heb er geen goed gevoel over, maar goed, dat heb ik nu wel overgebracht.
 
Man zo. 'n site als dit is voor vele commerciële sex branches en sectoren hartstikke interessant als je het goed professioneel aanpakt heb je potentieel van zeker een miljoen mannen in de markt. Zou geheel gesponsord kunnen worden naar mijn idee.
 
Maak je je toch kwetsbaar mee, paar slechte recensies over X of Y die sponsort en kunnen beginnen zagen om te wissen.....

Zou toch een postbusje openen ;-) waar envelopje in kan.
 
Ergens ben ik bang dat we met adverteerders kwetsbaar zijn voor belangenverstrengeling: lees privéhuizen die liever geen mindere recensies zien. Banners zijn vervelend en vallen op als je stiekem zit te kijken hier.

Jongens, het gaat om één betaling per jaar met PP. Als er voldoende leden meedoen, dan is er toch voldoende budget voor de hosting en verdere ontwikkeling?
 
Jongens, het gaat om één betaling per jaar met PP. Als er voldoende leden meedoen, dan is er toch voldoende budget voor de hosting en verdere ontwikkeling?
Helemaal mee eens, en ik wil ook graag meedoen, maar dan wel 100% anoniem (dat mag je overdreven vinden, laten we die discussie niet weer beginnen), en ik geloof dat ik niet de enige ben met die voorwaarde.

Ik ben ook naar die crypto-optie aan het kijken, maar daar zie ik al snel door de bomen het bos niet meer. Even er achter komen of en hoe dat betrouwbaar en simpel kan.
 
Ik zie ineens een advertentie van een privehuis als ik de website open? Was op hookers nogal eens kritiek op. Wat is de gedachte hier achter hoop nie op inmenging?
He DeBussereFrans,

In dit onderwerp hebben we hier de afgelopen dagen over gesproken, het hoe, waarom, enzovoorts..

Het allerbelangrijkste in deze blijft deze:

Ik zou erg teleurgesteld zijn zodra een "adverteerder" méér zou vragen dan de advertentieplek die ze gekocht hebben. Volgens mij is dat het moment om vast te stellen dat de samenwerking met die partner niet succesvol kan zijn.
 
Ik zie ineens een advertentie van een privehuis als ik de website open? Was op hookers nogal eens kritiek op. Wat is de gedachte hier achter hoop nie op inmenging?
Ik zie niks!

Ik zie het nu wel: eerst moet ik uitloggen. Als ik weer inlog krijg ik de babbelbox weer.

We houden het als community wel in de gaten, mocht @admin 'sloppy' worden.
Volgens mij was er al eerder een partner aangeschoven, bij mijn weten is daar nooit eerder over gecommuniceerd. Anyway, de forumleiding is in deze autonoom, maar het staat ons altijd vrij daar iets van te vinden.

Om toch dan maar weer van wal te steken: waar ik zelf in het bijzonder ook wel moeite mee heb is als privehuizen recensieacties zouden hebben op een forum als dit. Als dat incidenteel gebeurt dan is dat tot daar aan toe, maar er zijn huizen die continu acties voeren (kortingen of nog erger verlotingen) en daarmee een onevenredig groot stempel drukken op het forum. Met vaak weinig zeggende, altijd positieve recensies. Dus dat is wat mij betreft nog wel een aandachtspunt.
Bij mijn weten voert het nu adverterende huis niet dergelijke acties, maar is meer iets voor de toekomst misschien.
 
Laatst bewerkt:
Om toch dan maar weer van wal te steken: waar ik zelf in het bijzonder ook wel moeite mee heb is als privehuizen recensieacties zouden hebben op een forum als dit. Als dat incidenteel gebeurt dan is dat tot daar aan toe, maar er zijn huizen die continu acties voeren (kortingen of nog erger verlotingen) en daarmee een onevenredig groot stempel drukken op het forum. Met vaak weinig zeggende, altijd positieve recensies. Dus dat is wat mij betreft nog wel een aandachtspunt.
Bij mijn weten voert het nu adverterende huis niet dergelijke acties, maar is meer iets voor de toekomst misschien.
Hier ben ik het volmondig mee eens! Recensieacties doen ze maar op hun eigen website, maar laten we dit forum alsjeblieft niet verzieken met tientallen, en misschien nog wel meer, recensies van bepaalde privéhuizen die met acties strooien. Daar is al een ander forum voor…? (die we binnenkort trouwens gaan inhalen qua ledental)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan