In mond spugen van klant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kutverslaafd

Newbie
16
02/08/21
28
2
Hallo

Ik heb nogal een vreemde fetish en dat is dat ik het geil vind als een vrouw me in mijn mond spuugt. Als ik op kinky zoek dan kom ik al gauw uit bij bdsm etc. maar hier heb ik verder geen interesse in. Het liefst heb ik gewoon een gfe waarbij ze tijdens het zoenen ook in mijn bek kwijlt en spuugt.

Ik begrijp dat dit voor anderen raar is en om eerlijk te zijn vind ik het ook een beetje ongemakkelijk om dit aan een dame te vragen. Denken jullie dat de meeste dvp's dit geen probleem zullen vinden? En is dit iets waarvoor ze extra vragen? Is er misschien iemand hier met dezelfde fetish die een dvp kan aanraden? Hoor het graag
 
Spreek af met Jordan en je hoeft je niet te schamen. Als je wilt slikt ze je zaad en laat een beetje zaad je mond in sijpelen
om je vervolgens een spermakus te geven. Heel stout en lekker tegelijk. Enjoy!

Dank voor je reactie. Heb haar profiel al eerder gezien inderdaad maar voel me niet tot haar aangetrokken.
 
Geven zal voor de meeste geen probleem zijn. Ontvangen zullen de meeste denk ik niet op staan te springen, maar niet geschoten is altijd mis , dus gewoon vragen aan de dvp, geloof me die kijken niet gauw op van een vreemd verzoek.

Ik was tijdje geleden bij een dvp , en deze vroeg toen we klaar waren dat ze de volgespoten condoom mocht bewaren voor een wandelaar die erop kickte om volgespoten condooms leeg te zuigen , afijn dan valt spugen in de bek nogal mee denk ik.
 
Mijn ervaring is dat de meeste dames hier geen enkel probleem mee hebben. Van alle bijzondere verzoeken die ze krijgen, zal het 1 van de minst vreemde zijn.
Gewoon vragen dus! En als ze het écht niet wil, zal je daar absoluut geen rare reactie op krijgen.
Denk je eens in: aan de lopende band wordt zo'n dame gevraagd of je in haar mond mag klaarkomen. Dat is een voor haar een stuk 'smeriger' dan een klant in zijn bek spugen
 
Ik ben nog nooit een meid tegen gekomen die dat niet wou doen. sommigen kunnen het natuurlijk beter dan anderen. Erika, Ira, Severine, enzovoort die spugen echt hele monden gorgelend opgespaarde spuw in je mond, anderen (zoals Anna) kunnen steeds maar kleine drupjes spuwen....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan