WHEM Inna, Alkmaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nascar

Wandelaar
87
05/01/22
127
12
Iemand?

Ze stond er al eens eerder op, maar nooit reviews. Toch maar de proef op de som gedaan en een afspraak gemaakt. Ik moest wachten bij 2 huisnummers en dan bellen. Vervolgens zat ze zelf 4 huizen verderop. Sta je dan bij die mensen letterlijk voor het raam.
Bij binnenkomst zag ik al direct dat dit niet het meisje was van de foto's. Borsten , lichaam en mond kwamen niet overeen. Gezicht vond ik ook niet aantrekkelijk. Ik ben rechtsomgekeerd.
Ze deed niet moeilijk en bleef wel vriendelijk.
 
Laatst bewerkt:
Iemand?

Ze stond er al eens eerder op, maar nooit reviews. Toch maar de proef op de som gedaan en een afspraak gemaakt. Ik moest wachten bij 2 huisnummers en dan bellen. Vervolgens zat ze zelf 4 huizen verderop. Sta je dan bij die mensen letterlijk voor het raam.
Bij binnenkomst zag ik al direct dat dit niet het meisje was van de foto's. Borsten , lichaam en mond kwamen niet overeen. Gezicht vond ik ook niet aantrekkelijk. Ik ben rechtsomgekeerd.
Ze deed niet moeilijk en bleef wel vriendelijk.
Ja dat valt dan idd een beetje tegen. Snap ook niet waarom ze zicht anders voordoen (niet de juiste foto's).
ik op app met haar in gesprek. nu ik dit lees eerst mar even een recente foto vragen
 
Terug
Bovenaan Onderaan