Is Kinky bezig met een verbeterslag?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Er was een tijd dat er heel veel advertenties met nep foto's op Kinky stonden.
Advertenties met Instagram modellen of foto's gepikt van buitenlandse advertentie sites.
Heel irritant als je op het adres aankomt en het betreft totaal niet de dame die je verwacht had, zonde van je tijd en dure benzine ook.
Ik kreeg de indruk dat het steeds erger werd, en hele organisaties plaatsen gewoon meerdere advertenties met random foto's die allemaal naar 1 dame verwijzen.
Dus 1 dame had soms wel 3 of 4 advertentie met daarbij behorende planner die de App bediend.
Hoe dan ook, Ik heb gemerkt dat Kinky tegenwoordig toch heel streng optreed tegen dit soort praktijken. Zo heb ik zelf al heel wat advertenties offline kunnen laten zetten, en soms zelfs sneller dan de planner weer een nieuwe aan kan maken. Ik denk dat er door mijn toedoen al wat planners een werkeloze avond of weekend hebben gehad.

Moraal van dit verhaal.. Als je 100% zeker weet dat de foto's gepikt zijn, en het dus een misleidende advertentie betreft.. stuur een mailtje naar [email protected] en je zult versteld staan hoe snel ze dit meestal gaan onderzoeken, en waar nodig de advertentie offline zetten.
 
Is waar, maar het valt niet mee om vele foto's per dag te controleren op echtheid. Ze pakken soms foto's die redelijk lijken op de betreffende dame.. en met of zonder make-up.. haren net even anders. lastig hoor.

En ze verwisselen vaak de foto's nadat ze met echte geverifieerd zijn, daar moeten ze bij Kinky nog wat op verzinnen vind ik.
 
is in de regel met Latina's zo..
heb al meerdere keren hier reacties achter gelaten over een adres in Oudenbosch..
uitgeleefd huurhuis waar 1 of 2 dames zitten ,die niets of nauwelijks te maken hebben met de 5/6 andere advertenties met soms mooie dames..
soms zetten ze er nog de naam van een dorpje in de regio bij/onder de ad ,waarvan ik gewoon weet dat daar geen ontvangst gaat gebeuren..
valt al op als een colombiaanse dame van mid 20 even naar de supermarkt loopt in normale kleding..gelijk alarmbellen daar..
hoe ze daar bij Kinky mee wegkomen?..geen idee..ik denk de advertentie met echte foto's er doorheen drukken en daarna veranderen ?
in de regel is het zo dat kwaadwillenden al maanden iets uitvoeren ,voordat Jantje er nog op moet komen..dus ik kijk nergens meer van op..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan