Recensie "I need you insede me" Gent 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie:
ik moest inderdaad mijn recensie nog plaatsen. Proper appartement omgeving Kinepolis Gent. Vlotte ontvangt, knappe verschijning. Ik had zeer koude vingers maar dat vond ze eerder grappig dan erg. Al snel aan t kussen en tongzoenen. Vrij intens zelfs. Langzaam zakte ze af naar beneden, waarbij ze nu en dan me nog eens kwam kussen. Wel leuk op die manier. Pijpen was prima, moest me al inhouden om niet veel te rap klaar te komen, dus trok ik haar in 69 over me heen en begon haar te beffen. Ze was al heerlijk vochtig en smaakte echt lekker. Altijd moeilijk om echt te voelen of ze ervan genoot, maar ze slaagde er alleszins in om zeker die indruk te geven ;-) Heerlijk geil om dat jonge en strakke lijf bezig te zien trouwens. Toen ze voelde dat ik het nog moeilijk langer kon houden, ging het rubbertje eromheen en gingen we in missio aan de gang. Oogcontact en zoenend aan een rustig tempo. GFE voluit. Het is hier al vaker gezegd: behandel een meisje met respect en zachtheid en je krijgt dat dubbel en dik terug. Vervolgens nog evn doggy maar tenslotte klaargekomen terwijl ze me heel intens on top bereed. Kort nog wat nagepraat (ze vertrekt binnenkort blijkbaar terug naar Spanje) en me dan weer aangekleed en vertrokken. Zeer aangename ervaring, voor herhaling vatbaar als ze terug is. Half uurtje geboekt maar toch bijna drie kwartier binnen geweest.
 
Ik ben vandaag langsgeweest bij kendall.
De Foto's zijn idd fake op redlights, maar het komt wel in de buurt.
Maar wel een mooie lieve dame die haar best doen om je een leuke tijd te geven.
Ik was wel wat geschrokken omdat ze veel uitslag heeft op haar gezicht.
Maar toe ze zich uitklede was de het laatste waar ik nog aan dacht🙂,wat een top lichaam wow.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me-last-week-for-teste-my-pussy.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er onlangs ook eens bij geweest.
Aangename vriendelijke dame.
Ze is knap en heeft een mooi lichaam. Van die uitslag heb ik niet zo veel van gemerkt of toch geen last van gehad.
Kusjes over je lichaam en veel (tong)zoenen. Kan geweldig en lang pijpen.
Beffen mag ook waarbij je terwijl goed haar borsten moet vastnemen.
Doet stevig mee met de sex.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dinsdag eens geweest.

Ze is wel heet maar werkt precies op automatisme.

De persoonlijke hygiëne vond ik niet goed.
Ze had een raar smaakje daar beneden.

Geen herhaling voor mij
 
Heb het daar idd niet geproefd, maar dat doe ik eigenlijk nooit met een dvp.
Zal wel niet snel vergeten hoe geil ze kijkt als je haar neukt😋.
Ik wil ze nog wel eens bezoeken.
Maar ze gaat binnenkort naar Spanje geloof ik.
 
Heb gelijk geziene dat deze dame terug actief staat in Gent? Zie hier veel positiefs staan dus wel eens een tussenstop moeten inlassen deze week. Ontvangt deze omgeving Ledeberg zie ik?
 
Die meisjes schrijven die tekst niet zelf, meer nog ze weten doorgaans niet wat in die tekst staat. Ik zal je een wijze raad geven van een ouder wordende man: blijf weg van die buitenlandse meisjes die elke week veranderen van stad of land. Er zullen er af en toe wel goeie tussen zitten, maar het is zoeken naar een naald in een hooiberg en de omstandigheden van die meisjes bezorgen je vaak een tristesse. Ik ga er nooit gelukkig weg.
Comment of the century
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na de lovende reacties hier eens een bezoekje gaan brengen.

Moet zeggen, was toch een beetje teleurgesteld… Stond een beetje op "automatische piloot". Vond het maar weinig geïnspireerd.

Seks 'ok', pijpbeurt 'ok', kussen 'ok'

De massage achteraf was ook helemaal niet goed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de lovende reacties hier eens een bezoekje gaan brengen.

Moet zeggen, was toch een beetje teleurgesteld… Stond een beetje op "automatische piloot". Vond het maar weinig geïnspireerd.

Seks 'ok', pijpbeurt 'ok', kussen 'ok'

De massage achteraf was ook helemaal niet goed.
Een betere africaanse ken ik toch niet.
Alternativen hoor ik graag :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar vorige week bezocht en het was een ok bezoek. Communicatie was bijna onmogelijk. Jammer, want je zag dat ze wel bereid was om het je naar de zin te maken.

Tongzoenen was mogelijk, maar was een beetje mechanisch. Ze deed hard haar best tijdens het PZC en wou het daar al afwerken om dan naar massage over te gaan. Haar tegengehouden maar dat ging toch niet zo makkelijk. Na eerste schot heeft ze wel haar best gedaan om me nog een tweede keer klaar te laten komen, wat ook gelukt is.

Ik beklaag me het bezoek niet, maar zal toch niet meer terugkeren wegens geen klik met de dame.
 
Mijn ervaring was een pak minder. Dag van tevoren afspraak gemaakt. Een uur gereden naar gent. Kreeg ik een bericht van haar 45 min voor de afspraak om te vragen of ik nog steeds langs ging komen en dat ze ernaar uit keek. 5 min voor de afspraak een berichtje dat ze niet kon en pas 4 uur later zou kunnen.
Sorry baby. Veel heb je op zo een moment ook niet aan een sorry natuurlijk.
Ik doe in ieder geval geen moeite meer om een afspraak te maken.
 
Belangrijkste is nu natuurlijk of de dame met het gms nr uit Gent, die dus nu in Brugge vertoeft, echt zo goed is als eerder beschreven over "Kendall". Heb immers al vaak slechte ervaringen gehad met Afrikaanse dames die vaak toch in "gedwongen" situaties moeten werken, met alle gevolgen van dien
 
De Afrikaanse dame die me als "Kendall" ontving gaf me echt een GFE.
Een klein voorbeeld hiervan: Na afloop, was het niet direct effe afwassen, aankleden en vertrekken, maar nog effe rustig nagenieten en ging ze spelend met haar vingers over mijn rug strelen terwijl we naast elkaar op het bed wat lagen te praten.
Of ze dit gedwongen doet ? Ik had niet het gevoel, maar dat weet je vaak ook niet altijd... Bovendien hoe breed beschouw je "gedwongen" want iemand die zover in de financiële shit zit en die maar één uitweg ziet door voor deze job te kiezen, kan zich door de situatie "gedwongen" voelen... en ik vrees dat er zo wel meerdere in de sector actief zijn, evengoed ook niet-Afrikaanse meiden.
 
De Afrikaanse dame die me als "Kendall" ontving gaf me echt een GFE.
Een klein voorbeeld hiervan: Na afloop, was het niet direct effe afwassen, aankleden en vertrekken, maar nog effe rustig nagenieten en ging ze spelend met haar vingers over mijn rug strelen terwijl we naast elkaar op het bed wat lagen te praten.
Of ze dit gedwongen doet ? Ik had niet het gevoel, maar dat weet je vaak ook niet altijd... Bovendien hoe breed beschouw je "gedwongen" want iemand die zover in de financiële shit zit en die maar één uitweg ziet door voor deze job te kiezen, kan zich door de situatie "gedwongen" voelen... en ik vrees dat er zo wel meerdere in de sector actief zijn, evengoed ook niet-Afrikaanse meiden.
Ben je haar in brugge gaan bezoeken?
Heeft ze kleine puitjes, uitslag op haar gezicht?
Een klein mooi gebouwd lichaam?
Hopelijk dezelfde van Gent die was top
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan