Ik durf niet te daten met een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
tja, die KYC (Know Your Customer) van de banken. Wat moeten we daar nou weer van vinden. Ze zetten in ieder geval niet hun high-potentials op die afdeling kan ik je vertellen. :ROFLMAO:

Ik vertoef nog weleens in exotischer oorden en neem daar cash op. Geen probleem.
Ik huur nog weleens programmeurs in uit verre oorden. Dat gaat dan om serieuze bedragen die ik betaal naar landen als Nepal, Colombia of Zuid-Afrika. Dat levert mij regelmatig een 'verzoek om informatie' op. Nooit een probleem, omdat het onderbouwd is.
Die duizend euro die ik af en toe hier cash opneem om stuk te slaan op Wein, Weib und Gesang heeft mij nog nooit een informatieverzoek opgeleverd.

Geen zorgen, gewoon naaien!
:p

Zoals eerder al is aangegeven banken monitoren ongebruikelijke transacties. Wat is een ongebruikelijke transactie:
dat is een transactie die afwijkt van het gebruikelijke van de klant. bv. Jij pint wekelijks 300 euro en op eens neem je 5000 euro op dan is dat een ongebruikelijke transactie.

Mijn advies...Geen enkele dvp zal 5000 euro vragen voor een uurtje sex. 150 a 200 euro is normaal. Jou bank zal niks aan je vragen. Gewoon lekker gaan daten en nergens anders aan denken. Veel plezier.

Ik denk als je over dit soort zaken al zoveel angst hebt en piekert je inderdaad beter je geld op de bank houdt. Echt ontspannen zal je toch niet kunnen zijn bij een dame van plezier. Dus laat lekker je geld op de bank. Hopelijk komt er een moment in je leven dat je zegt: GENOEG! Ik ga leven, en doe dat dan!

Als ik jou was zou ik het proberen bij dames die vooraf paysafekaarten willen ontvangen. Lekker discreet, geen vragen van de bank en ook geen andere zaken waar je waarschijnlijk ook als de dood voor bent zoals contact maken met een vrouw, te snel klaarkomen etc. want je ontmoet ze dan toch nooit maar je bent wel genaaid!

Succes

Terug
Bovenaan Onderaan