Recensie Ines, Nieuwegein 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.370
100
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/8766942-ines
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Ines langsgeweest. Ik dacht dat ze nieuw in Nederland was maar schijnbaar had ik haar al een keer in maart van dit jaar ontmoet. Na een videocall vorige week met haar begon ik al wat vaag me van de date toentertijd iets te herinneren. Ze had toen rood haar en waarschijnlijk was ik de date vergeten omdat ze geen indruk op me had gemaakt en ik haar van mijn lijst had verwijderd. Maar haar nieuwe foto's en nieuwe look maakten me nieuwsgierig en ik wilde toch weer mijn geheugen letterlijk weer opfrissen.

De ontvangstlocatie in Nieuwegein was me bekend omdat ik daar een van mijn vaste toppers had bezocht. Bij binnenkomst stond Ines achter de deur me op te wachten. Haar foto's zijn wel mooier gemaakt dan ze werkelijk eruit ziet. In het echt ziet ze toch meer doorsnee en rauwer uit. Even klein kusje en daarna moest ik gelijk haar naar de kamer volgen. Op de slaapkamer kort gesprekje en tongzoenen maar ook hier instrueerde ze me vrij snel om me uit te kleden en naar de douche te gaan. Na de douche vroeg ze me om het geld; eigenlijk wilde ik een half uurtje blijven met in de achterhoofd nog de ervaring van de eerste keer maar ze wilde dat ik voor een uur betaalde. Ik wilde er geen issue van maken dus heb haar maar een uur betaald.

Staand begonnen we te tongzoenen. Ze liet het toe maar ik miste toch enige passie en intensiteit van haar kant. Al gauw ging ze op haar knieën en begon ze me te pijpen. Eerst handje erbij maar die heb ik subtiel weggehaald. Met beide handen haar loshangende haren vastgehouden en haar rustig mij laten deepthroaten met af en toe wat kokhalsgeluiden. Na 10 minuten vond ze het genoeg geweest en ging ze op bed liggen. Liggend tussen haar benen nam ik haar uitzonderlijk lange (2 cm) tepels in mijn mond en begon ik eraan te likken en te zuigen waar ze kreunend op reageerde. Ik zakte langzaam af naar beneden en begon haar vlezige kut te beffen. Heb haar een tijdje liggen beffen en te rimmen wat ze schijnbaar lekker vond. Vervolgens een kussen onder haar kont gelegd, condoom erom heen en in missionaris haar geneukt wat ze kreunend onderging. Ze pakte mijn kont vast met beide handen en duwde me tegen haar aan om haar harder te neuken. Vervolgens heb ik de rollen omgedraaid en ging ze on top in cowgirl te keer. Ik zag wel aan haar gezicht dat ze ervan genoot wat het geiler maakte en ik haar harder op me liet rijden. Daarna condoom eraf en liet ik haar me pijpen tot ik na een tijdje uiteindelijk ongewild half in haar mond kwam en zij de rest handmatig eruit trok. Ik verontschuldigde me nog dat ik in haar mond kwam maar ze maakte er geen probleem van. Nadat ze zich haar had opgefrist even nagepraat; haar Engels is voldoende maar het kostte me af en toe wel moeite om haar te begrijpen. Helaas ondernam ze daarna geen poging meer voor een 2e ronde omdat ze zei dat de tijd bijna opzat. Ook hier moest ik al vrij snel van haar naar de badkamer.

Bij het aankleden was ze al druk in de weer met haar telefoon om haar volgende klant te regelen en ik voelde weer haar gehaastheid zoals bij binnenkomst. Ik maakte me dan ook snel gereed om te vertrekken. Klein kusje en gauw vertrokken.

De herhaalontmoeting van vandaag bewees toch maar weer waarom ik de eerste keer met Ines was vergeten: Ines vond ik te gehaast, de sex was ok maar ik miste bij haar de intensiteit en passie dat bij een GFE hoort.

Conclusie: deze opfrisdate heeft me eraan herinnerd dat er geen herhalingsgevaar voor mij erin zit bij Ines.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/8766942-ines
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik herken bovenstaande helemaal, ik had Ines eind vorig jaar in Amstelveen bezocht :) Had haar telefoonnummer opgeslagen, ze stuurde me een appje dat ze weer in Nederland was, prima!
Toch vorige week vrijdagavond richting Nieuwegein gereden, ze prikkelde me wel, maar wist eigenlijk ook niet goed meer hoe ze was, afijn ik die kant op, het is prima contact hebben met haar, ze reageert snel en geen onduidelijkheden of iets dergelijks.
Na mijn auto te hebben geparkeerd, richting entree van het appartement gelopen, lift in, en daar stond ze klaar achter de deur!
Ik kon vervolgens weer een trap op lopen, om daar in een wat best wel lege grote slaapkamer terecht te zijn gekomen, mmmm 2 matrassen op de grond meen ik me te herinneren ;) .
Ze vroeg me uit te kleden en ging me voor naar de badkamer waar ik even kon douchen, vond t opzich wel prima, maar t is wel redelijk oud daar de ambiance... Afijn daar komen we niet voor natuurlijk maar vond dat er zelfs in de slaapkamer een soort van chloor badkamerlucht hing, niet echt heel fijn...
Ines deed snel alles uit, en Klaas wilde eerst es op die knoppen sabbelen, nou dit was te gevoelig en zag ze niet zo zitten, das apart want mijn voorgaande date met haar was t geen punt, vond haar silli's ook wat hard, vervolgens gaf ze me aan me te willen pijpen, nou ze dook er direct op, van enige opbouw was weinig sprake, haar zwarte haar (idd ze had voorheen een rode look) hing steeds voor mijn uitzicht, dat was niet fijn...
Het pijpen duurde kort, heel kort, ze pakte een condoom en kwam direct bovenop me zitten, goed het gas erop, erg gehaast allemaal, ik verloor hierdoor mijn zin en geiligheid!
Heb haar aangegeven in missionaris verder te willen, dit gaat goed bij haar, je kan redelijk hard los gaan, zonder al teveel gezeik...... Ik spoot ook binnen de kortste tijd het rubber vol, vroeg haar om me daarna te masseren, dit ging ook allemaal heel rap en snel, ze vloog van mijn schouders naar mijn benen, ik denk dat het 10 minuten duurde, toen ze vroeg, turn around, i give you blowjob, nou Kleine Klaas was zo slap als wat geworden, ze kwam met een condoom aanzetten, terwijl ze de eerste keer het zonder deed, nou ja mijn lul was en bleef slap, ze heb er nog een minuut of wat op liggen zuigen, maar ik had geen zin meer, ik wilde naar huis hahaha :) nog even een praatje met haar gedaan en afscheid genomen, ook voor Klaas geen herhalingsgevaar, geen GFE ervaring:(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan